"Leydim sana söylemedim çünkü bana olan güvenini kaybetmekten korktum!"
"O zaman artık güvenemem. Güvenebilir miyim?"
Kara kedi bu duydukları karşısında yıkılmıştı. Tecno lazer'ın ona karşı yaptığı hamleyi fark edemedi. Kolunda tutulup Uğur böceği'ne doğru sürüklendiğinde dünyaya geri döndü ama kontrolünü tekrardan sağlayamadan uğur böceğinin başına kediklizim çarpmıştı bile... Uğur böceği bu şok içerisinde ellerini kendine doğru çekmiş hareket edemiyordu. Başında sadece tek bir yere gelen kediklizim zamanla tüm başını kapladı tokaları birer toza döndü saçları, salındı; oradan da gözlerinden birini kapladı siyah felaket! Ardından bacakları onu taşıyamadı ve yere yığıldı.
"K-ke-kedi..." dedi sadece uğur böceği gözleri yavaşça kapanırken.
"Uğur Böceği!" dedi gözlerinden hızlı ,hızlı dökülen yaşları önemsemeden.
O sırada kahramanlar gelmişti bile, onlarda şaşkındı ne yapmaları gerekiyordu ki, ne yapabilirlerdi ki?
Tecno lazer'ı yakaladılar bir ağ ile her yerini sararak. Ardından konuştu Uncanny.
"Kara Kedi Şanslı Tılsımı kullanmalıyız videolarınıza göre her şey bittiğinde Şanslı Tılsım ile düzeltiyordu. Tabi o bir insan." dedi bir robot soğuk kanlılığı ile zaten bir robottu pek şaşırılacak birşey değildi bu tavrı.
"Hadi ama denemekten ne kaybederiz!" diye bağırdı Sparrow. Özgürlüklerine ve kendi ayakları üstünde durabilmelerine hayrandı, onları bu şekilde hiç düşünmemişti.
Kara kedi hâlâ olanları atlatamamıştı. Tavşan mucizesine bile zarar verdiğini öğrenince bir süre suçluluk duymuştu. Şimdi leydisinde nasıl olurda rahat davranabilirdi. (?)
"Hadi kara kedi sana ihtiyacı var" dedi Majestia.
"B-ben yapamam ona zarar verdim b-ben,b-ben" dedi geriye doğru hareket ederken ardında arkasına bakmadan göz yaşları ile koştu. Her şey onun suçuydu. Leydisine zarar vermişti!
"Yakalamalı mıyım?" dedi Knight Owl.
"Bırak gitsin" dedi Majestia omzundan tutarak Knight Owl'un.
"Uncanny yapabilir misin?"
"Bilmiyorum anne, ama programlarım sayesinde yapabileceğimi düşünüyorum.
İlerledi ve Şanslı Tılsım'ı eline aldı Uncanny. "Mucize Uğur böceği!" O kadar üstün programlar ile donatılmıştı ki kendini uğur böceği şeklinde gösterebilmişti hatta şanslı tılsımı bile kandırabilmişti.
Her yer onarılmaya başlanmıştı kırmızı böcekler ile. Sırada Uğur Böceği vardı. Onu çevreleyen böcekler ayrıldığında kedikilizm'in etkisi yavaş yavaş ortadan kayboldu. Bir tutam saçı dışında. Uğur böceği gözlerini açtı ve yavaşça ayağa kalktı.
"Kara Kedi nerede?" oldu ilk sözü o da kendini suçluyordu ne vardı ki bu kadar yüklenecek?
"Uğur böceği iyi misin? Şey saçının bir tutamı düzelmemiş." dedi Majestia.
"Önemli değil şanslı tılsım kediklizim'i tamamen yenemez zaten sadece etkisini azaltabilir çünkü ben bir nesne değilim neyse her şeyi sonra açıklayacağım ama şimdi kara kedi'yi bulmam gerek! Yardımlarınız için çok sağolun." dedi.
Ardından etrafa bakındı ve kanalizasyon'a saklanabileceğini düşündü. Yoyosunu attı ve kanalizasyona girdi. Başı çok ağırıyordu ama önemsemiyordu.
Kanalizasyonda iki tarafa ayrılan bir geçit gördü arka tarafta ise kara kedi vardı! Gülümsedi ve ona doğru koşmaya başladı.
"Kara Kedi!" dedi ve ona doğru koşup sarıldı. Kara kedi hala şoktaydı.
"Çok üzgünüm kara kedi sana haksızlık ettim beni affet!" dedi uğur böceği gözünden bir damla yaş akarken.
"Hepsi benim hatam sen her zaman ki gibi mükkemeldin" dedi sarılmayı bitirerek kara kedi. "Sana zarar verdim. Tanrım! Başın çok ağrıyor mu? Kedikilizm çok can yakar." dedi. Daha önce o da göğsünden vurulmuştu. Ayakta durmak bile çok zordu, birde beynine denk gelmiş bir kedikilizm daha kötü olmalıydı.
"İyiyim ben kedi. Hadi artık paris'e dönüp şu süper kötüyü yenelim ama önce şarz olmam gerek." dedi küpesine bakarak. Kara kedinin yanından ayrılıp yan taraftaki duvara geçti.
"Benekler gitsin."
Kara kedi de dönüşümden çıktı ama o şarj olmak gibi bir amaç beslemiyordu.
"Pençeler kapan."
Yüzüğüne baktı. Belki son kez... Bu yüzük sayesinde hayatı nasılda renkli bir hâl almıştı.
'Bütün güzellikler bu yüzükle başladı ve bitecek...' dedi içinden.
"Çok üzgünüm dostum, seni çok özleyeceğim!" dedi göz yaşlarını tutmaya çalışırken.
"Hayır bunu yapma!" diye bağırdı plagg. Çok geçti adrien parmağından yüzüğünü çıkardı.
"Kara kedi ne oluyor?" diye duvarın arkasından konuştu leydisi.
"Seninle geçirdiğim bu harika zamanı asla unutmayacağım." dedi adrien. "Ama bu böyle devam edemez, ben sana bir şey olmasının korkusunu ikinceye yaşayamam."
"Kara kedi senin bir suçun yok hepsi benim yüzümden oldu. Paris'in başına gelenleri görünce birden-"
"Sana verdiğim sözü yerine getiremedim. Parisi koruyamadım. Üzgünüm leydim, ama sana verdiğim bir sözü daha tutamayacağım." dedi ve eğilip yüzüğü yere bıraktı.
"Hep senin yanında olucak başka bir kara kedi bulmalısın!" diye bağırdı ve koşarak oradan ayrıldı. Marinette onu durdurmak istedi ama kimliğini öğrenmemek için gözlerini kapadı. Gözlerini geri açtığında gerçek anlamda yalnızdı.
"Kara kedi..."
Biraz öyle uzaklara baktıktan sonra eğilip yüzüğü aldı. Oradan gitmeye koyuldu.
O sırada Hawkmoth tam ikinci aşamaya geçmeye hazırlanıyordu. Birden çok güçlü birden fazla olumsuz duygu hissetti. Yerinde duraksadı. Bütün planını kendi kafasında 'Daha sonra yapılacaklar listesine' koyup bu negative duygulara odaklandı. Akumasını eline aldı ve ilk kurbanına doğru gönderdi.
Tekrardan merhaba arkadaşlar 👋
~Yeni bir kurgu ile karşınızdayım :)
~¿Eğer Uncanny, Uğur Böceği'nin önüne atlamasa ne olurdu?
İlk olara bu kitabı yazmamda ki amaç:
•Bu sahnede yani kedikilizm sahnesinde Uğur Böceğine bir şey olmasını arzulamamdı. Tabi sevgili yapımcılar düşüncemi boşa çıkardılar. Bende böyle bir kitap uzun zamandır düşünüyordum.Vee işte karşınızda ✨
Kitabın çok uzun süreceğini sanmıyorum tabi yine zaman göstericek.
Kitap genel olarak adrien'ın duygularını benim ağzımdan aktarımıyla olucak.
Umarım beğenirsiniz^^
02.04.2021
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kulağa Hoş Gelmiyor •|Miraculous New York Special|•
FanfictionAcı dolu bir inleme yükseldi New York şehrinin sokaklarından. Tek bir an birbirlerini buldu mavi ile yeşil. Sonra yavaşça kapandı mavi gözler. Sonra hızlıca doldu yeşil gözler... °•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°• New York Özel Bölümünün ardınd...