Niall ik wil niet weg...
Het komt allemaal wel goed.
Nee niet waar! Ik ga vandaag terug naar Nederland en volgende week moet ik weer naar school.
En als je dit jaar slaagt kom je terug kom je bij mij wonen en word je een succes vol model!
Je hebt ook wel gelijk. Ik ga verder me koffers pakken.
Ik vind het echt niet leuk dat is vanavond in het vliegtuig stap terug naar nederland. Maar ik moet ook weer naar school. Ik loop terug naar de slaapkamer om me koffers te pakken. In de kamer vind ik ook een ontroostbare jinke... Ik troost haar toch en dan pakken we samen onze koffers in.
2 uur later zijn we klaar en staan onze koffers in de gang.
'Vera! Kijk eens wat ik heb!
Hoor ik Niall roepen vanuit de woonkamer.
Ik slof er maar een beetje naartoe.
Maar als ik in de woonkamer aankom zie ik dat hij iets in z'n handen heeft.
'wat zijn dat?'
'Dit zijn vliegtickets voor in de herfstvakantie, naar holland!'
'Niall meen je dit! Kom je naar Nederland!'
'Ja en we hebben ook 2 tickets voor het volgende concert helemaal vooraan en backstage pasje'
'Niall je bent geweldig!'
'Weet ik toch'
We staan nog lief te knuffelen totdat we horen dat de taxi er is.
We trekken onze schoenen aan en ik zie dan dat ik Niall's lievelings trui nog aan heb. Niall ziet waar ik aan denk en zei toen.
'Je mag hem houden'
'Maar het is je favo'
'Nu is het jou favo, kan je altijd aan me denken'
Nu moesten we echt gaan, we stappen met z'n 4e in de taxi (Zayn jinke Niall en ik)
Eenmaal op het vliegveld zijn jinke en ik niet meer te troosten.
'Willen alle passagiers die meegaan met vlucht 345 naar Holland nu in stappen we gaan boarden'
Dat was wat er werd omgeroepen.
We namen voor de laatste keer afscheid en verdwenen toen door de lange buis van het vliegtuig...
________________________
Lieve lezers! De wedstrijd loopt nog steeds! Bedenk de beste naam voor mijn lezers/fans en jouw naar komt in het verhaal!
Noem de door jouw gekozen naam je eigen naam wat je leuk zou vinden om te zijn en omschrijf jezelf een beetje
Succes
JE LEEST
Een leuk schoolreisje...
Genç KurguGoed ik ga dus met m'n hele klas voor een maand naar Londen voor school omdat dat goed zou zijn voor ons Engels... Ik zie er vreselijk tegenop maar misschien valt het toch wel mee