אעע תהנו!!
לואי קם מוקדם בבוקר, זה היה היום הולדת של הארי. הוא לקח יום חופש ליום הזה וליום שאחרי, מאחר שיש מסיבה בלילה.הוא הזיז בזהירות את זרועו של הארי מסביבו וזחל מהמיטה, בר ירד בקפיצה איתו גם כן, ומיילו חיכה בקצה המיטה שיורידו אותו.
לואי חייך לעצמו ועזר לו לרדת, הוא נכנס למקלחת והתקלח במהירות. אחרי שסיים להתלבש הוא יצא מהחדר והלך למטבח, הוא הוציא מוצרים מהמקרר והארונות כדי להכין להארי ארוחת בוקר.
הוא עשה את ההכי טוב שלו כדי לא לשרוף כלום, והיה גאה בעצמו כשסיים. הוא מיקם את הכל על השולחן במטבח והלך לנפח כמה בלונים, מפזר אותם סביב הבית, וכמה בחדר שינה.
כשהוא גמר הוא הלך למיטה להעיר את הארי, הוא נשכב לידו וחפן את לחייו ברכות.
״הארי..״ הוא שפשף את אגודלו בלחיו של הארי, ״תתעורר.״ הוא נענע בכתפו, הארי זז מעט, גונח בשקט.
״יום הולדת שמח.״ לואי אמר בחיוך, הארי חייך בעיניים עצומות, הוא הרים את זרועו ועטף את לואי.
״קדימה האז, ארוחת הבוקר מוכנה.״ לואי נענע את כתפו שוב.
הארי גנח, ״לא עכשיו.. תביא לי כירבול בוקר ליום ההולדת שלי.״ הארי עטף את שתי ידיו סביב לואי וקבר את פניו בצווארו, נועל אותו בין גופו למצעים.
״האז.״ לואי צחקק בקלילות, ״ארוחת הבוקר מתקררת, קדימה.״
״מממ אתה מריח טוב.״ הארי שפשף את אפו נגד צווארו של לואי, לואי צחקק שוב והתפתל מתחתיו. ״הארי, קדימה,״
הארי צחק והרים את ראשו, הוא הצמיד נשיקה ללחיו של לואי, ״אתה חייב לי נשיקות.״
לואי הסמיק ונשך את שפתו התחתונה, הוא הנהן ויצא מהמיטה ביחד עם הארי.
לואי אחז בידו של הארי והוביל אותו למטבח, בר ומיילו עוקבים אחריהם ונובחים.
״ה-הכנתי ארוחת בוקר.״ לואי אמר, סומק קליל מכסה את לחייו. הארי חייך ונישק את לחיו, ״תודה לך, לא היית חייב.״
״זה היום הולדת שלך אחרי הכל.״ לואי חייך בביישנות, הוא דחף החוצה כיסא להארי כדי שיוכל לשבת. הארי התיישב, לואי לידו, ״אני מקווה שזה יהיה טוב.״
הארי לקח את מזלגו ונעץ בביצה המקושקשת, עם חתיכה של בייקון. לואי צפה בו במתח, פולט אנחת הקלה כשהארי עשה קול מאשר.
״אז, יש משהו מתוכנן להיום?״ הארי שאל כשלואי לקח את כל הכלים לכיור שבמטבח.
״אנחנו יוצאים לארוחת צהריים, עם נייל, ליאם וזאין.״ לואי אמר, ״ואני לוקח אותך למקום כלשהו בערב.״
״לאיפה?״ הארי שאל, אבל לואי נענע בראשו, ״לא אומר.״
״הו קדימה.״ הארי הבליט את שפתו התחתונה, הוא עטף את זרועותיו סביב לואי, ״תספר לי.״
YOU ARE READING
A model and a fan | larry stylinson
Romancea model and a fan פאנפיק מתורגם על לארי. ~ לואי היה ביישן ושקט. הארי היה פופולרי ומוכר. ~ כמה ימים לפני יום הולדתו, לואי החליט לספר להוריו שהוא גיי. אחרי הכל, הם ההורים שלו, הם תמיד יתמכו בו לא משנה מה. אבל מה יקרה כשהוריו יעיפו אותו מהבית? ~ הארי...