פרק 1

3K 188 501
                                    

ההליכה לביתו של הארי לא הייתה ארוכה, וממש מהר הם הגיעו לפתח ביתו.

לואי היה מרוגש ולחוץ, הוא רק ראה את ביתו של הארי מהסרטונים שלו, ועכשיו הוא זוכה לראות את הבית שלו בעיניו.

״לפני שאנחנו נכנסים, אתה לא מפחד מכלבים, נכון?״ הארי הסתובב ללואי.

עיניו של לואי התרחבו מעט, הוא כמעט שכח שלהארי יש שני כלבים. הוא הסיט את מבטו מהארי, ״תלוי.״

״יש לי שניים, אחד גדול האסקי סבירי ואחד קטן אקיטה.״ הארי אמר, ״הם ממש חברותיים, לפעמים אפילו יותר מידי חברותיים״ הוא צחק ״אם אתה רוצה שאני אשים אותם בחדר שלהם כדי שלא תפחד, זה בסדר.״

״לא זה בסדר״ לואי אמר.

״אוקיי, אבל אל תתבייש, אם הם מטרידים אותך יותר מידי אז תגיד לי״ הארי אמר ופתח את הדלת.

הם נכנסו, הארי סגר את הדלת ונעל אותה מאחוריהם, ״טוב, זה הבית שלי. הוא לא גדול אבל לא קטן מידי.״ הארי אמר, הוא הניח את תיקו של לואי על הרצפה בכניסה והוריד את מעילו מכתפיו של לואי.

לואי חיבב את ביתו של הארי, הוא היה במידה המושלמת, הסלון והמטבח לא היו מופרדים עם קירות, זה לא היה בית עם שתי קומות, רק כמה מדרגות לאזור חדרי השינה. יש לו שני חדרי אורחים שאחד מהם הוא החדר של הכלבים, ועוד חדר שינה לעצמו.

״בר ומיילו בטח ישנים, אתה רוצה שאני אלך להביא אותם?״ הארי שאל ולואי משך בכתפיו. ״תרגיש בבית, אני שניה חוזר.״

לואי הלך לסלון והביט מסביבו. כשהוא שמע נביחה, הוא נרתע וליבו האיץ את פעימותיו. הוא שמע צעדים מתקרבים לעבר הסלון.

הארי הופיע, מחזיק כלב, קטן לבן וחום עם יד אחת, והשניה החזיקה רצועה של כלב גדול לבן וחום לשמור עליו שלא יברח.

״טוב, תגיד שלום לבר״ הארי הסתכל למטה לכלב ההאסקי סבירי, ״ולמיילו״ הוא הזיז את רגלו של מיילו מעלה ומטה כאילו הוא מנפנף לשלום.

״תתקרב, הם לא נושכים. הם אולי ילקקו אותך למוות, אבל לא יותר״ הארי חייך ללואי. לואי לקח צעד קדימה, צופה בשני הכלבים. הוא נתן לבר להריח את מאחורי אצבעותיו, מחזיק את נשימתו בלחץ. בר מיקם את ראשו מתחת לכף ידו של לואי בשקט, מחכה שהוא ילטף אותו.

״הוא מחבב אותך״ הארי חייך למטה לבר. לואי ליטף אותו בעדינות, אוהב את ההרגשה של הפרווה העדינה שלו מתחת לאצבעותיו. מיילו הוציא נביחה-חריקה כזאת מפיו, רוצה גם כן תשומת לב. הארי צחק, ״האחד הזה רוצה תשומת לב, הוא תמיד אהב תשומת לב.״

לואי הרים את ידו למיילו כדי שירחרח, אבל מיילו רצה שילטפו אותו עכשיו. חיוך קטן הופיע על פניו כשהוא ליטף את הכלב הקטן בידיו של הארי.

A model and a fan | larry stylinson Where stories live. Discover now