Ik werd wakker in mijn eigen bed, naast Niall.
Ik zag dat Jinke niet meer in der bed lag dus die ga ik maar eens sms'en.
Ik pakte me mobiel van het nachtkastje
'Verdomme leeg...' Mompel ik zacht in mezelf omdat ik Niall niet wakker wil maken.
Ik stap uit bed en trek het eerste laatje van het nachtkastje net iets te hard open waardoor ik Niall hoor zeggen 'oplader kwijt?'
'Ja..'
'3e la'
'Hoe weet jij dat?'
'Ik heb hem gister even geleend'
'Ow oke thankyou'
Ik stopte me mobiel in de oplader en vroeg aan Niall 'weet jij waar Jinke is?'
'Volgens mij is ze bij Zayn'
'Ow oke ik ga even douche ja?'
'Ja is goed'
Ik pakte wat schoon ondergoed en ging onder de douche staan.
Ik waste even me haar en probeerde mijn nieuwe bodylotion uit, kokos geur jummi!
Na 10 minuutjes was ik helemaal klaar met douche en droogde me af deed me haar in een soort tulband op me hoofd.
Ik deed mijn ondergoed aan en sloeg een handdoek om me heen.
Ik liep weer naar binnen en pakte me mobiel van het nachtkastje om Jinke te bellen.
'Hallo met jinke' hoorde ik aan de andere kant van de lijn.
'Hè jink met veer! Heb je zin om vandaag met mij een beauty dagje te doen?'
'Ja dat lijkt me echt helemaal super! Ik ga nog even gauw langs de winkel en dan ben ik er zo ja'
'Ja is goed zie je zo!'
Ik hing de telefoon weer op en ging naar beneden waar Niall een kop thee in m'n handen drukte.
'Wat ga je vandaag doen?' Vroeg ik
'Ik weet het niet jij?' Ik doe vandaag een beauty dagje met Jinke!'
'Ow nou dan ga ik maar naar Zayn voor een mannendagje' zei die terwijl hij me een knipoog gaf.
'Als je maar niet achter andere meisjes aanzit' grapte ik
'Ik zou niet durven' hij gaf me nog een kusje op m'n wang en vertrok naar boven om zich even te douche en aantekleden.
Toen ik de laatste hap van m'n ontbijt naarbinnen aan het proppen was ging de bel.
Ik liep naar de deur en deed hem open.
'Hè veer! Hoe gaat ie?' Jinke stond dus voor de deur.
'Ja goed maareh wat heb je wel niet allemaal bij je?' Ze haf namelijk een hele grote boodschappen tas bij zich.
'Jaa dat zijn allemaal verwen spulletjes' zei ze glimlachend toen ze die tas over de drempel sleepte.
Ze kieperde de tas leeg op de tafel, er kwamen allemaal maskertjes, snacks, bodylotion, bubbels voor in het bubbelbad en nog meer dingen uit de tas.
'Wow toen je zei in ga even langs de winkel had je niet gelijk de hele winkel leeg hoeven kopen'
We trokken allebei onze bikini aan deden ons haar vast in een tulband smeerde een maskertje op ons gezicht en gingen toen buiten in de bubbelende jacuzzi zitten.
Love my life!
__________________________
Heeee people hier is weer een nieuw hoofdstuk! Als jullie nog leuke ideeën hebben hoor ik het graag! En dit is zeker ook nog niet het einde!
Ik ben ook een 2e verhaal begonnen!
Enjoy! Xx
JE LEEST
Een leuk schoolreisje...
Fiksi RemajaGoed ik ga dus met m'n hele klas voor een maand naar Londen voor school omdat dat goed zou zijn voor ons Engels... Ik zie er vreselijk tegenop maar misschien valt het toch wel mee