״אתה רוצה שאני אחזיק לך את היד?״ נייל צחק, כשלואי ישב מצד ימין שלו במטוס, זאין משמאלו.
״ל-לא, אני בסדר.״ לואי נענע בראשו, נושך את שפתו התחתונה. ברכו קפצה, זאין הניח את ידו על ברכו בתמיכה, ״היי, אני ונייל נהיה איתך בכל הטיסה, לא צריך להילחץ.״
״אני יודע, ואני אסיר תודה. זה רק ש.. זאת הטיסה הראשונה שלי. בחיים לא הייתי על מטוס לפני.״ לואי הסמיק בקלילות, משפיל את ראשו לברכו.
״זה בסדר להרגיש לחוץ, גם אני הייתי לחוץ, אבל יהיה בסדר.״ זאין תפח על ברכו, כשהם התבקשו לחגור חגורות כדי שהמטוס יוכל להמריא.
כשהמטוס התחיל להמריא, לואי נשם נשימה עמוקה וקיווץ את אגרופיו, כשידיהם של זאין ונייל לא היו מקווצים הם החזיקו את ידיו.
״תירגע לו.״ נייל מחץ את ידו ברכות, ״אנחנו כאן.״
״תודה לך.״ לואי התנשף, מסדיר את קצב נשימותיו באיטיות לרגילות.
~~~
״זהו זה, זה נגמר.״ זאין אמר כשהמטוס נעצר, לואי הנהן בחיוך קטן, ״כן, זה לא היה כזה נורא.״
״קדימה, בואו נצא מפה.״ נייל קם ממושבו ליציאה עם זאין ולואי מאחוריו, לואי הדליק את הטלפון שלו כדי שיוכל לסמס להארי.
״הארי אמר שהוא יבוא לאסוף אותנו עם ליאם ודייל, אבל זה ממש מאוחר אני בספק בכלל אם הוא ער.״ לואי אמר כשהם חיכו למזוודות שלהם.
״תאמין לי, הוא יהיה פה.״ נייל צחק, ״הוא לא יכול להיות יום אחד בלעדיך, אני מתערב איתך שהוא חיכה כאן כבר מהבוקר.״
לואי הסמיק וחייך בביישנות, הוא ראה את המזוודה שלו ולקח אותה, סוחב את המזוודה ביד אחת, השנייה מחזיקה במעילו ובתיק גב שעל גבו.
זאין ונייל לקחו את המזוודות שלהם גם כן והם התחילו לעשות את דרכם דרך שדה התעופה.
לואי קיבל הודעה מהארי, שהם מחכים באזור שקרוב למקום שמשם מקבלים כרטיסים. לואי היה מופתע מעט שהארי סימס לו, מאז שכבר כמעט שלוש בלילה, אבל הוא היה שמח שבא.
הוא שפשף את עיניו בעייפות ונעמד ליד זאין ונייל, שהביטו סביבם לראות אם הם מוצאים את השלושה.
״הנה הם.״ נייל הצביע בחיוך והניח את כפות ידיו בצדדי פיו, קורא, ״הארי! ליאם!״
השניים הסתובבו עם דייל, חיוך מתגנב לשפתיו של הארי כשהוא ראה את לואי ישנוני מפהק ומשפשף בעיניו. נייל תפח על כתפו של לואי והצביע על הארי, שכבר עשה את דרכו אליהם.
לואי התייצב והפיל את התיק שלו מגבו ליד מזוודתו, נותן לנייל להחזיק את מעילו ונותן להארי לעטוף אותו ולהרים אותו מהקרקע, זרועותיו של לואי אחזו בצווארו של הארי בחוזקה כשהוא מצחקק בעייפות.
YOU ARE READING
A model and a fan | larry stylinson
Romansaa model and a fan פאנפיק מתורגם על לארי. ~ לואי היה ביישן ושקט. הארי היה פופולרי ומוכר. ~ כמה ימים לפני יום הולדתו, לואי החליט לספר להוריו שהוא גיי. אחרי הכל, הם ההורים שלו, הם תמיד יתמכו בו לא משנה מה. אבל מה יקרה כשהוריו יעיפו אותו מהבית? ~ הארי...