Okula doğru hiç acele etmeden ilerliyordu. Marinette'ten önce okula gitmemesi gerekiyordu.
"Acaba Marinette okula gitmiş midir?" diye sordu Adrien. Önce parka gitmiş biraz zaman harcamıştı şimdi ise yavaş yavaş ilerliyordu.
"Öğretmen ile aynı zamanda sınıfa giren birinden sonra gitmeye çalışıyorsun Adrien." dedi Plagg.
Adrien tam ona laf yetiştirecekken okula doğru giden Marinette'i gördü.
"Marinette, sonunda onu gördüm." dedi sevinçle Adrien.
Marinette aynı Adrien gibi acele etmeden ilerliyordu. Aklı karışıktı. Hawkmoth'un Mayura dışında biri ile iş birliği yaptığını ve bunum yakın çevrelerinden biri olduğunu düşünüyordu. Sürekli tanıdıklarının akumalanması normal değildi. Okul çıkışı etrafı kolaçan etmeyi planlıyordu.
"Marinette bilmiyorum farkında mısın ama bebek adımları ile okula gidiyorsun." dedi Tikki.
Marinette düşüncelerinden bu şekilde kurtulmuştu.
"Ah! Haklısın Tikki." dedi ve hızlandı.
Böylece okula girdi. Sınıfına doğru tam çıkacakken Chloé'ye gördü. Yanında Sabrina yoktu. Yanına gidip nasıl olduğunu sormaya karar verdi.
"Merhaba Chloé."
"Sen misin Dupain Cheng? Ne işin var burada?" dedi Chloé.
"Yalnız olduğunu gördüm ve ah!.. Her neyse gitsem iyi olacak." dedi Marinette. Onunla arkadaş gibi konuşabileceğini düşünmesinin çok aptalca olduğunu düşündü.
"Hayır, dur. Kafam sadece karışık." dedi Chloé.
"Konu Lila mı?" dedi Marinette.
"Başka bir sorunum yok zaten." dedi Chloé eliyle alnını ovarken.
"Yine ne yaptı süper yalancı?" dedi Marinette.
"Biriyle gizlice telefonda konuşurken duydum onu. Bir şeyler peşinde gibi." dedi Chloé.
"Oh, bu tuhaf. Konuştukları ile ilgili bir şey duydun mu?" diye sordu Marinette.
"Sadece Uğur Böceği'nin adının geçtiğini duydum." dedi Chloé.
"Bu hiç birşeyi göstermez Uğur Böceği'nden nefret ediyor onun hakkında herkesle konuşabilir." dedi Marinette.
"Bende ondan nefret ediyorum." dedi Chloé sinirle.
Marinette üzülmüştü ama belli etmemeye çalıştı.
"Yinede ona zarar gelmesini istemem." dedi Chloé. Sonunda yüzünde mimik değişimi olmuştu.
O sırada okul kapısından içeri Adrien girdi. Chloé ve Marinette'i görünce 'İşte benim şansım' diye içinden geçirdi.
Marinette'lerin hemen yanından geçicekti ve göz kırpacaktı. Onlara doğru yürüdü. Marinette'in bakışlarını ona çevirmesi çok uzun süremezdi.
O anda Marinette gülümsedi ve Chloé'ye sarıldı. Adrien yanlarından ilerlerken önlerinde Chloé gözükmüş oldu. Adrien başarısızlığın verdiği hisle sınıfa doğru çıktı.
Sınıfa girdiğinde Bayan Bustier içerideydi.
"Çok özür dilerim derse daha var zannediyordum." dedi Adrien telaşla.
Bayan Bustier güldü ve "Merak etme Adrien. Ben erken geldim." dedi.
"Geriye kalan arkadaşlarınızında gelmesini bekliyelim." dedi Bayan Bustier.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kulağa Hoş Gelmiyor •|Miraculous New York Special|•
Hayran KurguAcı dolu bir inleme yükseldi New York şehrinin sokaklarından. Tek bir an birbirlerini buldu mavi ile yeşil. Sonra yavaşça kapandı mavi gözler. Sonra hızlıca doldu yeşil gözler... °•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°• New York Özel Bölümünün ardınd...