#20

517 42 64
                                    

"Sanırım kimse yok yanlış gördüm." dedi Marinette. Oysaki bir gölge gördüğüne emindi.

"Yoksa birileri Kara Kedi'nin olmasını mı isterdi (!)" dedi imalı bir şekilde tikki.

"Bakıyorum da imalı konuşmayı öğrenmiş birileri." dedi Marinette.

"Hadi odama geri dönelim. Kwamilere Fırtınalı Hava'yı nasıl yendiğimizi anlatacağıma söz vermiştim. Hem kafam dağılır." dedi Marinette. Tikki ile beraber aşağıya indiler.

Aşağıya indiklerinde Wayzz heyecanlı bir şekilde bir şeyler anlatıyordu.

"O geri dönüyor-" diyordu ki Wayzz, Marinette söze atladı.

"Kim geri dönüyor?"

"Unutmuş olamazsın yarın Usta Fu geliyor." dedi Trixx.

"Ah, sayi tamamen aklımdan çıkmış. Yarın sabah erkenden gidip onu karşılarım." dedi Marinette.

"Usta, parşömenler üstüne çalışmaya devam edecek misin? Bize Kara Kedi ile olan anılarını anlatacaktın sòz vermiştin." dedi Mullo (Fare mucizesi kwamisi)

"Lütfeeen!" diye hep bir ağızdan bağırdı kwamiler.

Marinette gülümsedi ve "Sakin olun. Anlatacağım." dedi.

Birlikte koltuğa oturdular ve Marinette onlara hareketlerle bütün olan biteni anlattı.

"Kara Kedi ile çok iyi bir ekipsiniz Marinette." dedi Tikki.

"Usta lütfen bir tane daha anlat." dedi Daizzi. (Domuz mucizesi kwamisi)

Tam diğer kwamiler hep bkr ağızdan lütfen diyecekken Marinette onları susturdu.

"Şimdilik bu kadar yeter söz size daha sonra anılarımızı anlatmaya devam edeceğim." dedi Marinette. Saatin ne kadar geç olduğunu fark edince yatağına yatıp uyudu.

~

"Marinette evden çıkmaya hazırlanıyordu ki kwamilerin baskıları ile çantasını onları da koydu.

Usta Fu ile görüşmeleri olaylı geçmişti. Özellikle Wayzz onu çok zorlamıştı. Anne ve babasına merhaba dedikten sonra odasına çıktı.

Odasında bir adam vardı.

Şaşkınlıkla "Sende kimsin?" diye sordu Marinette.

"Ben mucize kutusunun gerçek gardiyanıyım adım Usta Suhan. Onu almak için geldim." dedi gardiyan.

"A-ama bu nasıl olur!"

***

"Anladım... Ben sizi Kara Kedi'ye götüreceğim." dedi Marinette. Umutsuzluk bütün bedenini kaplamıştı.

"Tikki Benekler!"

Yoyosuyla Kara Kedi'yi aradı. Ulaşılamıyordu. Geri dönüşmüş olmalıydı. Sesli mesaj bırakmaya karar verdi.

"K-kara Kedi bu mesajı gördüğün an devriye buluşma yerimize gel. Önemli bir konu var acele et."

Uğur Böceği ve gardiyan, Kara Kedi'nin gelmesini bekliyordu. Kara Kedi geldiğinde karşısındaki adamı görünce şaşırdı.

"Bir sorun mu var Uğur Böceği?" diye sordu.

"Kedi bu mucizelerin gardiyani." diye söze başladı Uğur Böceği.

Kara Kedi şaşkınlıkla "Ne! Ama sen gardiyansın." dedi.

"Durum şu Usta Fu'nun yarattığı his canavarı tapınağı yok ederken mucize kutusunu alıp kaçmıştı. Yani aslında gerçek gardiyan tam karşında duruyor." dedi Uğur Böceği.

Kulağa Hoş Gelmiyor •|Miraculous New York Special|•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin