Chapter 18

821 33 10
                                    

Vera p.o.v.

Na het dinner, dat echt heel erg lekker was! Gingen we naar de woonkamer.

Ik had 1 speciaal cadeautje dat was voor Bobby en Maura.

Het was een lijst met allemaal foto's van Niall en Greg toen ze klein waren. Maar ook hun trouw foto's enzo.

Die hadden Niall en ik in elkaar gezet.

Ahw Niall had er ook een foto van ons ingedaan.

'Wauw wat is het mooi!' Zei Maura

Nadat ze ons bedankt heeft gingen we verder.

We hebben met z'n alle heel erg gelachen om de pyjama grap van jinke en mij!

Zelf had ik i love Niall trui gekregen, ik had al een roze van me verjaardag nu heb ik ook een groene :) jinke had natuurlijk een i love Zayn trui gehad maar dan een blauwe.

Toen pakte Louis mijn andere cadeautje voor Niall,

'Dit ga je niet menen' zei die terwijl hij de groene i love Vera trui uit het pakpapier

Iedereen lach in een deuk!

We trokken allebei de trui aan en namen een foto.

Nadat we alle cadeautjes hadden uitgepakt dronken we nog warme chocolade melk en keken we met z'n alle een film.

Nadat iedereen weer naar huis was gingen jinke en ik ook naar onze kamer. Jinke liet haar cadeautjes nog even zien, ze had natuurlijk die trui gekregen samen met nieuwe pantoffels, van de damesondergoed zaak, daarom waren ze daar natuurlijk! Ze was ook heel blij met de cadeautjes die ik voor der had gekocht!

Ikzelf had ik ook nieuwe pantoffels gekregen samen met een hele leuke nieuwe pyjama die ik nu aan heb.

Hij bestond uit een soort lange joggingbroek met panterprint met wat roze vlekjes erdoor heen. En een roze topje.

Ook nog een leuk tasje met een helehoop armbandjes erin.

Nog wat make-upjes en een nieuw paar hakken waar ik echt helemaal verliefd op ben geworden.

We hoorde wat raar gestommel op de gang, maar dat negeerde we maar.

Ik liep naar de badkamer om me tanden te poetsen. Toen ik opeens een heel hard gegil hoorde...

__________________________

Heeee lieve lezertjes!

Ik wou even zeggen dat ik heel blij ben met zulke lieve lezers als jullie !ook jullie reacties vrolijken me op!

Ik wil jullie 1 ding vragen! Zouden jullie voor mij doen? M'n beste vriendin heeft ook een account en schrijft een super leuk verhaal!

Ze. Heet jinkex veel plezier!

Voor het volgende hoofdstuk wil ik graag 5 nieuwe fans en 20 likes!

Have fun love you

Een leuk schoolreisje...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu