פרק 27

1.5K 128 172
                                    

״א-אוקיי?״ הארי שאל, מופתע קצת שלואי הקשיב לו.

לואי הנהן וניגב את דמעותיו פעם נוספת, מסיט את מבטו מהארי.

״כן. אוקיי.״ הארי לחש לעצמו, הוא באיטיות התרומם על רגליו, ״תודה לך, על ההקשבה.״ הוא לחש, מקווה שלואי שמע.

לואי הנהן, עדיין לא מביט בהארי.

״אתה בטוח במאה אחוז שאנחנו לא הולכים?״ נייל שאל את לואי שהנהן. נייל נאנח, ״אני אלך להביא את המזוודות שלנו.״ הוא הלך.

לואי הלך להתיישב על אחד מהכיסאות, הוא המשיך לנגן במוחו את מה שהארי אמר לו. הוא באמת רצה לסלוח לו, אבל זה לא היה כזה קל. הוא המשיך לנגב את עיניו, לחייו בוערות מכל הדמעות.

הארי צפה בו מקרוב, ליבו נשבר על המראה. הוא היה צריך להחזיק את עצמו מללכת אליו ולחבק אותו כל כך חזק. הוא לא רצה להפחיד אותו אפילו יותר, או לפגוע בו יותר. הוא רצה את לואי שלו, את הבייבי שלו בחזרה בזרועותיו כך שיוכל לאהוב ולהגן עליו. הוא ניגב את לחייו מהדמעות ובלע את הגוש שבגרונו, ״בבקשה אל תבכה, זה גורם לי גם לבכות.״ הוא דיבר ברכות.

לואי התכרבל אל תוך עצמו מעט, דמעותיו הפסיקו אבל הוא עדיין משך באפו.

נייל חזר עם המזוודות שלהם, מתקשה מעט. הארי היה מהיר לעזור לו, לוקח את המזוודה של לואי.

״קדימה לו, אנחנו הולכים.״ נייל אמר, לואי הרים את מבטו אליו והנהן, קם ממקומו. הוא חיבק את מעילו סביב גופו כשהוא צעד ליד נייל, נותן להם להנהיג אותו מחוץ לשדה התעופה.

חלק ממנו היה קצת מאוכזב שהוא היה עדיין בלוס אנג׳לס, הוא רצה ללכת לבית ללונדון ולהישאר שם עם מחשבותיו. אבל החלק השני ממנו שמח שהארי עצר אותו, זה הראה לו שהארי עדיין שם בשבילו. אבל הוא לא מתכוון לסלוח לו בכזו קלות.

הם יצא מהמקום לאזור החניה, איפה שהארי החנה את רכבו של דייל. ״אני אנהג.״ הארי אמר ופתח את הבגאז׳ לשים את המזוודות, לאחר מכן כל השלושה נכנסו לרכב; הארי במושב הנהג, נייל לידו; ולואי מאחורה.

כולם שמו חגורות, נייל הסתובב ללואי, ״אתה יכול לישון קצת אם תרצה.״

לואי הנהן, הוא באמת לא תכנן להירדם במכונית שהארי נוכח, גם אם נייל שם או לא.

הנסיעה היתה שקטה, הארי הביט מידי פעם במראה לבדוק את לואי, שנראה כאילו הוא הולך להירדם בכל שניה.

״לו?״ הארי דיבר בשקט, לואי התיישר ושפשף את עיניו, ״מצטער.״

״אל תצטער. רק רציתי לומר שאתה יכול ללכת לישון, ואם לא תתעורר בזמן שכבר נגיע למלון אני יכול לשאת אותך.״ הארי אמר, יודע שלואי לא ממש רוצה להיות הסביבתו. (ליידיס אנד ג׳נטלמנס והזוכה בבנאדם הכי חסר טאקט בכל העולם כולו, האחד והיחיד.. -תופיםתופיםתופים- כן כן ניחשתם נכון, זהו לא אחר מאשר הארי סטיילססס🥳🥳🎉🎉🎊🎊 ורקדניות מאחורהה 👯‍♀️👯‍♀️ ויוצאים לפרסומות ~ ה.מ)

A model and a fan | larry stylinson Where stories live. Discover now