26.

210 14 6
                                    

Гледна точка на Хейли
Не знам колко дълго мога да го издържа да не кажа на Джона за постоянните съобщения и обаждания на Зак, неговите съобщения ме карат да се върна при него, да забравя и да простя. Но не мога, това ще ме направи толкова виновена, колкото Зак, човек, който може да убие собственото си неродено дете, може да направи много повече неща. И тази мисъл ме плаши, сладките му послания ме карат да искам да се самоубия, защото част от мен го иска толкова зле, тъй като тази част все още е влюбена в него. "Аш !? Лош човек ли съм, че съм влюбен в убиец?" - попитах, като я погледнах със замислен израз. „Не, никога и искам да кажа, никога повече не казвай това", каза тя, докато сядаше на тоалетката. „Влюби се и това не е престъпление, но човекът, в когото се влюби,просто не беше достатъчно добър за теб", каза тя, държайки ръцете ми в своите, с тъжна усмивка на лицето си. „Зак никога не те е заслужавал и знам, че има някой там, който ще те обича точно толкова, колкото ти обичаш Зак", усмивка, задържаща се на лицето й, я гарантираше твърдение, че наистина има някой за мен. Някой толкова близък, но досега и последният човек, на когото бих попаднала, животът играе игра на улов на това дете много с хубавите хора, вземете ме за пример. Откакто ме продадоха в договора на баща ми, всичко, което имам досега, е фалшива любов и нищо друго, виждате ли, аз съм от типа хора, които дават повече, отколкото тя получава.Майната му на живота, защото отсега нататък никога няма да към добра, това, че съм добра, причинява само сърцеразбиване и нараняване, и свърших да бъда добрият човек, просто искам да бъда злодеят в моята история.
Гледна точка на Зак
„отвори проклетата врата Джона ", изкрещях, докато непрекъснато крещях, докато стоях на паркинг пред имението на Джона, бях навън през последния 1 час или нещо и въпреки това не получавам отговор от домофона.
Продължава да ме ядосва бих искал просто да разбия портата и да си взема обратно Хейли . „Тя не иска да те види", дойде гласът на Джона от високоговорителя, „кой, по дяволите, си, за да ми кажеш дали ме иска или не иска да ме види", изревах, докато все ритах безполезно портата. "Как може да си толкова прост Зак ? Тя не иска да те вижда и по-добре да се държиш далеч от нея, защото ако те видя някъде близо до нея, тогава се кълна в бога, че сам ще те сложа край" каза той и с това всичко стана тихо....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Общо думи:451
Здравейте вампирчета!!
Как сте?!!
Да аз съм жива и най-накрая пуснах нова глава!!!
Какво мислите?!!
Обичам ви!❤️

"Законно негова"(ЗАВЪРШЕНА)Where stories live. Discover now