#6

727 60 128
                                    

Luka elindeki kırmızı, pembe ve sarı olmak üzere üç gülü marinette'e uzatmıştı.

"Şey sen en çok hangisini beğenirsin bilemedim de." dedi luka gülümseyerek. Marinette nezaketen gülleri eline aldı ama saniyeler geçtikçe daha çok dolan gözlerini tutamıyordu. En sonunda dayanamadı ve göz yaşlarını saldı. Luka marinette'in ağladığını fark ettiğinde "Marinette bir sorun mu var?" diye sordu. 

Marinette daha fazla rezil olmamak için sinema salonunda koşarak çıktı.  Luka ve adrien arkasından tam gidecekken kagami, luka'nın onun omzundan tuttu ve "Biraz rahat bırakman iyi olacak luka" dedi. Sonra adrien'a döndü ve "sende adrien." dedi. "Haklısınız galiba neyse size iyi seyirler ben gitsem iyi olucak." dedi luka ve sinema salonundan ayrıldı.

Marinette sağa sola bakınıyor gidecek bir yer arıyordu. Her yerde onunla geçirdikleri anılar vardı. Elinde onun daha önce verdiği güllere benzer güllerle sokakta dolanmak canını sıkıyordu.

"Marinette iyi misin?" dedi tikki. "İyiyim tikki sadece a-acıtıyor başka bir kara kedi ile olucağımın düşüncesi dahi kötü. Sanki her şey beni boğuyor gibi insanlardan uzaklaşmak istiyorum." dedi ağlamaya devam ederken. "Biliyorsun normal zamanda izin vermezdim ama istersen uğur böceği'ne dönüşebilirsin." dedi tikki teselli etmeye çalışarak. "Sağol tikki."

"Tikki Benekler!"

Dönüştü ve çatıların üstünden atlamaya başladı. Bu ona garip bir huzur veriyordu. En sonunda sessiz bir çatıda oturdu. Gökyüzünü seyre daldı. Güller hâlâ elindeydi.

"Uğur böceği!" diye biri bağırdı yerden. Marinette acil bir durum olduğunu düşündü ve yere atladı. Birden etrafını haber ajansı sardı. Neye uğradığını şaşırmıştı.

"Afedersiniz gitmem gerek lütfen çekilir misiniz?" demesine rağmen hiçbir kamera geri çekilmemişti.

"Uğur böceği kara kedi uzun zamandır görünmüyor bir sorun mu var?"

"Elinizdeki o üç gülün bir özelliği var mı? Kim verdi?"

"Gözlerin şişmiş. Yoksa ağladın mı!?"

"Kara kedi kahraman olmaktan vaz mı geçti?"

"Yoksa kavga mı ettiniz?"

"Ağlama'nın sebebi kara kedi mi?"

"Tamam ışıkları çekerseniz önümü görebilirsem açıklayacağım." dedi uğur böceği "Bana g-geri teslim-" sözünü yarıda kesti ve derin bir nefes aldı. "teslim etti. Açıkçası söylemem gerekirse yeni bir kara kedi gelecek ama herşey eskisi gibi o-olac-" yalan söylemek istemiyordu. Bu yüzden direk söylemeye karar verdi. "eskisi gibi olmayacak! En azından benim için..."

"Uğur böceği son bir soruya daha cevap verir misiniz?"

"Tamam."

"Seni böylesine üzen ve ağlamana sebep olan kişi kara kedi mi?"

"Peki söyleyeceğim çünkü gizli işlerden çok sıkıldım. Evet beni o üzdü hatta 'Kimse beni onun kadar üzemezdi ama kimse de beni onun kadar mutlu edemezdi.'

***
Marinette odasında otururken kapı çaldı. Giren adrien'dı.

"Marinette yemek hazır." dedi adrien sonra marinette'e baktı ve konusma ihtiyacında bulundu. "Biraz konuşabilir miyiz?"

"Tabi adrien." dedi ve oturması için yanını gösterdi.

"Bak eğer konu ben isem yani luka ile aranızı bozan ben isem biliyorum o film garip bir şekilde başladı ve sen luka'ya karşı suçluluk duyduysan inan önemli bir şey değil. Kendinde duydun sadece bir japon inancı."

Kulağa Hoş Gelmiyor •|Miraculous New York Special|•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin