Тъй като днес правя една година в wattpad реших да пусна една глава която е дългичка,така че,enjoy!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Гледна точка на Хейли
Ашли, Зак и аз излязохме от лимузината, застанахме пред хотела, той беше
изключително добре изграден с креативни шарки, издълбани в стените имаше и статуи изработени от сребро, дори охранителите бяха облечени в костюми . Докато влязохме, ръцете на Зак намериха талията ми, и я стиснаха здраво. След като преминахме проверката на имената, минахме през големите златни двойни врати и надолу по стълбите. Всички погледи бяха насочени към нас, по-точно към мен, хората ни гледаха с ужас и омраза. Да, защото бяхме идеалната двойка в техните очи и ни мразеха , защото знам със сигурност, че Зак е спал с половината от тях преди брака ни.Слезнах ме надолу по стълбите,Зак ме заведе да се срещна с някои от неговите партньори, те бяха на същата възраст като Зак и мен. Непрекъснато се местех, тъй като един от тях не спираше да ме оглежда отгоре до долу, като се опитваше да разбере всички мои характеристики и недостатъци.
Извиних се да си взема чаша вино, като стигнах до масата, малко потупване по рамото ме накара да се стресна малко. Като се обърнах, видях красива изглеждаща жена, косата й беше тъмнокафява и очите, зелени , носеше рокля без гръб, която направи извитата й фигура по-изпъкнала и можеше да се забележите че има леко издуто коремче, ако погледнете отблизо. Вероятно беше бременна.
„Здрасти", тя ме поздрави с искрена усмивка.
"Здрасти", отвърнах обратно, възвръщайки усмивката си.
„Казвам се Джулиет Форт" тя се представи.„Хейли Херън" поклатих ръка, докато отговарях.
- Чакай ти си жената на Зак Херън? - попита ме с изненада която си личеше на лицето си.
"Да" отговорих.
"Уау, ти си красива, някой казал ли ти е това?" Тя ме накара да се изчервявам малко. Не бях нищо в сравнение с нея, беше безупречна и просто спираща дъха.
"Аз ... не", казах й честно. Имам предвид да, ако броиш семейството и няколко колежки,приятели и колеги.
"Боже, съжалявам, че те накара да се почувстваш некомфортно. Какво правиш тук Хейли?" - разпита тя.
"Аз притежавам бизнес, но майка ми се грижи за него, след като баща ми почина"
"О, съжалявам за загубата ти"
"Благодаря ти,а ти какво правиш тук?"
„Аз работя като асистентка на Даниел Сийви", отговори тя. Започна да говори нещо но спря, когато гласът на Зак дойде зад мен.
„Бебе, кой е... - той спря посредата на изречението, когато видя Джулиет, челюстта му се затегна, Имаше ли нещо, за което не знаех?
- Джулиет - каза той със стиснати зъби.
- Зак - отговори тя усмихната.
„Хейли Джона те търси както и Ашли,може би ще искаш да ги намериш", каза той
"Добре, беше хубаво да се запознаем Джулиет"
Гледна точка на Зак
Гнева се разрастваше вътре в мен, имаше дързостта да дойде тук и да се сприятели с Хейли, коя по дяволите си мисли, че е тя?"Какво правиш тук?" Изсъсках, когато я сграбчих грубо за ръката и я измъкнах извън залата.
„Каквото всички правят тук", отговори небрежно тя.
„Спри да се навърташ наоколо".
"Няма , защото ти си този който започна всичко това, и сега ще си платиш", каза тя подигравателно.
"За какво, по дяволите, говориш?"
"Името Джулиет Форт да ти говори нещо?" - попита тя, изпълнена с ярост и отвращение.
Джулиет Форт!
Очите ми се разшириха и шокът ме завладя
.
"Да, Зак, аз съм. Четири години е доста дълго време, ако ме питаш", каза тя, докато сложи пръстите си около врата ми"Защо сега?" Попитах я.
„Защото сега е единствената възможност"
„Беше преди четири години, тогава аз бях различен..."
„ЧЕТИРИ ГОДИНИ БЕЗ МОЕТО СЕМЕЙСТВО И МОЙТЕ ПРИЯТЕЛИ, КАК БЕШЕ ТЕЗИ ЧЕТИРИ ГОДИНИ СЛЕД КАТО МИ СЪСИПА ЖИВОТА ЗАБАВЛЯВАШЕ ЛИ СЕ, ВСИЧКИ МЕ МРАЗИХА БЛАГОДАРЕНИЕ НА ТЕБ ЗАК ХЕРЪН ", крещеше тя.
"Не го прави", предупредих я.
"Гледай как те съсипвам, чакай, докато разкажа на Хейли за мен, че нося твоето дете", каза тя
„Не бих допуснал това просто ще убия теб и детето ти", хладнокръвно отвърнах.
"О, ами какво ще казже тя за синът ти?"Тя попита. Кръвта ми замръзна , как разбра за него? Никой освен майка ми не знае за моя син. Резултатът от мен и моята най-добра приятелка Никол. Той се е роди недоносен, следователно той не е следващият наследник на компанията, но детето, което вече расте в нейната утроба. Може да е.Животът ми продължава да се върти на 360 градуса, тя е променена, което означава,че ако каже на Хейли за синът ми съм мъртъв!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Какво мислите за новата глава?
Исках да ви попитам с кого предпочитате Хейли да остане с Джона или със Зак?
Обичам ви!❤️❤️
Думи:765
YOU ARE READING
"Законно негова"(ЗАВЪРШЕНА)
FanfictionБрак,церемония при която двама души се обвързват да бъдат заедно в здраве и щастие-скръб и болест докато смъртта ги раздели.Всяко момиче си мечтае да се омъжи за любовта на живота си,да има перфекната сватба,тя иска да бъде единствената която мъжът...