הסופה רק התקרבה והתקרבה, היא התחילה עם גשם שנטף על החלונות, מה שגרם להארי לסגור את החלונות ולכסות אותם בווילונות ולהדליק את החימום. הגשם רק התגבר בכל דקה שעברה, ורעמים שאגו בחוץ.
לואי ישב על הספה, מכורבל מתחת לשמיכה רועד. הוא תמיד שנא סופות, הרעש הפחיד אותו.
הארי סיים להתקלח וצעד לעבר המטבח כשמיילו ובר אחריו, ״קדימה חיות, בואו נאכיל את שניכם.״ הוא צחק. הוא שפך אוכל לקערותיהם של הכלבים והם אכלו בשקט.
הארי הביט בלואי, רואה שהוא מכורבל מתחת לשמיכה, ללא ספק רועד. ״הכל בסדר?״ הוא שאל, לואי הביט בהארי והנהן.
״אתה בטוח?״ הארי התקדם לעברו, ״אתה רועד.״ הוא התיישב לידו, ״קר לך?״
״ל-לא. אני פשוט לא מ-מעריץ גדול של סופות.״ לואי הסמיק והסיט את מבטו, כשרעם נוסף שאג, גורם לו לקפוץ במקומו ולנשימותיו להיעצר.
״היי, זה בסדר.״ הארי התקרב אליו וליטף את גבו, ״טוב, מאז שעדיין יום הולדתך, מה תרצה לעשות?״
״אני לא יודע.״ לואי הסיט את שיערו ממצחו.
״אנחנו יכולים לעשות מרתון סרטים.״ הארי חייך אליו, ״יש לי כמה סדרות, תגיד לי איזה מהם תרצה לצפות, אוקיי?״ לואי הנהן, הארי קם ופתח את המגירה מתחת לטלוויזיה.
״אוקיי, אז יש לי את כל סרטי איירון מן, משחקי הרעב, דמדומים- אל תשאל זה של אחותי, שודדי הקאריביים-״
״שודדי הקאריביים!״ לואי התפרץ בחיוך, ואז הסמיק והסיט את מבטו, ״בבקשה?״
הארי צחק, הילד הזה ללא ספק מקסים. ״ברור. אתה רוצה שאני אביא חטיפים? או רק שוקו חם?״
״שוקו חם זה בסדר.״ לואי אמר בביישנות, עדיין מובך מההתפרצות שלו. הארי הכניס את הדיסק ונתן ללואי את השלט להעלות את הווליום, לואי עצר את הסרט וחיכה להארי שיצטרף אליו עם שוקו חם.
~~~
קרוב לסוף של הסרט השלישי, עיניו של הארי התחילו להיעצם. לואי והוא ישבו ליד אחד השני, עיניו של לואי היו דבוקות למסך במשך הקרב בין הספינה של בלאק פרל לספינה של פליינג דאטצ׳מאן באמצע הסופה. (אל תשאלו אני לא מבינה בזה בשיט תרגישו חופשי לתקן מי שכן~ ה.מ)
הארי נלחם להשאיר את עיניו פתוחות, הסרט היה באמת מעניין אבל הוא היה עייף מידי. הוא רצה להישאר ער ולהמשיך לשמוע את הצחקוקים השקטים של לואי בקטעים מצחיקים, אבל הוא לא יכל להשאיר את עיניו פתוחות יותר.
בסוף הקרב האינטנסיבי, לואי הרגיש משקל על כתפו. הוא הוריד את מבטו רק כדי לראות את ראשו של הארי עם עיניים סגורות. הוא נשך את שפתו התחתונה, הוא באמת לא רצה להעיר אותו, אבל הסרט יסתיים בקרוב.
YOU ARE READING
A model and a fan | larry stylinson
Romantizma model and a fan פאנפיק מתורגם על לארי. ~ לואי היה ביישן ושקט. הארי היה פופולרי ומוכר. ~ כמה ימים לפני יום הולדתו, לואי החליט לספר להוריו שהוא גיי. אחרי הכל, הם ההורים שלו, הם תמיד יתמכו בו לא משנה מה. אבל מה יקרה כשהוריו יעיפו אותו מהבית? ~ הארי...