12.

396 123 27
                                    


ГТНХейли

Живота е невероятен, Зак и аз прекарвам много време заедно. Този път той се опитва действително да накара нещата да работят.

Прекрасна неделя сутрин, без работа и без стрес, за първи път в живота си всъщност съм щастлива, обадих се на майка ми да я попитам как е и също така й обясних за моята сега връзка със Зак.

Бързо си взех душ и слязох в кухнята, за да направя закуска за Зак и за мен , като се опитвах да не издавам звук. Пристъпих към вратата и излязох навън.

За да поясня нещата, аз се преместих в стаята на Зак, той и аз спим заедно с други думи.

Без секс!!! Започнах да правя сместа за палачинки. Почти бях готвова,когато внезапно ръка ме сграбчи за кръста и започна да целува извивката на врата ми и да си тананика . 

"Миришеш вкусно" хъският му глас дойде отзад.

  "Искаш да кажеш храната", поправих го, докато се кикотих като четиригодишена.

  "Не, ти", заяви той твърдо.  Вдигнах вежда,обърнах се и челюстта ми падна при красивата гледка.  Той беше мокър!  Вода падаше от косата му към непокритите му гърди, о, как красивите му гърди викаха моето име.

  "Харесва ли ти това което виждаш?"  - попита той с усмивка. 

"Виждала съм и по-красиви гледки ", пошегувах се с усмивка.
щях да се обърна, но бях спряна ,той ме обърна към него и се доближи по-близо до мен, топлината на тялото му излъчваше и красивите му устни бяха толкова приветливи.

Хвана ме за бедрата, той ме вдигна и ме настани на кухненския плот, със сила устните му срещнаха моите и те започнаха да ме целуват, устните ни се движеха синхронно, дишането ни беше тежко и стоновете ни отекваха из празната къща, като нашите езици  се бориха за господство.

Той прокара устните си до челюстната ми и надолу по врата ми, като смучеше и хапеше сладкото ми място, карайки ме да го придърпам по-близо.

Нашата разгорещена целувка беше прекъсната от звънеца на вратата, бързо се откъснахме един от друг и аз слязох от плота, изправяйки дрехите си.

Внезапна миризма на изгоряло влезе в ноздрите ми и очите ми се разшириха от осъзнаване.

"Шибаните палачинки!"-помислих си аз
Изхвърлих изгорелите палачинки в боклука и отворих прозореца на кухнята, за да пусна дима навън. 

"Здравей" чух гласът на Джона.  Свалих престилката си и хукнах към него , обгърна го в голяма прегръдка. 

"По-спокойно Хейли" - каза той, докато се смееше. 

"Мина месец, откакто те видях за последно", казах с тъжен поглед.

"Бях зает и мисля, че ти също беше, преди да дойда тук", пошегува се той като  ми намигна .Малък руж си прокара път по бузите ми.

ГТНДжона
Защо се измъчвам?  Защо не мога да продължа?  Защо не мога да я имам? Опитах се да я избягвам цял месец, опитах се толкова упорито да мисля, че може би това е привличането ми към нея, но беше повече от това, аз я харесвам.

От последния месец помагам на Зак за да подобри  връзката му с Хейли, давайки му съвети и идеи. Всеки път, когато излизаха на среща, ги гледах отдалеч, за да видя, че всичко върви добре и всеки път, когато я виждах с него, нещо превзема емоциите ми, може би ревност?

Напоследък много ходя по клубове и винаги ми се струва, че си избирам блондинки и винаги, когато правя секс с тях, тя ми изскочваше в главата. Грешно ли е да мислия за някого по такъв сексуален начин, когато е омъжена? Поне е щастлива сега,а аз искам само най-доброто за нея.
Затова по-добре да я оставя.
Но ако той я нарани,ще забравя че изобщо някога сме били приятели!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Здравейте вампирчета!
Какво мислите за новата глава?
Обичам ви❤️❤️
Думи:614

"Законно негова"(ЗАВЪРШЕНА)Where stories live. Discover now