ГТНХейли
През последните няколко дни не съм казала нито дума на Зак.
Изпитвах раздразнение от присъствието му и му бях ядосана както и наранена. Когато бях отвлечена в продължение на два дни, в умът ми се завъртя с мисли, най-лошото беше, че по някаква причина и се надявах да ме намери, но вместо той дойде Джона, човек, когото познавам само от седмица-две, човек, който сега смятам за моя най-добър приятел.
Честно казано, просто мислих че Зак най-накрая се примири с това, че сме женени повече от година, но не, няма значение колко е трудно всъщност.
Какво иска от мен? Дадох всичко и сега просто съм уморена.
Искам да бъда обичана от някого, малка част от мен иска да бъде някой, който да бъде мой съпруг.Искате ли да знаете нещо смешно, аз съм девствена.
Да, Хейли Блек все още е девствена на 23-години.
Все още чакам деня, когато ще изгубя девствноста си с някой, който обичам, и той ме обича също толкова, колкото аз го обичам.
*******
ГТНЗак„Защо я мразиш" Джона ме попита.
Излях всичките ми тайни, за фалшивия ни брак, за това как я ненавиждам и в същото време я ценя.
Пиян съм и се надявам да не съм влюбен, погледът на лицето на Джона каза много, той имаше смесени емоции, когато му казах, че не я обичам, или може би отричам, че не я обичам.
"Не знам Джона, мразя я и в същото време не, толкова е объркващо, когато някой се опита да бъде груб с нея, нещо в мен просто се задейства, но в същото време искам да бъда задник и да й кажа всички онези глупости ", признах си.
"Обичаш я но не го приемаш , защото ако се отвориш, ще бъдеш наранен и мислиш, че ще я загубиш точно както си загубил баща си ", каза той като всяка дума, ме удряше като нож
"Ами ако не искам да я обичам?" - попитах, докато въртях изпитата от алкохол чаша.
"Тогава, когато тя си отиде,ти ще пожелаеш да ѝ кажеш че я обичаш ,като твой най-добра приятел те съветвам да не я пускаш.
Тя е невероятно момиче и ти го, знаеш. Познавам я от две седмици, а ти си женен за нея повече от година и въпреки това я познавам повече от теб "Предполагам, че чарът на Хейли също се е отразил и върху него.
"Ще опитам" прошепнах на себе си.
****
ГТНДжонаБях в шок , понеже той ми разказа за фалшивия брак и как я мрази, по някаква причина се почувствах щастлив.
Знам, че е грешно да се чувстваш по този начин, особено когато най-добрият ти приятел ти има доверие, но малка част от мен иска Хейли да го напусне, нещата, които той ми призна, бяха нещо, което никога не съм мислил, че ще чуя от женен мъж.
Фактът, че е правил секс зад гърба на Хейли просто ме ядоса, тя не заслужава това, Зак не се отнася правилно с нея.
Тя е пълна със светлина, усмивката й просто озарява целия свят, смехът й е толкова красив.
Тя е символ на щастието и искам някой като нея или просто може би искам нея.
Как някой може да те накара да се влюбиш само когато опознаеш този човек за две седмици? Не , че искам да съсипя живота на най-добрите си приятели, но той не заслужава богиня като Хейли , искам аз да бъда причината тя да се усмихва, искам тя да ме чака , когато се върна от работа, и искам тя да носи детето ми.
Но аз няма да унищожа живота ѝ , заради моите чувства към нея.
Така че ще им помогна да поправят разваления им брак, дори и да боли, не мога да предам най-добрия си приятел, дори ако искам.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Здравейте,как ви се струва новата глава? Също така исках да ви кажа,че ще ви бъда много благодарна ако прочетете историята на 11Dramer22 аз лично обожавам историята ѝ!
Обичам ви!❤️❤️🧛🏼♀️
Думи:652
YOU ARE READING
"Законно негова"(ЗАВЪРШЕНА)
FanfictionБрак,церемония при която двама души се обвързват да бъдат заедно в здраве и щастие-скръб и болест докато смъртта ги раздели.Всяко момиче си мечтае да се омъжи за любовта на живота си,да има перфекната сватба,тя иска да бъде единствената която мъжът...