Chapter 17

804 28 7
                                    

Vera p.o.v.

We stapte uit de taxi en stonden nu voor het huis van Zayn.

Jinke klopte aan en de deur ging langzaam open.

'Goeiemorgen schatje' zei jinke en zag Zayn een kus.

We liepen allemaal naar binnen en Zayn vroeg natuurlijk wat we kwamen doen.

'Euhm we moeten nog cadeautjes kopen want het is morgen kerst!'

'Fuck ik ook...'

'Ja dat dachten we al, dus tadaa hier zijn we, we gaan shoppen.

'Ow en we vieren het met z'n alle bij mij thuis' zei Niall'

'Goed mate'

Zayn pakte ook z'n spullen en we gingen weer in de taxi zitten om naar het winkelcentrum te gaan.

Eenmaal in het winkelcentrum gingen we splitsen, ik en jinke en Niall met Zayn. Want de jongens mochten nog niet weten wat we gaan kopen.

Uit het niets schreeuwt jinke in m'n oor; OMG IK WEET WAT WE MOETEN KOPEN! Euhm oke? Kan je het ook zeggen zonder te schreeuwen.

Ik weet wat we moeten kopen voor de jongens!

Wat dan? Nou je weet toch die lollige pyjama winkel? Uuhh ja...

Nou dan koop ik een badman pyjama voor Zayn en jij een Superman pyjama voor niall! OMG Jaaa wat een super idee zo'n onesie!

We rende naar de winkel en zagen al gauw de pyjama's hangen, dit word echt een kerst om nooit te vergeten!

We liepen de winkel weer uit en liepen naar de roltrappen toen we de jongens uit de 'one direction fan shop' zagen komen en zachtjes hoorde lachen

'Fuck' zei jinke. We moesten er zelf ook om lachen en rende gauw een winkel in voor dat de Jongens ons zagen.

Toen de jongens naar een andere winkel gingen, gingen wij ook de one direction fan shop binnn.

'WHUUT IS DIT' ik wist zelf wel dat wij herkent zouden worden omdat we de vriendinnetjes zijn van Niall en Zayn maar dit had ik echt nooit gedacht!

Ze hadden gewoon truien met i love Vera en i love jinke! Ik kan het niet geloven.

'Oke dan' zei jinke ze pakte een gave rode trui met i love jinke erop, 'deze ga ik voor Zayn kopen! 'En deze MOET je gewoon voor Niall kopen!' Hahahah oke dan'

We liepen naar de kassa om ze af te rekenen toen opeens het kassa meisje begon te gillen. Oke ja die was dus een diehard fan. We gaven het meisje een handtekening en gingen met haar op de foto.

We liepen door naar de juwelier. Hier had ik een week geleden ook met Maura gestaan, ze had gezecht dat ze zo graag die ketting wou kopen van pandora, maar ze twijfelde en nam hem uiteindelijk niet.

We liepen naar binnen waar ik gelijk aan de man achter de balie vroeg of ze die pandora ketting nog hadden. Hij knikte en kwam even later weer terug met ketting. Er zaten alleen nog geen bedeltjes aan.

Nadat we ook 5 bedeltjes hadden gekocht. Liepen we door naar de Starbucks in het winkelcentrum en bestelde allebei een ijskoffie.

We gingen aan het tafeltje aan het raam zitten waar je bijna het hele winkel centrum kan zien.

Toen zagen we de jongens uit de winkel komen. ... De hunkemuller! Wat deden die jongens in hemelsnaam in de dames ondergoed winkel!

Jinke en ik schoten onmiddellijk in de lach, beetje hard misschien want we werden nu van alle kanten aangestaard. Ik zag dat Niall z'n mobiel pakte. Niet veel later stopte hij hem weer in z'n broekzak en trilde mijn mobiel.

Een leuk schoolreisje...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu