Uğur Böceği, Kara Kedi'nin arkasından bir süre baktı sonra gidip dönüştü.
"Alya ve diğerlerine ne diyeceğim Tikki?" diye sordu Marinette.
"Sadece doğal ol Tikki, tabi kimliğini söylememek şartıyla." dedi Tikki. Pek yardımcı olduğu söylenemezdi.
"Ben bir şeyler uydurucağım artık." dedi Marinette moralsiz bir şekilde.
Gemiye doğru mümkün olduğunca yavaş adımlarla ilerliyordu. Ne kadar geç varsa o kadar iyi olacaktı ona göre.
Geminin önüne geldiğinde derin bir nefes aldı ve ilerledi.
"Merha-" diyecekken Adrien ile gözleri kesişti. Dengesini kaybedip yere düştü.
Adrien koşup ona yardım edecekti ki Luka ondan önce davranıp Marinette'i ayağa kaldırdı.
"Teşekkür ederim Luka."
"Ne demek Marinette."
Marinette, Adrien'a doğru yaklaştı.
"Adrien merhaba. N-nasılsın?" diye sordu Marinette.
"İyiyim." dedi Adrien.
"Şey ben özür dilerim." dedi Marinette utanarak.
"Ne için?" diye sordu Adrien. Tavrını belirtmek istiyordu.
"Gelmediğim için yani şey zamanında gelmediğim için aslında gelecektim ama aksilik çıktı ve-" dedi Marinette. Ardından "Aslında unuttum. Özür dilerim Adrien." dedi.
Adrien daha fazla dayanamadı ve gülümsedi "Anlıyorum Marinette." dedi.
"Ayrıca sanırım özür dilemen gereken kişiler daha bitmedi." dedi Adrien. Alya ve diğer kızları göstererek.
"Ohh, şimdi bittim." dedi Marinette. Alya'nın sinirli bakışlarına maruz kalınca.
"Sıkıntı değil Marinette sen kendini kurtarmanın bir yolunu bulursun her zaman." dedi Adrien övünerek.
Sonra ne dediğinin farkına varınca "Y-yani demeye çalıştığım sen harika bir kızsın ve onlar için harika bir arkadaşsın seni affederler." diyerek toparladı.
"Sa-sağol Adrien. Şey seninle daha sonra köprünün altına gitsek olur mu? Yani şey için sana hediyemi yalnız vermek istiyorum ve oranın manzarası çok güzel ama istemezsen anlarım." dedi Marinette.
Adrien kocaman sırıttı ve "Olur Marinette." dedi.
Marinette'e bu yüz ifadesi tanıdık gelmişti. İçinden 'Tuhaf' diye geçirdi. Ardından boş vermeye karar verdi.
Marinette, kızların yanına gidince "Selam kızlar." dedi.
Sadece Alix ve Rose "Selam Marinette." dedi. Alix'e göre bu doğum günü partisini unutması iyi bir başlangıçtı. Adrien'a olan saplantılığını bitirmek için. Rose ise her zamanki iyimserliğini konuşturuyordu.
"Adrien gerçekten mutlu gözüküyor, parti hoşuna gitmiş olmalı." dedi Marinette.
"Bütün gece somurtup oturdu. Yani Adrien ve tabi bizde." dedi Mylene.
"Adrien seni önemsiyor." dedi Rose.
"Ve tabi bizde." diye ekledi Juleka.
"Kızlar gerçekten çok üzgünüm. Biliyorum hata yaptım ama affetseniz?" dedi Marinette.
"Boş ver Marinette. Ben kızgın değilim. Artık Adrien'ı sevmiyor olman güzel bir adım." dedi Alix.
"Ne? Kızlar yanılıyorsunuz ben Adrien'ı hâlâ seviyorum." dedi Marinette gülümseyerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kulağa Hoş Gelmiyor •|Miraculous New York Special|•
FanficAcı dolu bir inleme yükseldi New York şehrinin sokaklarından. Tek bir an birbirlerini buldu mavi ile yeşil. Sonra yavaşça kapandı mavi gözler. Sonra hızlıca doldu yeşil gözler... °•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°• New York Özel Bölümünün ardınd...