Зак Херън, беше най-лошото момче на Ню Йорк с тримата си най-добри приятели.
Той използвалше момичета като парцал и ги изхвърляше, преди да се постарае да разбие сърцата им и да им отнеме девствеността, включително и моята.
Не бях богата като повечето хора в колежа, работех в кафене в близост до колежа, не плащаха много, но ми помогна да платя студентския си заем.
Всички момичета искаха да бъдат с него и момичетата завиждаха на тази, която в крайна сметка ще бъде във връзка с него или дори да бъде с него само за една нощ .
Заради него бях унижена, семейството ми се отказаха от мен и приятелтелите ми ме пренебрегна.
Хора като него не заслужават щастие, не заслужават хора като Хейли.
Може да не я познавам лично, но знам достатъчно добре, че тя не е като Зак и той не я заслужава .
Тя е светлината, а той - тъмнината.
Да, знам, че това не е правилно да унищожа живота й, но трябва да го направя.
В крайна сметка това е само началото
ГТНДжона
Хейли ми каза, че тази вечер ще се срещна с момичето с което ще отида на бала за набиране на средства.
Защо ми причинява това, не вижда ли, че искам нея, а не някоя друга.
И така, тук съм пред огледалото в пълната си светлина, опрявайки вратовръзката си, носех черен костюм и бяла риза, изглеждах дяволски красив,в косата си изглеждах, че току-що бях излязал от каталог на секс модели.
Не си вдигай много самочувствието Джона, ако изглеждаше толкова добре, тогава Хейли щеше да остави Зак и да дойде при теб-мислех си аз егоистично.
Може би момичето с което ще се срещна ще бъде толкова добра, колкото Хейли.
Гледна точка на Джулиет
„Тази вечер е балът за събиране на средства" напомних на моята най-добра приятелка Сияна .
"Знам, о, как ми се иска да съм там, за да мога да видя как потта се оттича от лицето му, когато слизаш по стълбите с леко тлъстото си коремче", тя проговори, докато ми подаде дълга рокля без гръб с цепки отстрани. Беше красива.
"Какъв е планът?" Тя ме попита.
"Ставам приятелка на Хейли и след няколко дни й казвам истината за фалшивия й съпруг", отговорих, докато обличах роклята, тя беше прилегнала на всички правилни места, гърдите ми са прилепнали към роклята, задникът ми не е твърде голям но не е и твърде малък. Аз бях определението на думата съблазняване, изглеждах красива и доста секси ако ме питате. Не само отивам да си отмъстя, но и да видя изражението на лицето на Зак, когато осъзнае коя съм.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Здравейте вампирчета! Да аз съм жива! Реших да кача тази глава,защото Siyanadimirtova вчера ме помоли да кача.В прочем извинявам се,че не качих толкова много време главата,просто честно да ви кажа ме мързеше да пиша.
Какво мислите?
Обичкам ви❤️❤️❤️❤️
Думи:473
YOU ARE READING
"Законно негова"(ЗАВЪРШЕНА)
FanfictionБрак,церемония при която двама души се обвързват да бъдат заедно в здраве и щастие-скръб и болест докато смъртта ги раздели.Всяко момиче си мечтае да се омъжи за любовта на живота си,да има перфекната сватба,тя иска да бъде единствената която мъжът...