Ik werd wakker met een enorme koppijn... Maar wel in m'n eigen bed.
What the fuck is er gisteravond gebeurd?
De deur ging langzaam open en Niall stak voorzichtig z'n hoofd om de deur.
'Ben je al wakker?'
'Ja ik ben wakker'
'Mooizo' hij liep naar binnen en kwam naast me zitten.
'Wat is er gister gebeurd?'
'We hadden een feestje van je heldendaad'
Dat kon ik me nog wel herinneren.
'En toen ik wat te drinken ging halen was je heel gezellig aan het dansen... Met James'
'OMG wat nee dit meen je niet'
'Weet je het niet meer?'
'Ik herinner me helemaal niks meer'
'Pffieuwww want toen ik dat zag heb ik hem bij je weggehaald omdat hij je wilde zoenen en heb hem daarna in op z'n bek geslagen'
'Niall meen je dit?'
'Ja ik ben heel serieus'
'B bb b ben je boos op mij?'
Niall pakte m'n zij en drukte me tegen hem aan.
'Natuurlijk niet, je was alleen een beetje dronken' en nu ben je weer. Bij mij'
Ik nestelde me nog even tegen Niall aan toen hij me optilde en naar de woonkamer bracht en op de bank legde.
Hij liep naar de keuken om een lekker kopje thee te zetten.
Ik pakte gauw het dekentje en sloeg het om me heen. Niall kwam terug met een kopje thee en zette het voor me neer op de tafel.
'Niall wil je 1 ding voor me doen?'
'Ja tuurlijk'
'Wil je een paracetamol voor me halen?'
'Voor jou altijd'
Niall stond op en liep nar boven.
TINGG DONGGG
Dat was de bel...
Ik stond op en liep op me blote voeten en het dekentje om me heen naar de deur.
'Wat doe je hier?'
'Ik vond het heel gezellig gisteravond totdat die blonde zak alles kwam verpestten' zei James spottend.
'LUISTER EENS GOED JIJ MANIERLOZE TUINKABOUTER! JIJ WAAGT HET NIET OM MIJN VRIENDJE EEN BLONDE ZAK TE NOEMEN. 'Je vriendje?'
'Ja dat hoorde je goed'
'Toch wil ik die kus wel hebben van jou die ik gister niet gekregen heb'
'Je zakt maar lekker in de stront met je kus' en ik gooide zo de deur in z'n gezicht en ging weer op de bank liggen.
'Wie was dat?'
'James..'
'En wat wil die james?'
'Hij kwam me even duidelijk maken dat hij jou een zak vind en nog steeds die kus wilde hebben'
'En... Heb je hem die gegeven?'
'Niall ben je wel helemaal lekker? Ik heb tegen hem geschreeuwd dat hij een Manierloze tuinkabouter is en dat hij jou geen zak mag noemen en dat hij maar lekker in de stront kan zakken met die kus'
'Zo ken ik je weer' lachte Niall die me de paracetamol gaf.
'Ik heb ook je sloffen meegenomen'
'Jij weet ook precies wat ik wil he'
'Ja ik ben ook zo geweldig'
'Hahha je hebt ook weer erg veel sarcasme'
'Je kent me toch'
Ik nam de paracetamol in en nam een grote slok thee.
'Zullen we film kijken?'
'Ja is goed'
Niall stopte een film in de dvdspeler, ik ging tegen hem aan liggen. Maar na de helft van de film viel ik in slaap.
______________________
Hee people!
Sorry voor dit slechte hoofdstuk....
Ik heb m'n 2e boek gepubliceerd!
Het heet love camp! Ik zou het super vinden als jullie die ook gaan lezen en Jaaa het is een 1D storie!
Ideeën, vragen en dat soort dingen zijn altijd welkom! Xxx Vera
JE LEEST
Een leuk schoolreisje...
Roman pour AdolescentsGoed ik ga dus met m'n hele klas voor een maand naar Londen voor school omdat dat goed zou zijn voor ons Engels... Ik zie er vreselijk tegenop maar misschien valt het toch wel mee