19.

310 102 9
                                    

****
Гледна точка на Ашли
Бях в бара и намерих Джона да седи сам с празна чаша в ръка. Приближих се до него, издърпах стола, който седях, той не забеляза.

"Хей" прочистих гърлото си и заговорих.

"Хей"той обърна глава към мен с объркване и след това се усмихна.

"Какво правиш тук сам?" Попитах.

"Аз бях със Зак, той замина преди двадесет минути", обясни той.

"Ами ти, къде е Хейли"Той веднага попита.

"Тя е вкъщи, която се опитва да изгуби девстеността си със Зак", казах със смях накрая.

Очите му се стрелнаха и ме гледаха все едно група маймуни танцуваха върху главата ми.

"Тя-я е девтсвена?" Попита той все още не вярва на това, което казах.

Мамка му, може би не знаеше, глупава Ашли. Хейли ще ме убие.

"Мислех, че знаеш", казах му.

"Сега вече знам", каза той, като се изправи и ме остави на сама.

****
Гледна точка на Хейли
Без секс!
Вчера, когато се върна пиян, бавно го оставих да спи и в рамките на минута заспа и започна да хърка. Ами може би той не иска да правим секс? Е, едно момиче има своите нужди. Искам да знам как се чувства, както болката, така и удоволствието. Всеедно  нека просто продължим. Не отстъпвам днес, ще го имам.

~~На следващия ден~~
Беше вечер. Аз четях "Изкуството на съблазнението". Чух,че Зак влезе в стаята, бързо скрих списанието под възглавницата, не най-добрият ход. 

"Как мина  деня ти?"  - попитах аз, докато съблазнително тръгнах към него, люлеейки се по бедрата си. 

"Стресиращо", отговори той.

  "Искаш ли да ти помогна да се отпуснеш?"  - попитах невинно. 

" Разбира се"промърмори той все още не ме погледна.  Гневът ми ме поглъщаше, толкова се опитвах да го накарам да ме иска и сега той лежи на леглото със затворени очи.  Внезапно седнах отгоре му почти го удуших, улавяйки устните му с моите, когато го целунах разбрах,че е пиян. 

"Какво по дяволите не е наред с теб", почти изкрещях.

"Какво"каза той онемел.

"Ти си пиян" прошепнах

"Може би", отговори той и след това притисна устни към моите. Отблъснах го, станах и си тръгнах.  Какво му става по дяволите?
****
Седмица по-късно
Гледна точка на Хейли
В момента съм в мола, опитвам се да се махна от Зак, той се държи странно напоследък и това не е добре. Измина почти седмица от нашата малка сесия, честно казано се отказах да се опитам да го примамвам да прави секс с мен, най-лошото е, че все още го харесвам, не е като да го игнорирам или нещо друго, но просто не отговарям всеки от неговите въпроси и странични забележки. Ами там мечтата ми да не съм девствена повече или може би мога да опитам отново, хм, бях изтръпната от мислите си от внезапно почукване по рамото, завъртя се и се срещнах с познато лице, не мога да си спомня къде я бях срещнал.

"Законно негова"(ЗАВЪРШЕНА)Where stories live. Discover now