פרק 15

1.9K 144 166
                                    

״אתה כבר עוזב?״ הארי הבליט את שפתו התחתונה כשלואי נעל את נעליו.

״כן, ולצערי אני עובד היום במשמרת כפולה.״ לואי נאנח, ״אני נשאר עד שש בערב.״

״מה?? למה?״

״אחד מהעובדים לא יכול לבוא היום, אז הבוס שאל אם אני יכול לעבוד היום כפול והוא ישלם לי כפול. לא יכולתי לומר לא, כולם כבר דחו את ההעצה.״ הוא סיים וקם מהרצפה.

״אני לא אוכל לבוא לאסוף אותך מהעבודה, אני מסיים את הראיון בשש ויקח לי חצי שעה להיות בבית.״

״זה בסדר, אני אקח את האוטובוס.״ לואי אישר כשלבש את מעילו.

״אתה בטוח? אני יכול לבקש ממישהו להסיע אותך לבית.״

״אני בטוח, אני אהיה בסדר.״

הארי הנהן, ״אוקיי. אני עדיין אבוא להביא לך ארוחת צהריים באחת, אוקיי?״

לואי הנהן, הוא ניקר את שפתיו, ״אוקיי.״

״ביי, תתקשר אלי אם תצטרך משהו.״ הארי הצמיד נשיקה נוספת לשפתיו לפני שפתח לו את הדלת.

~~~

היה שש בערב כשלואי סיים סוף סוף את המשמרת הארוכה. הוא היה מותש, הוא לבש את מעילו לפני שיצא מהחנות לתחנת האוטובוס.

עפפיו היו כבדים, הוא עלה על האוטובוס והשעין את ראשו על החלון. הוא היה כל כך עייף שהוא פספס את התחנה בה היה אמור לרדת, אז הוא ירד בתחנה הבאה, הולך את שאר הדרך ברגל.

הוא היה בחצי הדרך כשראה שלושה בחורים נשענים על קיר ומעשנים.

אחד מהבחורים הבחין בלואי, הוא חייך והפיל את הסיגריה שלו על הקרקע, דורך עליה. ״תראו מי כאן, בנים. זה לא ההומו הזה מהיוטיוב?״

לואי עצר במקומו, עיניו התרחבו וליבו האיץ. שני הבנים האחרים הביטו בלואי, צוחקים לעצמם. שלושת הבנים הביטו באחד השני עם מבטים יודעים ועשו את דרכם ללואי.

נשימותיו של לואי הגבירו את קצבם והוא ניסה ללכת אחורה, אבל החליק על ערימת השלג. השלושה היו סביבו והתחילו לבעוט בו, צועקים עליו מילים.

״הומו פאגוט!״

״אף אחד לא אוהב אותך!״

״בושה!״

״אתה לא צריך לחיות!״

״קוויר!״ (Queer זה כזה מי שחלק מהלהט״ב אבל לא מגדיר את עצמו למי הוא נמשך כזה, מקווה שהבנתם מה אני רוצה ~ ה.מ)

לואי הרים את ידיו כדי לכסות את ראשו כשהתכווץ, הוא לא נשם והתקף חרדה שטף אותו. ראשו כאב, מהתקיפה ומהחוסר אוויר. דמעות זרמו במורד לחייו, כל גופו כואב.

אחד מהבנים אחז בעורפו, מושך את גופו העליון מהקרקע בעזרת שיערו. הוא לא אמר כלום, רק איגרף אותו וגרם לו לאבד הכרה.

A model and a fan | larry stylinson Where stories live. Discover now