#17

493 45 29
                                    

Adrien mutsuz bir şekilde cebindeki marinette'in ona verdiği şanslı tılsımı çıkardı. 

"Onu artık görmemenin tek yolu akumanın çıkması, plagg." dedi.

Plagg tam onu neşelendirmek için bir şey söyleyecekken arkasındaki akuma'yı fark etti. "Adrien, akuma, tüy!" diye bağırdı. 

Adrien akuma'ya ve tüy'e doğru döndü akuma ve tüy ona geldiği için şanslı tılsımın yere düşmesine sebep olarak yüzüğünü kapattı. 

Akuma ve tüy yerdeki şanslı tılsıma girdi.

"Merhaba- " 

"Çık zihnimden!" diye bağırdı adrien.

"Sakin ol sana zarar vermeyeceğim aksine sana yardım etmek istiyorum. Ben Karanık Moth-"

"Karanlık Moth mu?!" diye şaşırdı adrien.

"Sana vereceğim güçler sayesinde arkadaşından intikam alabileceksin tek şartım-"

"Ondan intikam almak istemiyorum!" dedi adrien.

"Sözümü kesme! Tek şartım bana uğur böceği ve kara kedi'nin mucizelerini getireceksin." dedi Karanlık Moth. 

"Hayır!" diye bağırdı adrien ve dizleri üstüne yere çöktü. 

"Dayanamıyorum!" diye bağırdı. Ardından gözleri şanslı tılsıma takıldı. Tılsımı eline aldı ve bilekliği kopardı. Boncuklar etrafa dağılmıştı. Akuma ve tüy bileklikten çıktı  Karanlık Moth ile olan tüm iletişimi kopmuştu.

Derin, derin nefesler almaya başladı. "Çok yakındı plagg." dedi ardından. 

"Evlat daha dikkatli olman gerek." dedi plagg. 

Adrien elindeki tılsıma bakınca paramparça olduğunu gördü. "Bu olmaz, mahvolmuş." dedi.

"Bileklik önemli değil şimdi akumanın peşinden gitmelisin." dedi plagg.

Adrien başını 'tamam' anlamında salladı. boncukları cebine doldurdu biri dışında. Kara kedi'ye dönüştü. 

Uğur böceği'ni aradı. "Leydim başı boş bir akuma gördüm buraya çabuk gelmen gerek ve sanırım Hawkmoth, tavus kuşu mucizesi ile kelebek mucizesini aynı anda kullanıyor ve kendine Karanlık Moth diyor." dedi ve mesajı gönderdi.

Etrafta akuma ve tüy'ü aramaya başladı. Oysa ki onlar yeni kurbanlarını çoktan bulmuşlardı bile.

"Gerçekçi muhabir, ben Karanlık Moth. Sana gerçeklere öğrenme gücü veriyorum. Bana Uğur Böceği ve Kara Kedi'nin gerçek kimliklerini öğrenmemde yardım edeceksin."

"Başta Marinette sonrasında Uğur Böceği ve Kara Kedi artık benden bir şey saklayamayacak."

"Marinette hakkında her şeyi öğreneceksin sevgili Gerçeklik Muhabiri ama önce Uğur Böceği ile Kara Kedi'nin sırrını öğrenmen gerek." dedi Karanlık Moth.

"Anlaştık Karanlık Moth!" dedi Alya ve dönüştü.

*Alya'yı gerçeklik kıyafeti ve güçleriyle düşünün (Luka'nın 4. sezon 1. bölümde dönüştüğü gibi) *

***

Marinette masasında oturmuş kimlerin kaç kere akumalandığını tahta panosuna koymakla meşguldü.

"Sizce Beyaz Kedi'yi de saymalı mıyım?" diye sordu.

Ardından kimsenin cevabını beklemeden "Gerek yok, sonuçta gelecekte akumalanmıştı ve ben her şeyi düzelttim." dedi marinette.

"Geriye bir tek Bay Güvercin kaldı. Sonrasında ise formulleri denemeye başlarız." dedi marinette. Kendi kendine soruyor ve cevap veriyordu.

Marinette, Bay Güvercin'in 70 kere mi 71 kere mi akumalandığına emin olamadığı için telefonuna bakmaya karar verdi.

Telefonunu açtığında mesajları gördü.

"Bunlarda ne bu kadar?" diye tepki verdi.

