28.

222 12 6
                                    

Гледна точка на Хейли
С мен винаги са се отнасяли внимателно и с любов, никога не са се отнасяли по никакъв начин там, където ще бъда наранена, но в този момент не само се притеснявах, но и се страхувах.  Очите му ме проследваха, НАВСЯКЪДЕ.  За първи път се уплаших толкова , имам предвид за някой, който имаше баща като моя, бях възпитана да бъда смела.  Обикновено не съм уплашена от такъв тип човек.  Но тъмните му празни очи доказаха, че греша.  Разхождайки се, разклащайки се.  Не знаех какво да правя, защото дълбоко в себе си исках да видя Джона и това чувство беше различно.  Но в същото време не исках Зак да го нарани.  Джона стана част от живота ми, той се превърна в мой наставник, приятел и някой много специален, свързвал съм се с него по толкова много начини и не бих заменила тази връзка с нищо и с никого.
Времето ми с Джона беше незабравимо, късните нощни разговори, караниците и гадното поведение.  Той ме накара отново да се почувствам жива.  Той ме накара да се чувствам различна.Мисля, че може би просто си падам по Джона .  „Просто му се обади по дяволите Хейли"изкрещя Зак, карайки ме да спра стъпките си.  Косата на врата ми се изправи, обърна лицето си и го погледнах и кимна бавно, уплашена с надеждата да не ме нарани. 
Набрах номера му , той вдигна и заговори, благодарих на Бог, че си добре.  „Хейли!!! скъпа къде си" имаше тази спешност в гласа му, сякаш се страхуваше да не ме загуби.  Грабвайки грубо телефона си от ръката си, Зак му изкрещя.  Дори не разбрах какво е казал, докато Зак не се обърна към телефона, „Тя не е твоята шибана скъпа ясно тя е моя!!" изкрещя Зак
„Зак! Тя вече не е жена ти ", отговори той със същата злоба." Джона, ще те убия, по дяволите  Така че по-добре внимавай - предупреди той - "Хейли идвам да те взема "и с това Зак затвори  и хвърли телефона на пода толкова силно, че той полетя на парчета.
Гледна точка на Джона
Не ме интересува Корбин, имам нужда да я намериш "гневът кипеше  и не можах да го контролирам, през последните два дни я търсих, но не намерих нито една улика, те не бяха нито в старата си къща, нито при родителя на Зак. "Джона,успокой се.  Ще я пребереш, обещавам ", увери ме той, докато разглеждаше всички празни къщи ." Обичам я Корбин, обичам я ", измърморих си, без да осъзнавам, че ме е чул. 
"Знам"-каза той
..........
Общо думи:437
Здравейте вампирчета!
Как сте?!
Какво мислите че ще стане с Хейли и като цяло какво мислите за новата глава?
Обичам ви❤️!

"Законно негова"(ЗАВЪРШЕНА)Where stories live. Discover now