8.

425 115 16
                                    

Гледна точка на Зак
Срещата беше епична, както винаги, но бях стресиран от това, което ми каза майка ми. Всъщност не съм обяснил защо не харесвам жена си. Е, заради нея вече не съм сам, тя съсипа живота ми, свободата ми, мразя я. Да, тя е секси и нямам нищо против да я чукам, но да се влюбя в нея пфф това е нещо, което не правя.

"Хм да, Зак, по-бързо" Джулиет изстена, докато се забих в нея. Гласът й беше досаден, но беше страхотена в секса.

Срещнах я в бар, когато напуснах Калифорния за срещата и оттогава я взимам всеки път когато отивам в командировка

"ДА! ЗАК БЪРЗО!" - крещеше тя от удоволствие.Бях на ръба да свърша и тя също.  паднах отгоре й и се преместих на ръба на леглото, за да заспя.  Очите ми бавно се затваряха, когато ме събуди и заговори.

"Не използвахме презерватив" Думите й ме удариха като камион, аз станах и я погледнах.  Потъвайки в мислите си, аз я попитах дали е на хапчета. 

- Да - отговори тя. 

„Тогава е добре, просто удвой дозата си" казах ѝ.  Дори да забременее тя ще трябва да направи аборт.

Гледна точка на Джона
"Добре, какво ще кажеш за нея?" - попита Хейли,като посочи момиче с черна коса и сиви очи.

"Не, тя изглежда, че е на път да ме убие някого", казах честно. Вече бяхме в кафене и Хейли беше адски склонена да търси подходящото момиче, както обеща.

Опознах се с нея много за период от 3 дни, зняех за любимата й храна, цвят, образованието ѝ, и т.н..

"Добре, какво ще кажешза нея, красива е", каза тя и посочи блондинка.

"Не, изглежда, че е много разглезена, всяка блондинка е много разглезена", казах, докато не се осъзнах, че самата тя е руса. Тя ме погледна с вдигната вежда.

„Ами това заболя" - прекъснах я 

„С изключение на теб и руси като теб", поправих се.

"Безнадежен си"- въздъхна тя. 

"Имаш ли близначка?"  изтърсих

  "Да, "каза тя.

"Наистина ли?"  - попитах  надежда в гласа си. 

„Да, името ѝ е Тейлър Суифт ", отговори тя и започна да се смее.  Смехът й беше толкова красив, че ме накара да забравя, че бяхме седнали в кафене и всичко около нас просто избледня.  Колкото и нахално да звучи, беше истина. -Ако я бях намерил преди Зак тя щеше да бъде моя.Зак трябва да се държи с нея като с кралица и определено е влюбен в нея-Помислих си

През последната седмица Хейли  беше решена да ми намери момиче,не се отказа. Тя буквално го направи своята житейска цел да намери момичето на моята мечта, като каза тя.

Смешното е, че цялата седмица прекарвам време с Хейли и понякога с нейната приятелка Ашли, толкова се сближих с нея. Имам чувството, че се познаваме откакто сме деца или нещо подобно.

"Това или това?" - попита Ашли Хейли

"Определено вторият, това ще накара момчетата да искат да те погълнат", заяви тя.

"Какво мислиш?" Тя ме попита.

"Изглежда добре" отговорих, без да се притеснявам да вдигна поглед от телефона си. Виждах Хейли да търкаля очи.

„Продължавай да търкаляш очи, може би някой ден ще откриеш мозъка си", казах й, опитвайки се силно да сдържа смеха си.

"Най-малкото имам мозък, но не съм сигурена за теб", отговори тя

"Играта която се опитваш да играеш не струва", честно й казах. 

"Лицето ти не струва"

"Вярно е " отвърна Али, докато се смееше.  Завъртях  очи станах и тръгнах от магазина. 

"Сега кой е този, който върти очи?"  Тя каза достатъчно силно за ,да може целия мол да я чуе.  Лека усмивка проправи път по лицето ми, това момиче ще ме убие един ден. 

Гледна точка на Зак
Като се върнащам вкъщи се чувствам гадно, трябва да се държа хубаво, което не е в моята природа.  Попитах Хейли как мина седмицата й и тя ми каза, че Джона и тя са излизали на по кафе, радвах се, че тя не смущава себе си или мен пред него.

Днес ще я попитам дали иска да дойде на среща с мен , тя беше пазарувала с Ашли и очаквах да се върне.
*****
"Здрасти"казах прегръщайки я.

"Здравей"отговори тя

" Приготвяй се, излизаме" казах й

"Какво !! Къде? Кога?" Тя продължаваше да пита.

„На среща" с това напусна стаята ,качи се и започна да се подготвям.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Здравейте вампирчета! Как сте? Как е живота? Какво мислите за новата глава?
Обичам ви❤️❤️
Думи:720

"Законно негова"(ЗАВЪРШЕНА)Where stories live. Discover now