Külömbözöl tőlem...

569 49 8
                                    

Namjoon:

Egyszerre voltam le sokkolva és megbabonánzva, ahogyan meg láttam reggel magam mellett ezt a gyönyörűséget...
Komolyan még életemben nem láttam ilyen gyönyörű férfit. Csak azt nem tudtam, hogy mégis, hogyan került ide... Jó persze nyilván rájöttem, hogy a kis picúr van itt, de nem értettem, hogy miért pont az éjszaka változott át?!

Miután ki csodálkoztam magamat, arcára simítottam mire édesen nyamnyogott egyet és meg dörzsölte arcát. Ezeken jót mosolyogtam mert nagyon cuki volt.
Lassan szemeit ki nyitogatta, először ijedten nézett szét, hogy hol van, de mikor meg látod megnyugodva mosolyodott el és hirtelen a nyakamba ugrott amin nem kicsit lepődtem meg, de hamar vissza öleltem őt és beszívtam finom illatát.
Hirtelen viszont mégis csak el vált tőlem és kezeit kezdte el nézni, majd tekintete tovább ment felkarján, vállain, hasán és végül az egész testén. Úgy nézte magát mintha, nem is ő lenne itt, vagy legalábbis mintha egy másik testben találta volna magát.
Csodálkozva nézett aztán fel rám, én pedig értetlenül ő rá.
- Mi a baj?- kérdezem lassan óvatosan, mire számat kezdte nézni majd pedig meg fogta a saját száját is, aztán olyan hangokat adott ki mint ahogyan a kis babák szoktak beszélni tanulni, tehát nem értettem semmit amit mond..
- Oké, figyelj nem értem, hogy mit mondasz és azt sem, hogy mi is történik körülöttem szóval most találnom kéne valakit aki tud rólatok bármit is- mondtam leginkább csak magamban, mert a kis picikének úgy tűnik igen csak meg tetszett az új külső és habár látva, hogy járni nem tud a két lábán de ettől függetlenül is el kezdte szét szedni a szobámbat.

Sóhajtva gondolkodok, hogy vajon ki tudna segíteni nekem úgy, hogy nem fog ártani a rókának is.
Aztán eszembe jutott Minho... Tudom, hogy ő inkább az omegákhoz ért meg a harchoz, de mivel sok mindent meg tanult nevelő apjától aki biztosan tudott jó pár dolgot róluk, így remélem el tudna látni némi információval.
Gyorsan meg kerestem a számát és már hívtam is, de ki nyomott, aztán másodjára is, de a harmadikra idegesen felvette.
- Mégis mi a faszom ilyen fontos reggel 7 órakor?!
Upsz nem is néztem meg mennyi az idő...
- Bocsánat, de segíteni kellene és csak te tudsz most nekem.
- Mi a francot műveltetek már megint kookékkal?! Komolyan veletek csak a baj van..- morogja idegesen,de hallom ahogy öltözködni kezd.
- Kivételesen ők nem csináltak semmit csak én...
- Ahj, jó...10 perc és ott vagyok- teszi le.

- Na jól van- kezdek meg nyugodni, de aztán meg láttam mit csinál a kis tökkel ütött...
- Picúr, légyszives ne szaglázd az alsó gatyámat mert irtó furcsa látvány és nem a jó értelemben- sóhajtom.

Miközben vártam a messiásomra vagy 40szer kaptam ideg rohamot mert a kis vakarék nem tudott meg maradni egy helyben és egyáltalán nem érdekelte, hogy mit beszélek neki, sőt annál jobban szaglászott és rágott meg mindent vagy törte össze a dolgokat...
Meg könnybültem, amikor Minho írt, hogy nem akar be csengetni nehogy fel keljenek az ősök, de már az ajtóban vár.
Mivel a picúr nem figyelt így ki surrantam az ajtón és szinte már majdnem a talpát is megcsókoltam annyira megörültem neki.
- Azt hittem már sose érsz ide!
- Húha, na mit csináltál?

Fel vezettem a szobámban ahova be is engedtem, de mikor be csuktam az ajtót azt látom, hogy a kis vörös a sarokban fúj és vicsorog a ledöbbenve álló Minhora, aki kikerekedett szemekkel nézett rám.
- Te... Ide hoztál egy kitsunét?!- esik nekem mire a kis vörös csak még jobban fújni kezdett rá mintha ezzel el tudná ijeszteni.
- Igen...de nem tudtam hova vihetném..és nem akart le szállni rólam és ha csak úgy az erdőben hagyom akkor meghalt volna!
- De hol volt a többi?!
- Egyedül volt!
- Nem hiszem ahhoz túl fiatal!
- Pedig de! Egyedül volt, csapdába esett én meg mentettem aztán ő el kezdett valamiért ragaszkodni hozzám én máshová nem tudtam vinni legalábbis ahol nem ölik meg így ezért haza hoztam és reméltem, hogy el tudsz látni némi információval a kitsunékról!
- Hú kölyök te se vagy normális..- fogja fejét- először is milyen kérdéseid vannak?
- Az első, hogy miért az éjszaka változott át emberré, másodszor miért csinál úgy mint egy sellő aki először változott emberré, harmadszor miért nem tud beszélni sem telepatikusan sem pedig rendesen, emelett még lehet más kérdésem, de az most nem jut eszembe.

- Nos, hát mivel egyedül volt feltételezem, hogy a családja meghalt és csak ő maradt meg és mivel hosszú idő után te el kezdted te gondozni így úgy megy utánad mint a kóbor pincsi az új gazdi jelölte után. Mivel ahogy látom még fiatal és kb egy idős veled, és még nem találkozott másik kitsunéval így nem volt szüksége rá, se arra, hogy beszélnie kelljen se arra, hogy emberré változzon, ehez kapcsolódóan mondom, hogy a kitsune csak annak mutatja meg magát emberi alakban aki számára a legfontosabb és biztonságban érzi magát, Szóval gondolom este öntudatlanul is át változott mert biztonságban érezte magát melletted.
Nagyjából ennyi.
- Vissza tud változni?
- Mivel szerintem most sem tudatosan váltott testet feltételezem, hogy nem.

-És akkor most mit csináljak vele?
-Hát tarsd meg, úgy hallottam az ágyban is jók- nevetett.

- Nagyon humoros- forgatok szemét, de én is el mosolyodom és hát mondjuk nem egyszer képzeltem el mit tehetnék vele...- de most tényleg, hová vigyem?
- Hát a háború ideje alatt azt mondom, hogy vedd rá apádat, hogy hagy maradjon, aztán pedig vidd be az emberek közé a városba, az semleges terület szóval elvileg ott nemtudnák bántani.
- Aha, azt hiszem ez lesz a legjobb...
- Csak aztán nehogy a végén bele szeress.
- Nem mondom, hogy nem vinném és talán viszem is ágyba, de az tuti, hogy sose tudnék bele szeretni- nevetek.
- Ha így gondolod akkor inkább kíméld meg őt az esti kalandoktól, már így is kétséges, hogy egyáltalán el tud e majd szakadni tőled.
- Ezt hogy érted?
- A kitsunék egy életre választanak párt és ha ő téged választott és te aztán magára hagyod akkor rosszabbat teszel vele mintha kínoznád.
- Hát ha te mondod, úgy sem lehetnénk együtt, ha farkassá akarnám alakítani is legbelül róka maradna, egy az ős ellenségek között...

És a csillagokat nem lehet átírni...

What If Rewrite The Star **Befejezett**Onde histórias criam vida. Descubra agora