"Ben sana söyledim marinette. Alya ve diğerleri bütün gün sana ulaşmaya çalıştı." dedi Tikki.

"Evet demiştin tikki ama bu kadar mesaj beklemiyordum. Sadece Alya'dan 302 mesaj ve 89 arama var." dedi Marinette. Bir yandan da mesajlara bakıyordu.

Alya'nın bir mesajını okudu.

-Marinette, aradım açmadın görünce ara. Adrien'ın doğum günü 2 gün sonra ya şeyi soracaktım Adrien'ın o gün hangi rutin faaliyetleri var sen bilirsin 😉

Mesaj 2 gün öncesine aitti. Marinette refleksle bugünün tarihine baktı.

"Aaa! Bugün müydü? Olamaz, olamaz, olamaz! Nasıl unuturum!" diyor bir yandan da odanın içinde dört dönüyordu.

Tikki ya da diğer kwamiler ne olduğunu henüz anlamamıştı.

"Bir sorun mu var usta?" diye sordu Mullo (Fare mucizesi kwamisi)

"Adrien'ın doğum gününü unuttum!" diye bağırdı telaşla Marinette.

"Bu bir işaret, onu unutman gerektiğinin bir işareti. Kaderde hiçbir şey boşuna yaşanmaz, Usta Marinette." dedi Longg. (Ejderha mucizesi kwamisi)

"Ben seni uyarmıştım marinette. Resmen günlük programını ezbere bildiğin çocuğa yapacağın partiyi unuttun." dedi tikki, onu daha da telaşlandırmıştı.

"Ne yapacağım şimdi ben!" diye etrafta koşturmaya başladı bu sefer marinette.

"Kesinlikle yapman gereken tek şey, hiçbir şey yapmaman. Olan oldu." dedi Barkk (Köpek mucizesi kwamisi)

"Hayır, ondan özür dilemelisin. Adrien asil davranıp seni affedecektir, usta." dedi Pollen (Arı mucizesi kwamisi)

"Neden özür dileyecekmiş! Sadece arkadaşlar, doğum günü kutlamasını unuttu diye özür dilemek zorunda değil." dedi Ziggy (Keçi mucizesi kwamisi)

Geriye kalan kwamilerden kimi Pollen'e katıldı, kimi Ziggy'e. Her kwami fikrini dile getiriyordu.

En sonunda Wayzz bağırarak herkesi susturdu. "Kwami dostlarım, bir saniye sessizlik!"

"Usta, bence yapman gereken şey kalbini dinlemek. O sana ne söylüyorsa onu yap. Biz her zaman yanındayız." dedi ardından.

Marinette sonunda derin bir nefes almıştı. Gülümsedi ve "Hepinize teşekkür ederim ama ben sanırım onunla konuşmalıyım. Tikki sen haklıydın, gardiyan olmaya o kadar çok odaklandım ki Adrien'a aşık olan Marinette olduğumu unuttum."

Tikki de gülümsedi ve "İşte benim sahibim!" diyerek marinette'e sarıldı.

Sarılmaları bitince "Şimdi sırada Uğur Böceği olmak var, hadi gidelim." dedi marinette ve dönüştü.

Gemiye doğru gittiğinde akumalı olduğunu fark etti.

Akumalı herkesi dondurmuştu. Kara Kedi de dahil. Akumalının onu göremeyeceği şekilde saklandı. Akumalıyı inceliyordu.

"Şimdi ne sorarsam cevap vermek zorundasın kedicik. Kimi seviyorsun, Uğur Böceği'ni mi?" diye sordu akumalı.

"Hey! Ne yapıyorsun Gerçekçi Muhabir?" dedi Karanlık Moth.

"Bir muhabir ne soracağını iyi bilir. Merak etme sıra o soruya da gelecek." diye cevap verdi akumalı.

"Ben,-" dedi kara kedi.

Uğur böceği akumalının gücünü tam anlamak için bekledi. Bir atak yapmadı.

"Ben Uğur Böceği'ni sevmiyorum!" diye cevap verdi Kara Kedi.

Devam Edecek

Umarım bölümü beğenirsiniz💙

Heyecanlı yer evet ama merak etmeyin çok bekletmeyeceğim dkdkkssk 💫

Her neyse görüşürüz 👋





Kulağa Hoş Gelmiyor •|Miraculous New York Special|•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin