Гледна точка на Джона
"Взимате ли Хейли като своя съпруга?" - попита свещеникът.
Гледайки я в очите и проговорих.
"Да", казах, най-накрая завързвайки вратовръзката си.
Хванах Хейли за кръста й и я целунах така, сякаш животът ми зависи от това.
"Здравейте г-жо Марайс" прошепнах в ухото й, тя се изчерви, целуна ме по бузата, тя отиде при другите и започна да говори с гостите,докато получаваше много добри пожелания от хората.
Вратата на църквата се отвори със силен удар и влезе Зак с пистолет в ръка, очите му бяха кръвясали,явно беше пиян те кипяха от гняв, аз се придвижих към жена си и я скрих зад гърба си, тя беше уплашена, лицето й бледнееше, след като погледна бившия си съпруг, държейки нищо друго, освен пистолет, готов да убие всеки, който му попадне на пътя.
Докато той търсеше очите на Хейли,очите му се спряха върху мен, злонамерено изражение се образуваше по лицето му, бавно насочи пистолета към мен и проговори достатъчно силно, за да го чуе целия квартал."Скъпа, Хейли хайде да се приберем вкъщи", каза той с много страшен тон, карайки тялото ми почти да трепери от страх.
Придържайки я плътно отзад, аз говорех, като му казвах, че тя няма да ходи никъде.
"Зак не ме карай да се обаждам на ченгетата. Хейли вече не е твоя жена, което означава, че вече не я притежаваш." - казах с авторитетен тон, игнорирайки начина, по който сърцето ми тупна в гърдите.
"Наистина ли!" Той каза, и поставя пистолета в моята посока, докато вървеше към мен, идвайки лице в лице, държеше пистолета на челото ми и прошепна нещо, преди всичко да стане черно .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Събудих се, целият в пот, оглеждайки наоколо разбрах, че съм в леглото си у дома, беше сън, което означаваше, че не съм оженен за Хейли и мина само месец от последния път, когато видя Зак. Дори мисълта за мислене ме изтощаваше. От вратата се чу малко почукване и леко се отвори врата.Беше Хейли само в копринената й нощна рокля, тя беше толкова изкушаваща."Хей", тя тихо проговори, докато седна на ръба на леглото.
"Все още си будна?" Попитах и видях часа на часовника си, докато той показваше 2:00 сутринта. Тя кимна с глава и мислеше, сякаш искаше да попита нещо, но се страхуваше от отговора.
„Какво става?" Попитах я, като я погледнах тихо, стана, съкратих разстоянието между нас и леко я погалих по бузата,
"Аз-няма значение, не е нищо", каза тя, поглеждайки надолу към завивката на леглото, тя беше нервна, но защо?
"Хейли не се притеснявай", казах с кимване тя прошепна шепнешком.
"Мога ли да спя при теб, имам предвид само ако ти е удобно. Просто не мога да спя, така че си помислих, че може би ..." аз се кикотя малко и я хванах за ръката и я дръпнах нагоре отляво на леглото, като се уверих да я поддържам да й е удбно и хвърлих поглед към дългите й крака, това ме възбуди.
"Аз-ще отида да се изкъпя, дотогава, ако искаш нещо, не се колебаи да го вземеш" с това се затичах в банята и започнах да се отпускам, когато звукът на душа успокояваше кожата ми и затрудняваше твърдия ми член.
"Джона " тя се обади шумно, бързо си взех душ и увих хавлиена кърпа около ханша си и излязох само, за да я намеря насред стаята опитвайки да махне сутиена си, , движейки се бавно към нея прошепнах.
"Нека ти помогнах " прошепнах в ухото й, само за да усетя как трепери от докосването ми, бавно работих и двете си ръце, за да й помогна със сутиена й, като го махнах , отстъпих се и се канех да си тръгна, когато ме сграбчи ръце и се придвижи към мен съблазнително,
„Докосни ме", прошепна тя, докато ухапа ухото ми, изкарвайки стон я вдигнах и я оставих на леглото.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Общо думи:700
Здравейте вампирчета!
Обичам ви❤️!
YOU ARE READING
"Законно негова"(ЗАВЪРШЕНА)
FanfictionБрак,церемония при която двама души се обвързват да бъдат заедно в здраве и щастие-скръб и болест докато смъртта ги раздели.Всяко момиче си мечтае да се омъжи за любовта на живота си,да има перфекната сватба,тя иска да бъде единствената която мъжът...