Chapter 10

859 19 0
                                    

Zayn p.o.v.

Ik en de andere jongens waren tv aan er kijken toen het werd onderbroken door een extra nieuwsuitzending, wat had ik daar altijd een hekel aan zeg 'vandaag om half 1 werd het kunstmuseum in Londen overvallen' hoorde ik de vrouw van de tv zeggen. Wacht wat! Jinke en de andere meisjes zijn daar toch heen?! Ik keek de andere jongens verschrikt aan... Die hadden het ook door. 'Maar alles is goed gekomen, omdat er 4 meiden de overvallers gepakt hebben, hoe precies gaan we zien in dit filmpje' er werd een interview gedraaid. 'VERREK DAT ZIJN ONZE MEIDEN'. Schreeuwde Harry. We hoorde de deur opengaan en de meiden kwamen binnen. We zette de tv uit en rende naar ze toe, ze waren helemaal in tranen.

Nadat ze ons alles hadden verteld besloten we 'om maar wat eten te laten brengen want we hadden niks meer in huis. De meiden zaten ook nog allemaal verslagen op de bank, Vera in een innige knuffel met Niall, met wie anders.. Liam met Danique, ja die waren ook zo lief samen! Harry met Moska, ik weet ook zeker dat dat iets word. En ik met jinke. Ik voelde me de gelukkigste persoon op aarde als ik met haar ben.

Al het eten was op en we besloten om maar weer alle bedden beneden neer te leggen omdat de meiden nog best wel bang waren.

Vera p.o.v.

Ik was. Zo bang! Na die enge middag, ik bedoel wat als ze ons komen opzoeken?! We hadden alle bedden in de woonkamer neergelegd zodat we niet alleen waren vannacht, en ik had natuurlijk Niall nog, hij zal me wel beschermen.

Jinke en Zayn liepen even naar de keuken, geen idee wat ze gaan doen.

Na ongeveer 5 minuten kwamen ze hand in hand weer terug...

'Zeg wat is hier gebeurd?' Vroeg ik

'Zayn en ik zijn nu een setje' zij ze lachend 'ik wist het wel! Wat lief!' Antwoorde de rest van de groep.

We keken nog een film en vielen weer in slaap

Een leuk schoolreisje...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu