Bölüm 4: Dancy kim?

273 55 18
                                    




''Çok teşekkür ederim ancak başka bir zaman değerlendireceğim bu teklifini.''

-

''23 yaşında. Psikoloji öğrencisi, sabıkası yok. Part-time olarak bir cafede çalışıyor. Ev adresi, iş adresi, okulu, hepsi burada.''

Yardımcı dedektif Woo Jin raporu Chan Hyuk'a uzatırken oldukça isteksizdi. Dedektif Chan Hyuk montunun önünü kapatarak ona uzatılan raporu alırken derin bir nefes verdi.

''Bu elimize geçen esaslı tek delil.''

Woo Jin kapıya ilerleyen adamı kolundan kavrayarak durdurdu.

"Eğer bu işi sessiz yapmazsak ve çocuk masum çıkarsa görevden alınacaksın hyung..."

Dedektif kapının kolunu kavradı ancak kapıyı açmayarak bir süre bekledi.

"Üç ekip hazırla. Sivil istiyorum, başın köpeklerinden gizli yap bunu."

"Bir ekibi evine yolladım bile. Şu an mesaisi yok bu yüzden bir kişi de iş yerinde, sivil."

"Aferin."

                                          -

''Gruplar arası çatışmada yüzleşme, akla gelen belki de ilk çözüm..."

Yoongi not almayı bırakarak boş bakışlarla Bay Jung'u izlerken düşündüğü birçok şey vardı.

Bunlardan birkaçı işledikleri konuyla, birkaçı Bay Jung ile doğrudan alakalıydı.

Mesela bu konu özetini çıkarmaya değer bir konu muydu bu? Dersin yarısında not almayı bırakmıştı çünkü sarışın.

Sorulardan birisi de Bay Jung'un çay teklifini yanlış anlayıp anlamamasıydı. Öğretmenine yaranmak için değildi sonuçta bu teklifi.

"İkinci bir çözüm o-"

Bay Jung'un gözleri amfinin açık kapısına takıldığında öğrenciler de onun baktığı tarafa, kapının önünde dikilen üç adama bakmıştı merakla.

Bay Jung bir şey demeden adamların yanına gittiğinde Yoongi düşüncelerinden uzaklaşmış, boş bakışlarla kapının önünde Bay Jung'un kulağına bir şeyler fısıldamaya başlayan adamı süzüyordu.

Bay Jung kısa bir süre duraksayıp yere baktı, kaşları çatılmıştı, düşünüyordu.

Başı sıralara döndü, gözü Yoongi'nin gözleri ile buluştuğunda derin bir nefes alarak kapıdaki adamlara bir şeyler söyledi kısık sesle.

Öğrencilerden birkaçı fısıldamaya başladığında Bay Jung öğrencilere döndü.

"Ders bitti. Herkes dışarı, hemen."

Öğrenciler şaşkınlıkla birbirine baktığında, dersin daha yarısında sayılırlardı. Yoongi de herkes gibi hızlıca toparlanıp basamakları inmeye başladığında Bay Jung'un ona seslendiğini duydu.

"Min Yoongi."

Sarışın çatık kaşlarıyla son basamağı da indiğinde diğer öğrenciler de yanından geçerken aynı merakla sarışını süzmüşlerdi.

Bay Jung oğlana seri adımlarla yaklaştığında kapıdaki üç adamın kendisine baktığını fark etti sarışın.

"Yoongi."

Sarışın başını önündeki  endişeli duran adama çevirdi. Bay Jung elini oğlanın koluna yerleştirip yüzüne doğru eğildiğinde Yoongi oldukça şaşkındı.

"Bay Jung?"

"Yoongi, öncelikle sakin olmanı istiyorum senden... Sakın unutma, ben şahidim ve ben, senin yanındayım. Sana yardım edeceğim, tamam mı?"

Sarışın iyice gerildiğinden elleri artık buz kesmeye başlamıştı.

"Efendim beni korkutuyorsunuz..."

Bay Jung oğlanın kulağına uzandı ve fısıldadı.

"Dancy'nin sen olduğunu düşünüyorlar."






+

Umarım ara ara konu atlamam kafanızı karıştırmıyordur, ayrıca aynı şekilde umarım mantıksal bir hataya yer vermiyorumdur... Yorumlarınız  benim için çok önemli!

Sevgiler, pamyu-san

Dancy, the killer • sopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin