Chapter 21

741 23 5
                                    

Ze rende zo de kamer uit, pakte der jas en rende zo de deur uit, weg was ze en ik had geen idee waar naar toe.

Ik probeerde haar te bellen maar ze nam niet op.

Ik pakte ook m'n spullen en rende terug naar het appartement van Zayn waar we net nog met z'n alle waren.

Ik drukte ongeduldig op de bel,

Heel vrolijk gooide Louis de deur op en kwam op me afstormen.

'JINKE IS WEER TERUG!'

'Ja ik weet Louis, ik heb haar gevonden'

'Ow' antwoordde hij. Terwijl hij me losliet en me naar binnen leidde.

Iedereen zat in de woonkamer mij aan te staren.

'Je ging je toch klaarmaken voor dat dinner' vroeg eleanor.

'Ja dat klopt, totdat ik Jinke op haar kamer vond en het had uitgelegd wat er aan de hand was en weer verdween.'

Opeens komt Jinke ook de woonkamer in gerend.

'OMG HET DINNER HELEMAAL VERGETEN'

Dus nu voor de 2e X vandaag rende ze naar de deur, maar ze kwam weer terug greep me aan me arm en trok me mee naar buiten.

'Waar was dat goed voor?' Vraag ik als we rennend over de straat steken.

'We hebben haast'

'Ja en wie z'n schuld was dat ook alweer'

'Sorry mop'

We kwamen aan bij Niall's huis rende gelijk door naar de kast pakte ons setje kleren en trokken het aan.

Jinke was zichzelf nog in der jurk aan het hijsen toen de bel al ging.

Ik rende zo snel mogelijk naar beneden om de deur open te doen,

Moska en Danique stonden alweer voor de deur.

Ik gooide de deur open en rende als een speer weer naar boven om m'n make-up te doen en me hakken te zoeken,

'Waar zijn die hakken gebleven?'

'Onder je bed'

'Thanx' ik pakte ze onder me bed vandaan deed me haar nog een keer in model en trok Jinke naar benden om direct te vertrekken

Toen we met z'n vieren in de taxi zaten vroeg Danique 'is het allemaal weer goed?'

'Ja het een beetje een misverstand'

'Euh een beetje??' Zei ik

'Oke je hebt gelijk ik was dom bezig maar het is gelukkig allemaal goed gekomen'

De taxi stopte en Moska betaalde hem.

We stonden voor een mooi groot restaurant, de halve klas stond eral toen James eraan kwam lopen. Ik moet eerlijk zijn een pak staat hem goed, maar niet zo goed als Niall.

'Mogen ik u vanavond vergezellen?'

Wat een afgezakte slijmbal was het ook.

'Nee bedankt ik vermaakt me prima met de andere meiden' zei ik droog en loop door om de andere klasgenoten natuurlijk een gelukkig nieuwjaar te wensen.

Ik merk alleen dat Jinke er niet tussenstaat.

Waar the fack was dat kind nu weer gebleven??

Ik zag dat Ryan het wel heel gezellig vind met Jinke maar die was het daar niet zo mee eens. Ze duwde hem weg maar hij liet haar niet los.

Ik liep naar ze toe haalde Ryan los van Jinke en gaf hem een rake klap in z'n gezicht

'Zo jij ook een gelukkig nieuwjaar'

Zei ik en trok Jinke mee naar de rest zodat we naar binnen konden

Een leuk schoolreisje...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu