Marinette'in akumalanma olayının üstünden bir kaç saat geçmişti. Adrien gözünü Marinette'in üstünden bir saniye olsun ayırmıyordu. Bunu derse giren öğretmenler dahi fark etmişti.
Sonuçta bir öğrenci arkasını dönüp en uzak köşede oturan başka bir öğrenciye baksaydı tüm ders boyunca. Bu fark edilirdi.
Son derse kadar o kadar sorun olmamıştı ama son ders Bayan Mendelieve ileydi.
Dersin ilk 5 dakikasında Adrien 2 kere uyarı almıştı. Her önüne döndüğünde akuma varmış gibi hissediyor ve geri arkasını dönüyordu.
Bayan Mendelieve en sonunda dayanamadı. "Agreste! Müdürün odasına!" diye bağırdı.
Bütün sınıf şaşkınlıkla ona bakıyordu. Alya gülümseyerek bakıyordu sadece.
"Sana anlattım ya. Marinette akumalanmaktan son anda kurtuldu ve Adrien onun için endişeleniyor. Seviyor işte." dedi Alya.
"Şimdi ceza aldığına göre Marinette'ten uzak kalacak." dedi Nino.
"Aslında yapılabilecek bir şey var." dedi Alya heyecanla.
"Neymiş o?" diye sordu Nino.
"Rafa kaldırdığımız bir Adrinette Opreasyonu vardı. Onu tekrardan hayata geçireceğiz!" dedi Alya.
Ardından Bayan Mendelieve'den izin alarak konuştu. "Öğretmenim Marinette deminden beri Adrien'ın onun yüzünden ceza aldığını söylüyor. İkiside dersle ilgilenmiyor anlaşılan." dedi Alya.
"Ne?"
"Marinette sende müdürün odasına!" dedi Bayan Mendelieve.
Marinette şaşkın bir şekilde yerinden kalktı. Sınıftan çıkarken Alya'ya sert bir bakış attı. Alya ise sırıtıyordu. Müdürün odasına vardığında kapıyı tıklattı ve içeri girdi.
Adrien, Marinette'i görünce şaşırmıştı.
"Sende mi Marinette?" dedi Bay Damocles.
"Şey ben neden buradayım bilmiyorum." dedi Marinette şaşkınca.
"Nasıl yani?" diye sordu Bay Damocles.
"En yakın arkadaşım tarafından iftiraya uğradım." dedi Marinette.
"Alya mı?" dedi Adrien.
"Yeter bu kadar konuşma!" diye bağırdı Bay Damocles.
"Ceza olarak okuldan sonra kütüphaneye yeni gelen kitapları yerleştireceksiniz." dedi Bay Damocles.
Sanki bu işi yapmaları için kurbanlar arıyormuş ve sonunda bulmuş gibi gözüküyordu.
"Ama dersin bitmesine 10 dakika kaldı zaten." dedi Marinette.
Az sonra müdürün odasından kapı dışarı edilmişlerdi.
"Sen bittin Alya!" diye kendi kendine söylendi Marinette.
"Neden böyle bir şey yaptı kı?" diye sordu Adrien.
"Niye olacak seninle yalnız kalayım diye!" dedi Marinette sinirli bir şekilde.
Ne dediğini fark edince "Y-yani şey sen yalnız kalma diye." dedi.
Kütüphaneye doğru giderlerken "Neden tüm derslerde arkana baktın. Bu benim için bile tuhaf bir şey." iye sordu Marinette.
"Seni kontrol ediyordum." dedi Adrien.
"Adrien, onu herkes anladı." dedi Marinette. Bütün gün gözlerini ondan kaçırmak zorunda kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kulağa Hoş Gelmiyor •|Miraculous New York Special|•
FanfictionAcı dolu bir inleme yükseldi New York şehrinin sokaklarından. Tek bir an birbirlerini buldu mavi ile yeşil. Sonra yavaşça kapandı mavi gözler. Sonra hızlıca doldu yeşil gözler... °•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°• New York Özel Bölümünün ardınd...