Jin:
Először tényleg furcsa volt ez az új alak, ha jól tudom anya azt mondta, hogy ilyen az ember alakunk, mindenesetre nagyon tetszett ez az alakom és boldogan fedeztem fel, hogy mire vagyok képes vele, bár néhány dolgot miatt az alfa valamiért ki akadt rám amit nem értettem, hiszen nekem minden ami itt van maga az, hogy egy házban vagyok újnak számít, mi rókák inkább a föld alatti kis barlangunkban élünk a családunkkal. Egyedül a városban vannak akik emberi alakban élnek, én is éppen a várost kerestem azért voltam ebben az erdőben.
Miután pedig az az idegen alfa is el ment boldogan ugrottam az én farkasom nyakába, aki erre fel nevetett és le ült velem az ágyára.
Hirtelen a hasam fel mordult egyet és rá jöttem, hogy eléggé éhes vagyok. Már éppen gondolkodtam, hogy ezt, hogyan is kéne mondanom mert még ebben az alakban még nem beszéltem szóval majd azt is meg kell tanulnom.
De szerencsére az alfa rájött vagy csak ő is hallotta a hasamat.
- Igen én is éhes vagyok. Maradj itt hozok kaját- áll föl de én meg találom ragadom karját és magamra mutatok.
- Picúr nem jó ötlet, hogy te is jössz, apám már így is be van rágva és ha meg lát ki tudja mit csinál, inkább fel hozom jó?- kérlel és habár máskor egyetértenék vele, de most túl sok minden van és nagyon kíváncsi vagyok a ház többi részére és arra is, hogy mit esznek így emberi alakban, szóval fejemet hevesen meg ráztam mire mélyet de vele egyezően sóhajtott.
Miután pedig sikeresen gyorstalpalóan meg tanultam rendesen járni halkan ki indultunk a szobából.Teljesen le voltam nyűgözve, hogy mekkora és mennyire nagy ez a ház.
- Jól van úgy tűnik alszanak még apáék úgyhogy én csinálok valami könnyű kaját, te pedig nyugodtan néz körül, de ne nyúlj semmihez! Ismétlem NE nyúlj semmihez- néz szemembe én pedig nagyokat bólogatok tudva, hogy úgy is mindenhez hozzá nyúlok ami érdekel...Először a konyhát néztem meg, aztán ha jól tudom a nappalit ha ez a neve a helyiségnek. Itt leültem a puha ágy szerűségre erre pedig a nagy fekete dobozban emberek tűntek fel és beszéltek, azt hiszem az egyiknek a neve valami Sam Winchester volt ha jól tudom.
Egyre jobban érdekelt, aminek a címe ha jól tudom odaát volt legalábbis amikor egy újabb részt adtak ezt mondták hozzá és éppen ez a Sam és ha jól tudom a testvére Dean egy szellemet üldöztek és elég viccesek voltak.
- Oh, látom megtaláltad a tv-ét- ül le mellém az alfa és a kezembe nyom egy tányért ami a szagából ítélve valami kaja szerűség volt.
Nagy szemekkel nézek rá, hogy mégis mi ez és, hogy esetleg nincs e valami jobb például mókus vagy madár esetleg vakond húsok.
- Mi az? Finom, ez az egyetlen amit el tudok készíteni, a neve meleg szendvics, próbáld ki- mondja el kezdi sajátját enni. Nagyot nyelve de egy kisebbet harapok a széléből.
Furcsa de mégis finom íze volt, szóval boldogan kezdtem el tovább enni.- Látom ízlik, de nyugi nem veszi el senki úgyhogy eheted lassabban is ha el fogy akkor még csinálok, nehogy meg fulladj- nevet, mire kicsit lassabban kezdtem enni és kiélveztem az új étel minden ízét.
Úgy 4szer kértem új adagot és boldogan jól érezve magamat néztem a mint kiderült tv-ét.
Hirtelen egy új azt hiszem orgona illatot érzek meg a levegőben és mikor hátam mögé nézek egy ismeretlen farkast látok meg aki a szemeit dörzsölgette.
Ijedten ugrok a legközelebbi sarokba mire a hangra az idegen meglepődve pillant rám.
- Jaj, bocsi nem akartalak meg ijeszteni- mondja nyugtató hangon és kedvesen rám mosolyog, ha jól érzem olyan mint Taehyung vagyis egy omega- te vagy a róka igaz?- bólintok- ne félj nyugodtan gyere ki a sarokból nem harapok.
- Kivéve ha nincs rend, ha koszt csinálsz, vagy ha szennyesed szanaszét van- jön be nevetve megmentőm akinek rögtön a háta mögé is bújok és illatát boldogan szívem be.
- Ez a te, a testvéreid és apátok hibája, ha tisztán és szépen élnétek és nem kéne utánatok folyamatosan takarítani és pakolni én egy tök nyugodt egyéniség lennék. Jut eszembe ugye össze pakolták a szekrényedben és nem fogok megint penészes szendvicset, bűzölgő ruha darabokat és isten tudja miket találni benne?!- vonja fel kérdőn szemöldökét a szőke idősebb farkas, míg meg mentőm idegesen tarkójára simít.
- Óh hát persze- mondja, de aztán meglátja a szőke arcát- ma meg csinálom.
- Ajánlom, hacsak nem akarsz Timhez költözni.Később meg tudtam, hogy a szőke férfi Sebastian az apukája Namjoonnak (akinek szintén csak most tudtam meg a nevét) és hogy nagyon kedves és vicces főleg amikor piszkálódnak egymással.
Egy órával később megjelent Namjoon legfiatalabb testvére, egy kislány omega, a neve Caroline és nagyon aranyos volt, hamar megkedveltem. Ő utána egy újabb omega testvére jött le, a konyhába hozzánk nálam úgy egy-két évvel lehetett fiatalabb, a neve JiNoo. Vele egy kicsit távloság tartóbb voltam, ahogyan ő is velem szemben, de aztán mikor kicsit kettesben maradtunk és meg tudtam, hogy mégis csak egy idősek voltunk hamar meg találtuk a közös hangot és a segítségével egyre jobban ment a beszéd is bár még bőven van mit gyakorolni rajta mert irtózatosan dadogok.
De aztán kiderült, hogy van még két omega testvére az egyik az iker testvére, de ők már el költöztek és az egyik férhez ment a másik pedig megnősült.- És neked drágám mi is a neved?- kérdezi Sebastian.
- Tényleg el is felejtettem meg kérdezni- néz rám Namjoon is aki mikor látta rajtam, hogy jól fogadnak és én is őket nagyon meg könnyebült és sokkal fel szabadult lett amit mosolyogva figyeltem mikor csak rá néztem, habár szemem sarkából mindig őt néztem.
Nagyon jó kérdést tettek fel és el is kezdtem rajta gondolkodni, hogy mi lehet az...
Ha jól emlékszem, legalábbis amin még régen anyám hívott valami SeokJin volt...
- Se..se..seok...J..jji..Jin SeokJin- nyögöm ki nehezen.
- Szép név illik hozzád- kacsint rám Namjoon mit le hajtom fejemet és el pirulok.
- Az jó lesz ha csak Jinnek hívunk?- kérdezi Caroline.
- P..persze.Hirtelen mindenki elnémul és mögénk néz. A levegőbe pedig egy Namjoonéhoz hasonló alfa illat kerül mire félve nézek én is hátra ahol egy dühös fekete szempár figyelt engem, tekintetével pedig szinte már miszlikbe apríthatott volna...
Namjoon védelmezően állt elém, amit nagy meglepetésemre JiNoo is követett.
- Ne aggódjatok nem ölöm meg csak a kávémért jöttem- mondja mély és ijesztő hangon, majd mellettünk el megy Sebastiant pedig magához húzza és valamiért száját Sebastian szájára tapasztja egy rövid ideig, majd mosolyogva el váltak.
Mosolyát látva döbbentve veszem észre, hogy Namjoon és az ijesztő férfi mennyire feltűnően hasonlítanak.
- Ő Adam a másik apám- súgja fülembe Namjoon.
- Gyere Jinnie, menjünk vissza a szobámba még be kell ágyaznunk- morogja és gyilkos szemekkel néz még mindig Adamra.Fennt a szobába ahogy csak tudtam segítettem pakolni, de mivel csak szét tudtam szedni izgalmamban a dolgokat így nem jegyeztem meg mi hova való így inkább csak figyeltem Namjoont mit hova rak, bár ahogyan mindent be hajigált valahová meg kell mondjam lehet jobb lett volna ha én pakolok...
Miután kész lett el feküdtünk ágyán és valami kütyön úgynevezett laptopon be kapcsolta az odaát további részét amit mint kiderült ő is szeret.
Az egyik rész végén jártunk mikor meg kérdeztem azt ami már nagyon fúrta az oldalamat..
- Nam...- nézek rá
- Igen?- néz ő is rám, meg állítva a részt.
- Miért vagy mit csinált Adam Sebastian szájára?
YOU ARE READING
What If Rewrite The Star **Befejezett**
FanfictionEz a történet egy nem éppen helyén való szerelem története, hiszen, hogy tudna együtt élni két teljesen különböző faj, akik között éppen háború kezd kibontakozni... Egy kitsune és egy farkas története, de vajon helyet kap életükbe a rég várt szerele...