4.

599 119 23
                                    

ГТНХейли
Мина седмица от извинението на Зак, той спази думите си. 
Той е променен или най-малко се опитва да се промени. 

Започнахме да водим малки разговори всеки път, когато седнахме на трапезата.  Като любим цвят или животно, ако сме имали домашни любимци и т.н. Днес приятелят на Зак, Джона Марайс, собственик на една много успешна компания,ни покани в къщата му на обяд. 

През последните 30 минути седях пред гардероба, мислейки какво да облека.  "Не,следващата"-казах, хвърляйки всякакви дрехи  в гардероба си. 
Въздишайки се върнах в стаята си и скочих на леглото , лежайки там, само мислейки за моя прецакан живот. 
Чудя се как изглежда Джона?  Обзалагам се, че е горещ. Растърсих главата си за да се отърва от тези мисли.
Най-накрая станах и започнах да търся хубава рокля. 

След десет минути най-накрая намерих перфектната рокля и започнах да се приготвям. 
Прилепнала е, червена на цвят и показава малко кожа.  Стигна малко над коленете ми и имаше дизайн на дантела точно над областта на гърдите, ръкавите бяха отрязани, това ме накара да изглеждам уверена.
  Слагайки си черни токчета и малко тъмен грим, бях готова.  Бавно пристъпвах към Зак, люлеейки се с токовето си отстрани, в момента се чувствах малко уверена. 
ГТНЗак
Тя тръгна да слиза по стълбите , изглеждаше невероятно красива.

Спри се!  Трябва да я забременея, а не да се влюбя в нея, поклатих глава за та се отърърся от мислите, усмихнах ѝ се и протегна ръка към нея . 

Карах до къщата на, Джона Марайс той  е най-добрият ми приятел от гимназията, той и аз сме като братя, това, което е негово, е мое и това, което е мое е и неговото, единствената разлика между него и мен е, че той е всеотдаен човек, той е несемеен и  чака перфектното момиче, честно казано тази жена ще бъде най-щастливата на света, ако се омъжи за него. 

След час шофиране стигнахме до огромното му имение, все още не разбирам защо живее сам на такова огромно място.  Излязох от колата и тръгнах към вратата, без да се притеснявам, за да помогна на Хейли да излезе.  След като почуках няколко пъти вратата се отвори и там стоеше Джона с огромна усмивка на лицето. 
„Здравей,Зак", каза развълнувано Джона.
"Хей", аз му се усмихнах.
"Как си ?" попита той.
„Страхотно" излъгах.
"След като се ожени, ти буквално изчезна, говорейки за брак къде е жена ти, аз ти казах ..." Той спря да говори на втория момент, когато видя Хейли. Знам приятел, знам ... Лек руж се прокрадна по бузите й, защо по дяволите се изчервява ... не е като той да е направил нещо голямо. "Здравейте, ти трябва да си Хейли Блек, човекът, открадна  сърцето на този глупак", каза той, докато сочеше към мен. Аз се подсмихнах. Сигурно е "откраднала сърцето ми"
Той не знае, че този брак е фалшив,и бих искал да го поддържам по този начин.  "Аз ..." отрязах я, като казах на Джона да ни пусне. Да, аз съм невъзпитан
ГТНДжона
Красива, спираща дъха, секси, великолепна, гореща, елегантна жена .. няма достатъчно прилагателни да я опиша тя беше чудесна. 

Знам, че не бива да казвам такива неща за жената на най-добря ми приятеля, но мамка му струва си.

"Здравей",гласът й беше мелодичен, можех да я слушам как говори цял ден и нощ.

  "Казвам се Джона Марайс и съм най-добрият  приятел на Зак.  Приятно ми е да се запознаем". Преместих ръката си напред, за да се ръкостискам с Хейли.

"Благодаря, и на мен също ми е приятно", каза тя, докато взимаше ръката ми в нейната, за да се ръкостискаме. Майната му , дори кожата й беше гладка. Пренебрегвайки мислите си, ги пуснах вътре и седнахме в хола. Отначало беше леко неудобно, тъй като Зак и аз винаги говорим за момичета и други неща, но сега, когато жена му присъства, и се опитах да не й покажа колко вулгарен човек съм. Хей! Човек има своите нужди, така че не ме съдете. Времето мина бързо, ядохме и поговорихме, беше невероятно, особено винаги, когато се смееше. Добре, сега се държа зловещо, о, боже.
Зак и Хейли станаха да си тръгнат, като бързо се прегърнахме и сбогувахме.
ГТНХейли
Джона е толкова страхотен човек, толкова мил беше, че беше трудно да повярвам, че е приятел на Зак, имам предвид те са две пълни противоположности.  Не разбрах, че съм попаднала в транс, докато Зак не ме разтърси обратно към реалността. 

"Вкъщи сме", каза той.  Станах и тръгнах към стаята си.  Зак ме хванаха за ръката и се обърнах към него.  Вдигнах чело си и се канех да проговоря, но той ме изпревари, целувайки ме.  Очите ми се разшириха и аз замръзнах, захватката му върху ръцете ми се стегна, когато той ме приближи към него несъзнателно и аз започнах да го целувам .  Устните ни се движеха синхронно, а езикът ни се бореше за надмощие.  Прекъсвайки целувката, за да си поема дъх,аз започнах да се всирам в него.
"Какво по дяволите  се случи току-що"  казах а той само  сви рамене и тръгна към  стаята си. 
ГТНЗак
Не знам защо по дяволите я целунах, но аз бих излъгал , ако кажа, че не ми харесва, по дяволите, харесах го. 
Меките й устни бяха вкусни почти като череша.  Определено ще бъде забавна цялата работа с детето!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Здравейте пак съм аз! Исках да кажа как ви се струва новата глава?
Обичам ви❤️
Думи:883

"Законно негова"(ЗАВЪРШЕНА)Where stories live. Discover now