Bölüm 9: "İzin senindir."

287 52 28
                                    


  "Neler geçiyor o güzel kafanın içinde?"

Yoongi huzursuzca yattığı yerde kıpırdandığında rüya ve gerçeklik arasında bir dokunuş hissetti boynunda.

"Uyu Yoongi, uyu."

                            - 1 gün sonra -

Yoongi yaptığı bitki çayını şeffaf çaydanlıktan kupalara boşaltırken Bay Jung mutfak tezgahına yaslanmış şekilde Yoongi'yi izliyordu.

"Uyku sorunu çektiğinizi var sayarsak..."

Kupalardan tekini Bay Jung'a uzatıp gülümsedi.

"...Bu size iyi gelecektir. Gün içerisinde kestirirsiniz hastanız gelmeyecekse."

"Hastalarımın tarihlerini ileri aldım. Acil bir durum olsa bile görüntülü konuşacağız."

Yoongi'nin yüzü düştüğünde Bay Jung elindeki bitki çayından büyük bir yudum aldı.

"Bitki çaylarının hepsinin tadı kötü sanırdım."

Yoongi derin bir nefes alarak kararlı bir şekilde Bay Jung'un karşısına geçtiğinde Bay Jung'un kaşları meraklı bir şekilde havaya kalktı.

"Yoongi?"

"Bay Jung, kendi evime gitmeliyim. Sivil polisler beni koruyacaktır."

Bay Jung elindeki kupayı mutfak tezgahına bırakarak sarışının gözlerinin tam içine baktı.

"Binaya kimin girip kimin çıkacağını kontrol edemezsin Yoongi-ah, bu kadar az sayıda polis de bir şey yapamaz bu konu hakkında."

"Bay Jung, sağlık bakanlığına bağlı bir sitede sizden randevu almak istediğinizde en yakın tarih olarak iki ay sonrayı veriyorlar size."

Bay Jung etkilenmiş bir şekilde gülümsediğinde sarışın devam etti.

"Günde kaç hastaya bakıyorsunuz? Daha yeni yeni tanıdığınız bir öğrenciniz yüzünden kaç hastanızı ihmal edeceksiniz?"

"Seni tanımama izin ver öyleyse."

Yoongi beklemediği bu cevap üzerine afalladı.

"Nasıl yani?"

Bay Jung oğlana doğru bir adım attığında ikilinin bedenleri arasındaki mesafe birkaç santime inmişti.

"Seni tanımama izin ver, Yoongi."

"Ben..."

Bay Jung eliyle oğlanın çenesini kavrayıp başını hafifçe doğrulttuğunda daha öncesinde olduğundan daha yakınlardı belki de.

"İzin verir misin?"

Bay Jung'un bir eli sarışının beline kaydığında Yoongi'nin kolları karşısındaki adamın boynuna dolandı.

"Size tüm yaralarımı açmam doğru olur mu?"

Bay Jung oğlanın bedenini kendi bedenine yaslayarak burnunu oğlanın burnuna sürttü ağır ağır.

"Sana hayır diyecek gücüm bu sefer yok."

"Bay Jung..."

Yoongi kendi kendine gülümsediğinde Bay Jung'un yüzüne de bir gülümseme yerleşmişti istemsizce.

"...İzin sizindir."

Sarışın cümlesini bitirir bitirmez Bay Jung başını eğerek dudaklarını dudakları ile örttü tereddüt etmeden.

Bay Jung oğlanın alt dudağını dudakları arasına alıp ağır ağır emerken Yoongi'nin bir eli karşısındaki adamın ensesindeki saçları okşuyordu.

Birkaç saniyenin ardından Yoongi soluklanmak için ayrıldığında o da Bay Jung da gözlerini aralamış birbirlerine bakıyorlardı.

"Bu sefer üzgün değilsin, değil mi?"

Yoongi ufak bir kıkırtı eşliğinde başını karşısındaki adamın omzuna yasladı.

"Değilim."

Bay Jung sarı saçlara ufak bir öpücük kondurarak geri çekildi.

Yoongi merakla başını kaldırıp karşısındaki adama baktı.

"Sana minik bir hediyem var."

Mutfağın ortasındaki masanın üzerindeki süs kasenin içerisindeki ufak sprey kutusunu alarak Yoongi'ye uzattı Bay Jung.

"Hem mental olarak hem de fiziksel olarak güçlü olduğunu biliyorum ancak bunu almanı istiyorum."

Yoongi uzatılan sprey kutusunu kavrayarak üzerini inceledi.

'Polis tipi biber spreyi.'

"Hastalarınızı benim için erteleyecek misiniz cidden?"

"Acil durumdaki hastalarımla görüntülü olarak-"

Yoongi'nin çalan telefonu Bay Jung'un lafını böldüğünde sarışın özür dileyerek telefonunu eline aldı.

Arayan kişi sınıf arkadaşı Haneul'dü.

"Haneul?"

"Gruptaki mesajları görmedin mi hâlâ?"

Bay Jung'un telefonu da bildirim sesleriyle cebinde titremeye başlamaya başladığında Yoongi'nin kaşları çatıldı.

"Ne oldu?"

"Bize söylememişler ancak Bay Kim komadan uyanmış. Sınıftakilerden birinin ablası bakıyormuş Bay Kim'e, uyanınca ilk iş ifade vermiş."

"Sodyum eksikliği değil miymiş?"

"Sodyum eksikliği mi? Biri Bay Kim'i kasten öldürmeye çalışmış."


Umarım hikayenin gidişatını beğeniyorsunuzdur. Bölüm paylaşımındaki zaman belirsizliğinden dolayı üzgünüm, bir sürü taslak biriktiriyor ancak hepsini sonradan siliyorum.

yorumlarınızın benim için önemli olduğunu unutmayın!

Sevgilerle, pamyu-san

Dancy, the killer • sopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin