עיניו של נייל התרחבו. ״לא! לו, אתה לא יכול לעזוב.״ הוא נענע בראשו, ״אתה צריך להישאר כאן ולהראות לו שהוא טועה במה שאמר.״
״ל-לא, אני לא יכול.״ לואי דיבר בשקט ונענע בראשו, ״הוא צעק עלי שאני רודף בצע ושאני צריך לעזוב. אני אפילו לא יודע איך זה הגיע לראש שלו! אני לא יכול לדבר איתו, לא עכשיו.. אני צ-צריך קצת ספייס, אני צ-צריך צ-צריך-״ דמעות מילאו את עיניו שוב, גוש מצטבר בגרונו.
נייל היה מהיר, עוטף את זרועותיו סביבו לחיבוק ומלטף את גבו, ״אוקיי, אוקיי. אני מבין.״ הוא השתחרר מהחיבוק כדי להביט בו, ״בוא נלך לישון, אני אבדוק את הטיסות מחר בבוקר.״
לואי הנהן וניגב את הדמעות מעיניו, מתכווץ על הכאב בפרק זרועו כשהוא ניסה להזיז את ידו.
נייל סידר מיטה אחת ללואי כשלואי הוריד את נעליו והלך לשטוף את פניו. כשהוא חזר נייל תחב אותו פנימה, ״תישן קצת, בסדר?״
לואי הנהן, ״תודה על זה שאתה עוזר לי.״
״ברור.״ נייל חייך אליו ונכנס למיטה השנייה, ״לילה לו.״
״לילה.״ לואי אמר ועצם את עיניו, מנסה את ההכי חזק שלו להירדם.
~~
הארי התעורר באיטיות, כמעט במיידיות נוהם על הכאב ראש הנורא שהיה לו. הוא לא הרגיש את גופו החם של לואי נגדו, אז הוא הושיט את ידו כדי לנסות להגיע אליו, אבל כל מה שהרגיש היה מזרן קר.
הוא סיבב את ראשו לצד הריק שבמיטה, מקמט את מצחו על ההעלמות של לואי. הוא דחף את עצמו מהמיטה, מתיישב ישר בנהמה. הוא ראה בקבוק מים עם קופסא של כדורי אספירין, וחייך על המחשבה של לואי דואג לו. (מישהו פה חיי בסרט חחחחחחחחחחחחחחח סליחה רשע מידי ~ ה.מ)
אחרי שלקח שני כדורים הוא נשכב בחזרה, בוהה בתקרה. לואי בוודאי עם נייל וליאם, הוא חשב לעצמו.
הוא הסיר ממנו את השמיכה והניף את רגליו מעל המיטה, הולך לשירותים. הוא ראה את ליאם יושב על כיסא, פרצוף זועף על פניו.
״לי, מה אתה עושה פה?״ הארי שאל, קולו מחוספס משינתו.
״לך תשטוף את עצמך, אנחנו צריכים לדבר.״ זה כל מה שליאם אמר, חוזר להביט בטלפון שלו.
״אתה יודע איפה לו?״ הארי קרא כשהוא נכנס לשירותים, לוקח את מברשת השיניים שלו. ליאם לא ענה, מה שגרם להארי לקמט את מצחו.
אחרי שהוא סיים הוא יצא מהשירותים, ליאם החווה אותו לשבת על המיטה מול הכיסא. הארי התיישב, צופה בליאם מקליד משהו בטלפון שלו (מה שבמקרה היה הודעה לנייל להגיד לו לנעול את הדלת, רק למקרה).
ליאם הכניס את הטלפון שלו לכיסו ונעל את הדלת, חוזר להארי המודאג. ״מה קורה ליאם? למה נעלת את הדלת? איפה לואי?״
YOU ARE READING
A model and a fan | larry stylinson
Romancea model and a fan פאנפיק מתורגם על לארי. ~ לואי היה ביישן ושקט. הארי היה פופולרי ומוכר. ~ כמה ימים לפני יום הולדתו, לואי החליט לספר להוריו שהוא גיי. אחרי הכל, הם ההורים שלו, הם תמיד יתמכו בו לא משנה מה. אבל מה יקרה כשהוריו יעיפו אותו מהבית? ~ הארי...