Гледна точка на Хейли
Мина почти седмица от инцидента в спалнята, главата ми все още не може да приеме мисълта, че Зак има тайно дете.Дистанцирах се от него, той продължава да се опитва да се извинява, но просто го игнорирам, сякаш той не просто стои там със стотици рози в ръце, като някоя откачалка. Аз дори не обичам рози
***
Четях книга,когато леко се почука на вратата.
"Влез", казах.
Вратата се отвори и влезе едно петгодишно момче с широка усмивка, усмивка също се разнесе по лицето ми, когато видях Джеймс да влиза с цветна хартия в ръце."Джеймс?" Попитах
"Как дойде тук?" Зададох най-глупавия въпрос на петгодишен, разбира се, че баща му го доведе тук.
"Татко ми каза, че ще се срещна с теб и бях толкова щастлив" той развълнувано скочи на леглото и ми подаде листа.
Взех листа и я погледнах беше рисунка на мъж, държащ се за ръка с дете и заедно с тях стоеше жена, усмихната , аз след това погледнах имената и тогава започнах да плача, дори не го познавах толкова много и нито той мен, но все пак показа толкова много любов само в една рисунка.
Татко. Аз. Хейли, това пишеше над всеки човек на рисунката."Смущавам ли те ?" - попита Зак от вратата.
"Татко защо Хейли плаче?" - попита той почти тъжно.
"Не знам шампионе", отговори той и ме погледна с толкова много емоции.
„Не ти ли харесва моят подарък?" - попита той притеснено.
"Не, харесва ми, просто много неща се случват в момента, но благодаря ти Джеймс", усмихнах се, докато изтрих сълзите си.
"Татко ми каза, че си новата ми майка, нали?" Попита той.
Сърцето ми се счупи, докато си мислех как това петгодишено дете не е виждал майка му, очите ми срещнаха тези Зак и тогава разбрах, че всичко му е простено.
"Да, аз съм" казах и го прегърнах толкова здраво. Не бих могъл да го намразя, Джеймс, искам да кажа, той е дете, което е загубил майка си
****
Джеймс и аз разговаряхме толкова дълго, че не разбрах, кога заспа, главата му беше върху възглавницата ми, докато ръцете ми бяха обвити около малкото му тяло.Бавно и стабилно се изправих от него , излизайки през вратата, бях посрещнат от Зак.
"Хей", каза той."Здрасти", отговорих.
Напрежението беше толкова дебело, че можеше да се разреже с нож, знам, че не бива да му прощавам, че пазеше Джеймс в тайна от мен, но също така не мога да го ненавиждам
"Искаше ми се да ми беше казал" изведнъж заговорих, гледайки право към него, с ясна вина в очите му.
"Съжалявам, просто исках да го защитя", отговори той, без да ме гледа.
"Прощавам ти", казах шокиращо и за двама ни.
"Какво?" - попита той мигащ очи непрекъснато.
„Няма да повтарям" усмихнах се, докато казах това.
Тъкмо щях да се върна обратно в леглото, когато ме сграбчи за китката ми и ме издърпа към него, гърдите ни се удариха и очите ни се заключваха един към друг, сякаш времето беше спряло и всичките ми чувства се втурнаха назад. Това, което не очаквах, беше той да ме целуне, целувата беше жадна и властна но и в същото време нежна
"Съжалявам много", промърмори той между целувките.
Не му отговорих , но върнах целувката със същата сила, може би все още го харесвам . Едно нещо, което знам със сигурност, е, че чувствата ми към него се усилват само след всичко, което се е случило и ако някога имам дете с него, тогава няма да се притеснявам за нищо, защото той ще го обича точно толкова колкото обича и Джеймс.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Общ брой думи:589
Здравейте вампирчета!
Как сте?
Какво мислите за главата?
Обичам Ви❤️❤️
YOU ARE READING
"Законно негова"(ЗАВЪРШЕНА)
FanfictionБрак,церемония при която двама души се обвързват да бъдат заедно в здраве и щастие-скръб и болест докато смъртта ги раздели.Всяко момиче си мечтае да се омъжи за любовта на живота си,да има перфекната сватба,тя иска да бъде единствената която мъжът...