Chapter 2

1.2K 27 2
                                    

Jinke p.o.v.

We zitten dus in de taxi opweg naar het appartement, nadat we wat vragen hadden beantwoord die Maura ons vroeg vertelde ze dat ze 2 zoons had ik keek Vera aan en kreeg een mega glimlach op m'n gezicht maar we moeten natuurlijk niet teveel hopen anders is de teleurstelling natuurlijk weer zo groot. Maar natuurlijk zou het wel leuk zijn hihi :)

Vera p.o.v.

Na een paar minuutjes in de taxi kwamen we aan bij het appartement en WOW wat was dat een groot appartement ik keek me ogen uit! En door naast me te kijken zag ik dat jinke er ook zo over dacht, ik gaf haar nog een blik maar ze zag het niet en ik grinnikte om haar gezicht. Bobby ( meneer Horan, die ook liever had dat we hem gewoon Bobby noemen) maakte de deur open en gingen achter hem aan naar binnen. Hij zij dat we onze grote koffers in de gang mochten neerzetten en dat we hem daarna moesten volgen naar de woonkamer, we liepen naar de woonkamer en ik zag dat er iemand op de bank zitten en me hart maakte stiekem een klein sprongetje maat toen ik dichterbij kwam merkte ik dat het niet niall van 1D Tsjaa ik had het kunnen weten, toen zij Bobby opeens; Hee Greg wat doe jij nou hier?! Wat een verrassing. Jinke snapte het ook niet en keek me verbaasd aan. De jongen genaamd Greg stond op en stelde zich aan ons voor. Nadat ook Maura de kamer in kwam lopen en Greg zag zitten tot haar grote verbazing vroeg ze of we een kopje thee wilde hebben, nou ik had best wel dorst dacht ik bij mezelf en antwoorde; Yes please. Ook Jinke knikte dat ze wel een kopje lustte wou Maura zich omdraaien naar de keuken toen Greg net zei dat ... In de keuken was, ik hoorde niet wat hij zei omdat ik de woonkamer nog aan het ontdekken was en aan Jinke's gezicht te zien hoorde zij het ook niet.

Niet veel later kwam er een jongen binnen met een dienblad met kopjes en een theekan ondertussen deed hij een poging om zijn koekje op te eten. Ik zag het en begon te giechelen. Toe hij dus de kamer inliep met Maura achter zich aan stond hij opeens stil en keek naar me, ik voelde me een beetje bekeken en begon te blozen ik keek op en zag dat het niemand minder was dan NIALL HORAN van 1D. Ik had echt de moeite om niet te gaan fangirlen, ik keek even naar jinke die daar ook duidelijk moeite meehad. Toen zag ik dat hij me nog steeds aankeek en bijna het dienblad liet vallen maar gelukkig schoot Maura te hulp.

Niall p.o.v.

Ik stond zoals gewoonlijk in de kastjes te gluren opzoek naar eten toen me moeder binnenkwam, ze vroeg of ik thee wou zetten want de visite was er. Ze had me wel verteld dat er 2 meisjes voor een maand hier in huis zouden komen wonen voor een schoolproject maar dat maakte me niet zoveel uit en maakte de thee klaar waar me moeder om vroeg. Ik liep voor me moeder de kamer in en zag 2 achterhoofden, ik liep nog iets verder en zag 2 meisjes zitten. Ik stopte met lopen en keek naar haar.... Wauw wat was ze mooi, zonder dat ik het doorhad viel het koekje die ik probeerde op te eten uit m'n mond en liet bijna het dienblad vallen totdat me moeder gelukkig te hulp schoot, ondertussen riep m'n. Broer iets als; niall youre staring.. Maar dat kom me op dat moment weinig schelen totdat ik doorhad dat ik nogsteeds aan het staren was. Ik zag dat ze giebelde en liep gauw op haar af en schudde haar hand en zei ; Hi i'm Niall and you are? Ze pakte verlegen m'n hand en zij dat ze Vera heette daarna stelde ik me ook even voor aan haar vriendin voor die me met verschrikte ogen aan zat te kijken. Ik ging in de stoel zitten dronk me kop thee leeg en at m'n koekje op.

Vera p.o.v.

Goed, nadat ik dus merkte dat DE Niall Horan naar me zat te staren werd ik verlegen maar toen liep hij. Rustig naar me toe en gaf me een had en zei dat hij niall heette, Ahw hij had zo'n schattig accent! Daarna gaf hij jinke ook een hand en ging in de stoel tegenover mij zitten. Nadat iedereen z'n thee op had ging Greg weer weg en vroeg Maura aan Niall of hij ons de kamer wou laten zien, hij knikte en liep naar de gang. We stonden op en liepen naar de gang om onze koffers te halen, toen ik net op het punt stond om me koffer vast te pakken was Niall me voor en zei tegen me; No lett me do it. Toen hij dat zei gaf hij me een knipoog en tilde de koffer naar boven, dus besloot ik jinke maar te helpen want die koffer was nog groter dan zijzelf... Eenmaal boven stond Niall al op ons te wachten en deed netjes de deur van onze slaapkamer open. Wow wat was deze kamer groot! Zeker 2x zo groot als mijn eigen slaapkamer! Maar dat moest ook wel want jinke en ik moesten samen een kamer delen maar dat was geen problemen toen we eindelijk klaar waren met het bewonderen van de kamer en de badkamer die erbij hoorde en natuurlijk me INLOOPKLEDINGKAST ik was er meteen verliefd op! We hadden nog een tijdje zitten kletsen en waren jinke en ik erachter gekomen dag niall er ook de hele maand zou zijn als een soort vakantie en omdat hij z'n ouders zo mistte. Op een gegeven moment waren we alle 3 moe en wouden gaan slapen dus niall zij nog net voordat hij de deur dicht deed; If there is something wrong you just Go to my room Its the room next to yours. Hij glimlachte nog naar me en deed zachtjes de deur dicht.

Jinke begon gelijk tegen me te praten en zei; OMG DE Niall Horan heeft een oogje op je!!

Ik zei; meen je die?

Jaaa absoluut!! Gilde ze

Ik heb altijd al een zwak gehad voor hem maar nu ik hem in het echt ben tegen gekomen kreeg ik alleen maar kriebels in me buik!

Morgen moesten we helaas vroeg op omdat we met de helemaal ons rooster moeten bespreken gelukkig hebben we de rest van de middag vrij. Ik loop achter jinke aan naar de badkamer om me tanden te poetsen en me make-up eraf te halen en nog kletsend en giechelend vallen we in slaap.

Een leuk schoolreisje...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu