#13

596 54 145
                                    

"Beni çıldırtıyorsun Nino!" diye bağırdı alya.

"Düşüncelerimi belirtince çıldırıyorsan bu iş yürümez alya." dedi nino.

"Sana sadece bir soru sordum bu kadar saçma cevaplar alacağımı bilsem yanına bile gelmezdim!" diye bağırdı alya.

"Alya, kavga etmenin şuan sırası mı? Paris'e döneli daha 5 saat olmadı!"

"Ne yani kavgayı ben mi başlattım?" dedi alya.

"Ben öyle bir şey demedim. Hem kavgayı bende başlatmadım." dedi nino.

O sırada o ikisine doğru utangaç ve pişman şekilde bakan iki kişi vardı. Marinette ağzını kulaklarına kadar açmış zar zor sırıtıyor, adrien ise akuma duası ediyordu.

Akuma çıksa da buradan kurtulsam diye içinden geçiriyordu.

"Sen başlatmadıysan, ben başlatmadıysam kavgayı kim başlattı?" diye sordu alya.

Sonra nino ile ikisi aynı anda gözlerini Adrinette'ye doğru çevirdi.

Alya, "Kızım!" diye bağırdı. Aynı anda nino ise "Dostum!" diye bağırdı.

Adrien ile marinette ise birbirine baktılar.

"Şey... kavgayı biz başlatmış olabiliriz." diye utangaçlıkla konuştu marinette.

"İlk adrien başlattı!" diye de ekledi.

"Ne, ben mi başlattım? Orada dur marinette ilk alya başlattı!" dedi adrien.

"Ne! Ben mi? Hayır ilk nino başlattı!" dedi alya.

"Ne! Saçmalamayın ilk atarlanan marinette'ti!" dedi nino.

"Orada dur nino! Adrien lafa atlamasa bende atarlanmazdım!" dedi marinette.

"Marinette, fazla tepki gösterdin ve ayrıca bu konuya ilk giren Alya'ydı." dedi adrien.

"Adrien! Nino söze başladı. O onu söyleyince bende size bir soru sordum yani konuyu ilk nino açtı." dedi alya.

"Ne yani tüm suç benim mi? Bir kere marinette atarlanana kadar gayette normal bir şekilde konuşuyorduk." dedi nino.

"Ne yani nino sen benim mariciğimi mi suçluyorsun-"

Birden tüm gözler adrien'a kesildi.

"Maricim mi?" diye sordu nino, adrien'a.

"Yanlışlıkla söyledim ama en azından konu kapandı." dedi adrien. Marinette ise hızla domatese dönmekle meşguldü.

"Orada dur dostum! Hakkımı aramadan bu konuyu kapatmam!" dedi nino.

"Nino haklıysa ben en haklısıyım." dedi alya.

"Anlaşıldı bu konuyu böyle çözemeyeceğiz." dedi adrien.

"Tamam hadi olayları en başından tekrar canlandıralım." dedi nino.

Sonra hepsi marinette'e yöneldi.

"Kızım orada mısın?" diye sordu alya sırıtarak. Omuzlarından tutup sarstı.

"Ah! Evet, evet alya buradayım." dedi marinette ama hâlâ yoğun bakıma alınabilecek kadar kırmızıydı.

"Tamam o zaman ilk olarak ben 'Bleu Noir'i gördünüz mü?' dedim." dedi nino.

"Sonra bende 'Evet gördüm bence çok havalı ve Uğur böceği ile çok tatlı duruyorlardı.' dedim." dedi alya.

"Sonra bende 'Hadi canım, Uğur böceği'nin tek kediciği var o da Kara Kedi. Hem bence Bleu Noir pek iyi değildi. Ben sevmedim. Bir kere kara kedi daha iyi dövüşüyor.' dedim. " dedi adrien.

Kulağa Hoş Gelmiyor •|Miraculous New York Special|•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin