Гледна точна на Зак
~ две седмици след инцидента~ "Майната ти Джулиет", изкрещях като хвърлих огледалото което се разбиваше на земята. Исках да убия всички, кръвта ми кипеше и сърцето ми болеше. Не исках нищо повече от това да бъда в прегръдките на жената, в която се влюбих.
"Тя те мрази"вътрешният ми глас каза, че ме кара да се чувствам десет пъти по-отвратен от себе си, не исках да убия бебето, просто исках да преговарям с тази кучка, но тя не искаше нищо друго, освен да ме унищожи. И така аз го убих, като подкупи прислужницата, която работеше за нея, дадох й пакет цианид и й казах да сложи поне 2-3 в чашата й сок, когато Джулиет закусва. И това работеше, докато тя не дойде в къщата ми и да отведе жена ми. И познайте какво!!! Тя шибано успя, сега човекът, когото наричах моя приятел, я има и съм убеден,че Хейли ще подаде молба за развод. Но нямаше да спра да се връщам, докато не получа това, което беше мое.Гледна точка на Хейли
"Добре ли си?" - попита Аш със загрижен поглед на лицето си, никога не се бях чувствала толкова счупена по начина, по който го правя в момента. Вярно е, че казват, че се влюбваш само веднъж и дори ако случайно се влюбиш в някой друг няма да можеш да им дадеш цялото си сърце, защото половината от него вече е поето от някой друг. Любовта е лъжа, заблуда и много повече безценни неща, влюбих се в грешния човек и съжалявам, съжалявам за прегръдките и целувките, съжалявам за докосванията му и съжалявам за всичко което направих с него. Пожелавам много неща и едно от тях е, че искам никога да не го срещна.
"Хейли?" Аш отново се обади, като ме погледна със съчувствие в очите, съчувствие ... такава отвратителна дума, съжаление и притеснение за нечий живот, нещастието, в което се намирам в момента, не е нищо сравнимо с това, което всеки може да почувства. Не знам колко месеца минаха откакто за последно видях Зак, спрях да отброявам минутите, в които светът ми се обърна с главата надолу...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Общо думи :364
Здравейте вампирчета!
Как сте?
Какво мислите за новата глава?
Обичам ви
YOU ARE READING
"Законно негова"(ЗАВЪРШЕНА)
FanfictionБрак,церемония при която двама души се обвързват да бъдат заедно в здраве и щастие-скръб и болест докато смъртта ги раздели.Всяко момиче си мечтае да се омъжи за любовта на живота си,да има перфекната сватба,тя иска да бъде единствената която мъжът...