פרק 25

1.5K 121 436
                                    

הייי אוקיי אז את הפרק הזה לא תרגמתי, לא רציתי להשאיר אתכם ככה ולא להעלות כלום אז גילי עזרה לי לתרגם!
תודו לה בבקשה gilixstylinson
ותהנוו (זה פרק ללא ההערות שלי אז תנצלו את זה ותהנו מהקריאה)

״יש לי חופש היום" הארי חייך בעייפות ללואי, מזיז את שיערו ממצחו.

לואי חייך והתקרב יותר להארי, " אנחנו הולכים לעשות היום משהו?"

"אממ, לא נראה לי. היינו בחוץ הרבה אז חשבתי שאפשר להישאר פה היום, ופשוט לנוח.״ הארי נישק את מצחו של לואי, מקרב אותו לחיקו.

״מה אתה אומר?"

"בסדר" לואי חייך," נשמע טוב.

הארי לקח את הטלפון שלו מהשידה ליד המיטה, "תצטלם איתי." הוא הפך את המצלמה לכיוונם, לואי הכניס את ראשו לתוך חזהו של הארי, ״לאאאא, זה בוקר, אף אחד לא נראה טוב בבוקר."

הארי צחקק ולקח תמונה של לואי מתכרבל איתו, ואז עוד אחת מגבו של לואי, והארי הכניס את פניו לצווארו של לואי.

"הארי, תפסיק לצלם." לואי יבב, הארי נישק את עורו החמים וחייך "אתה נראה טוב בבוקר, כולך ישנוני והשיער שלך מפוזר בכל מקום."

לואי הרים את השמיכה וכיסה את עצמו, הארי צחקק ונכנס גם מתחת לשמיכה, הסתכל על לואי ונישק על שפתיו. "אתה מקסים."

לואי הסמיק וסובב את גבו כלפיי הארי, הארי גלגל את עיניו ועטף את לואי עם ידיו. מקרב אותו אליו. הארי נישק את הלחי שלו, "תדבר איתי?"

"תמשיך לגרום לי להסמיק." לואי אמר בביישנות. הארי גיחך והוריד את השמיכה מראשם, הופך את לואי כל שישכב על גבו. לואי הסתכל עליו בלחיים ורדרדות, הארי תפס את לחייו ולחץ את שפתיהם ביחד.

"כבר אמרתי לך שאני אוהב לגרום לך להסמיק." הארי חייך אליו ונישק את לחייו כמה פעמים. לואי צחקק בעייפות ודחף אותו לאחור, אבל להארי הייתה אחיזה חזקה בלואי.

"הארי." לואי צחקק, הארי הגדיל את חיוכו והרים את ראשו של לואי אליו, "אני אוהב שאתה גורם לי לחייך ככה."

"אתה טיפש." לואי נשך את שפתיו מונע מעצמו לצחקק עוד הפעם, הוא דחף את הארי ממנו וניסה להתגלגל מהמיטה. הארי תפס במותניו מחזיר אותו לחיקו, "לאן אתה חושב שאתה הולך?, הבטחת להשאר איתי במיטה!"

אני צריך לשירותים האז." לואי אמר, הארי צחקק ונתן לו ללכת. "יש לך עשר שניות ואתה פה בחזרה."

A model and a fan | larry stylinson Where stories live. Discover now