Louis p.o.v.
'Jongens jullie zijn het er toch wel mee eens dat we haar verjaardag moeten vieren!' Zei ik zacht tegen de rest nadat Vera naar de badkamer ging om douche. 'Ja mee eens' gilde de rest 'mooi, en hoe gaan we dat aanpakken?' 'Ik neem haar wel mee naar mijn appartement vanavond dan kunnen we hier alles versieren voor een suprise party!' Gilde Niall opgewonden. 'Ja ik vind het prima, vieren we het dan gewoon morgen?' Vroeg ik. Iedereen knikte. 'Oke euhm als Liam en Zayn nou boodschappen gaan doen, Niall en Harry houden de meiden wel bezig, en ik en Eleanor zorgen er wel voor dat het huis helemaal kant en klaar is!' 'Ow en Niall en Harry... Zorgen jullie er ook voor dat de andere meiden het ook weten maar dat ze niks tegen Vera mogen zeggen ja?!' Ze knikte. Vera kwam binnenlopen en vroeg wat er aan de hand was, natuurlijk deed iedereen net alsof hij gek was.
Vera p.o.v.
Ik is er aan de hand? Vroeg ik maat ze deden net alsof ze allemaal gek waren dus liet het maar gaan.
'Dus... Wat dacht je ervan als ik en Harry iets leuks gaan doen met jou en de andere meiden' 'ja leuk' antwoorde ik. 'Dan kan Harry Moska nog even zien' lachte Niall, ik keek naar Harry en zag dat hij moest blozen. 'Nou gaan we dan?' Vroeg ik. 'Ja even Jinke enzo halen die zijn allemaal boven' zei Harry. Niet veel later kwamen ze allemaal naar beneden en gingen we vertrekken. 'Waar gaan we eigenlijk heen?' Vroeg ik aan Niall, ondertussen hield hij de deur van de auto open en kwam naast me zitten. Hij keek heel even naar Harry en antwoordde toen we gaan naar de bios en daarna shoppen en een hapje eten. 'Oke super!. Ik legde me hoofd op Niall's schouder en nestelde me gezicht in z'n shirt, ik voelde ook dat hij met me haar speelde maar dat vond ik natuurlijk helemaal niet erg!
~bios~
Vera p.o.v.
'Welke film gaan we kijken?' 'Euhm Skyfall?' 'JJAAA' hoorde ik overal vandaan komen, 'goed het word Skyfall'.
We liepen naar binnen en gingen zitten, natuurlijk zat ik naast Niall en Harry zat naast Moska, ja die Waren ook zooo schattig samen! K hoop dat hun een koppel worden! Dacht ik bij mezelf. Nadat de film was afgelopen gingen we nog even de stad in, Niall en Harry hadden een vermomming op gedaan en gelukkig helpte het.
'Ooowww wat een leuk jurkje' gilde Jinke haast bijna. 'Ow Jaaa hier moeten we even naar binnen!' Hoorde ik Moska antwoordden.
We liepen naar binnen en Jinke graaide gelijk dat. Leuke jurkje uit het rek en ging richting de paskamers, ik keek ook nog even rond en zag een prachtig jurkje hangen! Hij was zalmroze met een laagje kant eroverheen strapless en met een leuk riempje erbij, ik pakte hem uit het rek en ging ook naar de paskamers. Toen ik hem aan had en m'n hokje open deed zag ik Niall's mond langzaam opengaan, ik giechelde en vroeg 'en wat vind je ervan?' 'Je bent prachtig!' Ik merkte zelf alwel dat ik bloosde en gaf hem een knuffel en ging toen weer richting de paskamer om m'n gewone kleding aan te doen. Nadat ik het jurkje had betaald liepen we naar een schoenen winkel maar Niall en Harry zeiden dat ze even in een andere winkel gingen kijken en liepen weg.
Niall p.o.v.
Ik zei tegen Vera dat we even in een andere winkel gingen kijken, Harry en ik gingen naar een juwelier op haar cadeautje op te halen. Ik had een gouden kettinkje laten maken met een gouden hangertje eraan met onze namen erin, als ik die aan haar ga geven ga ik vragen of ze me vriendinnetje wil zijn! Mean wat hou ik toch van deze meid!
JE LEEST
Een leuk schoolreisje...
Novela JuvenilGoed ik ga dus met m'n hele klas voor een maand naar Londen voor school omdat dat goed zou zijn voor ons Engels... Ik zie er vreselijk tegenop maar misschien valt het toch wel mee