Uğur böceği ona doğru gelen ok'u gördüğünde çok geçti. Ok omzuna saplandı ve dudakları siyah oldu. Uğur böceği dizleri üstünde yere çömeldi ve başını tuttu, direnmeye çalışıyor gibiydi.
Hawkmoth ise zafer çığlıklarını atıyordu.
Kara kedi de eğildi ve leydisine sımsıkı sarıldı. Uğur böceği onu gerisi geriye itti. Gözlerindeki nefret çok net belli oluyordu.
"Bana bir daha dokunmaya kalkma aptal kedi!" diye bağırdı ve ona doğru bir hamle yaptı.
"Leydim sana karşı savaşmak istemiyorum." Dedi kara kedi. Uğur böceği gülümsedi.
"O zaman bu işi bitirmeme izin ver." Dedi ve yoyosunu atıp kara kedi'nin elindeki sopayı aldı.
Kara aşk meleği ise bu olanları sırıtarak izliyordu.
"Bana katıl uğur böceği ve şu zavallı kediyi bir an önce yenelim." Dedi.
Uğur böceği kahkaha attı "Cidden seninle iş birliği yapacağımı mı sandın, ben ikinizden de iyiyim!" dedi ve yoyosuyla onu yakalayıp bağlı bir şekilde yere attı. Bu sefer akuma elindeki kalp şeklinde olan saatteydi. O saati aldı uğur böceği.
Kara kedi'ye doğru baktı. "Bunu mu istiyorsun, gel de al o zaman!" diye bağırdı.
Kara kedi "Kediklizim!" diye bağırdı ve uğur böceği'ne doğru koştu.
Uğur böceği ise yine o sırıtışını yaptı. Kara kedi tam saate kediklizim yapacakken, uğur böceği kendini öne attı. Kara kedi az daha uğur böceği'ne kediklizim yapacaktı ki kendini durdurdu. O anın verdiği korkuyla derin bir nefes aldı. Uğur böceği ise bu duraklamayı fırsat bildi ve kara kedi'yi ters çevirerek kendisine kediklizim yapması için baskı uyguladı. Kara kedi eli, vücuduna değmemesi için dayanıyordu ama daha fazla tutamayacaktı.
"Senden sonsuza dek kurtulmak istiyorum, önce senden sonra Hawkmoth'tan, Mayura'dan tüm paristen!" diye bağırdı uğur böceği.
Kara kedi ne yapması gerektiğini bilmiyordu onu bir süreliğine oyalamalıydı. Birden aklına bir fikir geldi ve konuştu.
"Benden kurtulmak istemediğini biliyorum marinette..." dedi. Uğur böceği bu duyduğu karşısında ona baskı uygulamayı bıraktı. Kısa süreli de olsa şoka girmişti.
Kara kedi hemen uğur böceği'nin kollarından sımsıkı tuttu. Leydisi daha önce onu kurtarmak için öpmüştü. Onun yapması gerekende buydu belki de? Tabi kara kedi o an karar verememişti. Bunu kendi istediği için mi en doğru seçenek gibi geliyordu yoksa yapması gerektiği için mi?
Daha fazla düşünmedi ve uğur böceği'ni öptü...
Dudaklarını ayırdıklarında uğur böceği'nin dudakları eski rengine dönmüştü.
Başta afalladı "Ha! Ne oldu?" diye tepki verdi.
"Hiiç! Sadece seni ve tüm parisi kurtarıyorum leydim." Dedi kara kedi ve gülümsedi. Yere eğildi ve saate kediklizim yaptı.
Uğur böceği, kara aşk meleği'ni serbest bırakıp yoyosunu aldı. Başta mucize uğur böceği yaptı sonra her şeyi düzeltip, akuma'yı kelebeğe dönüştürdü.
Kim, yerden kalktığında "Olamaz yine mi akumalandım?" diye sordu.
Uğur böceği ve kara kedi başlarını salladılar.
Kim yerde olan saati eline aldı "Bunu seveceğini sanmıştım ama pek iyi karşılamadı." dedi.
Kara kedi, Kim'e yaklaştı ve "Bence ona bir paten, koşu düellosu teklif et. Kazanan diğerini sinemaya götürsün. İyi bir yakınlaşma yöntemi." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kulağa Hoş Gelmiyor •|Miraculous New York Special|•
FanfictionAcı dolu bir inleme yükseldi New York şehrinin sokaklarından. Tek bir an birbirlerini buldu mavi ile yeşil. Sonra yavaşça kapandı mavi gözler. Sonra hızlıca doldu yeşil gözler... °•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°• New York Özel Bölümünün ardınd...