Herkesin ona baktığını fark edince sahte bir şekilde sırıttı ve elini başının arkasına koydu.
Sinemadaki herkes akuma olduğunu zannettiği için panik içindeydi.
"Herkes sakin olsun. Akumalı kişi burada değil sadece güvenliğiniz için eve gidin." dedi kara kedi.
Luka, marinette'e döndü ve "Başka bir seansa izleriz artık." dedi.
"Evet, evet şimdi buradan çıkmamız gerek. Kara kedi'yi duydun akuma var." dedi marinette.
Herkes sinema'yı boşaltmıştı. Geriye luka, marinette ve kara kedi kalmıştı.
Marinette, kara kedi'nin onlara baktığını görünce "Kara kedi, senin akumalının peşinden gitmen gerekmiyor mu?" diye sordu.
"Ee, şey... Leydim dedi ki luka'yı ve seni güvenli bir yere götürmeliymişim." dedi kara kedi. Marinette'in uğur böceği olduğunu hatırlayınca hemen sustu.
Luka'da, Marinette'te kara kedi'nin bu dediğine şaşırmıştı.
"Uğur böceği mi? Kara kedi dikkatli ol o gerçek uğur böceği olmayabilir. Yani şey için diyorum daha öncede senin tıpatıp aynın olan taklitçi kedi vardı ya yani aslında ben bilmiyorum sadece alya söylemişti. Evet, evet yoksa ben nasıl bileyim!"
Kara kedi gülmeye başladı. "Nefes al marinette. Sana inanıyorum." dedi.
"Peki.." dedi marinette.
"Luka sen herhalde kendi kendine gidebilirsin." dedi kara kedi.
Marinette'e yaklaştı ve elini uzattı. "Seni de ben götürebilirim prenses." dedi kara kedi.
"Şey aslında ben kendim gitsem daha iyi olur hem sen uğur böceği'ni bekletme. Yinede dikkat et gerçek uğur böceği olmayabilir." dedi marinette.
"Bencede marinette kendisi gitse daha iyi olur." dedi luka. Marinette'in dönüşmesi gerektiğini biliyordu.
O sırada içeriye bir akumalı girdi. Kara kedi şaşırmıştı. Bir yandan da yalanının ortaya çıkmayacağından dolayı sevinçliydi.
"Marinette!" diye bağırdı akumalı.
"Marinette mi?" dedi luka ile kara kedi aynı anda.
"Yine sana aşık olan bir süper kötü mü?" diye sordu kara kedi.
Marinette bilmediğini belli edecek şekilde bakıyordu.
Marinette biraz düşündü ve "Kim!" diye bağırdı. "Daha önce de bu şekilde akumatize olmuştu."
"Ben artık Kim değilim. Kara aşk meleğiyim!" dedi.
Kara kedi bir yandan sopasıyla onlara doğru ateş edilen okları engelliyordu. "Kim'i hatırladım ama sana aşık olduğunu bilmiyordum." dedi.
"Aslında durum biraz daha farklı." dedi marinette. "Ben ona yardım etmeye çalışmıştım ama geriye sekti anlaşılan." dedi marinette.
"Marinette tam olarak anlatsan?" dedi luka.
"Kim, Alix'ten hoşlanıyordu bende ona yardım ettim aslında bu konularda genel olarak iyiyimdir ama Alix biraz kabadır. Sanırım onu üzdü." dedi marinette.
Kara kedi savunmadan çıktı ve sopasını kılıç şeklinde tutarak kara aşk meleğine saldırdı.
Marinette'te bir yandan kaçmanın yolunu arıyordu. Luka ona doğru yaklaştı.
"Sen kaç marinette!" dedi.
O sırada ok'lardan biri kara kedi'den sekti ve onlara doğru geldi. Luka marinette'i yere itti. Ok ona çarptı.
"Luka!" diye bağırdı marinette. Kara kedi onlara baktı ve sopasıyla akumlıya vurup. Marinette'i yakalayıp sinema salonundan çıktı.
"İyi misin prenses?"
"Evet peki ya sen?" diye sordu marinette.
"Bende iyiyim de bir sorun mu var?"
"Luka beni kurtarmak için akumalının ok'una yakalandı." dedi marinette.
Kara kedi ise içinden 'Sanki ben daha önce kendimi hiç önüne atmadım.' dedi.
"Her neyse benim artık saklanmam gerek. Kim benim peşimde sonuçta." dedi marinette.
"Ah, evet ben seni güvenli bir yere götüreyim." dedi kara kedi.
***
"Leydim sonunda geldin. Genelde geciken ben olurdum oysa ki." dedi kara kedi ve güldü. Marinette'in saçmalamalarını seviyordu bu yüzden onu zor duruma sokmak eğlenceliydi.
"Üzgünüm kedi acil bir durum vardı. Sen benim tıpatıp aynım olan birini gördün mü?" diye sordu uğur böceği.
Şimdi kara kedi zor durumdaydı. "Ah, şey evet ama ben onu fark ettim Mayura geri çekti tüyünü." dedi kara kedi ve sahte bir şekilde güldü.
"Tüy mü? Uzun zamandır tüy yollamıyordu Hawkmoth, garip..." dedi uğur böceği.
"Her neyse kara aşk meleği tekrardan ortaya çıktı. Onu yenmemiz gerek." dedi kara kedi.
"Dikkatli ol ve tekrardan bana karşı onunla birlik olma." dedi uğur böceği.
"Ben dikkatliyim leydim, sadece konu sen olduğunda dikkatim dağılıyor."
"Tatlı yalanların sırası değil kara kedi."
"Hem başkası bunu yapsa üzülüyorsun ben yapınca 'dİkKaTlİ oL' oluyor." dedi kara kedi.
"Neyi kast ettiğini anlamadım ama sonuçta senle başkası bir değil sen süper kahramansın benim sana ihtiyacım var." dedi uğur böceği.
"Demek bana ihtiyacın var." dedi kara kedi ve sırıttı.
"Tam böyle zamanlarda Bleu Noir'i özlüyorum." dedi uğur böceği sessiz bir şekilde ki kara kedi bunu duymuştu. Yoyosunu attı ve kara aşk meleğine doğru gitti.
"Sanki ben duymadım hıh!" dedi kara kedi ve o da sopasıyla leydisinin peşinden gitti.
"Demek partiye böcecikte katıldı." dedi akumalı.
"Hey! Benden başka kimse öyle seslenemez leydime."
"Sende seslenmesen iyi olur hatırlatırım New York'ta beni yalnız bırakmıştın." dedi uğur böceğj.
"Bu konuyu konuştuk sanıyordum." dedi kara kedi.
"Evet konuştuk ve ben seni affetmedim!" dedi uğur böceği.
Kendi içlerinde kavga etmeye başlamışlardı. Adeta akumalının varlığını unuttular.
"Evet! Uğur böceği'ni ok'unla vur. Kara aşk meleği. Bu çifti ayır, sonrada diğer bütün çiftleri ve tabi bana da o bir çift küpeyi ve yüzüğü getirmeyi unutma." dedi Hawkmoth.
Kara aşk meleği gülümsedi ve ok'unu uğur böceğine doğrulttu. Kara kedi bunu fark etti.
"Dikkat et uğur böceği!" diye bağırdı ve uğur böceği'ne doğru koştu.
Devam Edecek
Merhabaa 💐💜
Umarım bölümü beğenirsiniz 🌼💙
Bir daha ki bölümde Ladynoir ve arkadaşlık ön planda olacak ✨
Görüşürüz 👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kulağa Hoş Gelmiyor •|Miraculous New York Special|•
FanfictionAcı dolu bir inleme yükseldi New York şehrinin sokaklarından. Tek bir an birbirlerini buldu mavi ile yeşil. Sonra yavaşça kapandı mavi gözler. Sonra hızlıca doldu yeşil gözler... °•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°• New York Özel Bölümünün ardınd...