Chapter 5

1K 23 2
                                    

Niall p.o.v.

Nadat ik had voorgesteld om nog een ijsje te gaan halen maar niemand wou mee. Gelukkig reageerde Vera wel en we gingen samen dus een ijsje halen.

We bestelde en liepen nog een klein stukje door het park en zagen een flondertje en stelde Vera voor om daar ons ijsje op te eten, ik stemde erin mee en we gingen zitten. Ik had me ijsje al op en Vera bijna, ze was zo mooi in dit maanlicht. Ik pakte haar hand, ik zag dat ze schrok maar hielt toen toch me hand vast.

We liepen terug naar huis maar aan de rand van het park hield ik het niet meer! Ik moest haar zoenen. Gelukkig deed ze mee anders was het ook zo awkward. Ze keek zo vrolijk, en liepen daarna hand in hand terug naar huis waar de rest zat. (We hadden Jinke de sleutel gegeven zodat ze naar binnen konden) Maura en Bobby (m'n ouders zijn een weekje op vakantie zijn op mijn voorstel, ze wouden eerst niet gaan voor Vera en Jinke maar ik zei dat ik wel voor ze zou zorgen)

Vera p.o.v.

Toen we thuis waren zat de rest voor de openhaard met marshmallows te roosteren. We liepen naar binnen en ze riepen gelijk "why did it take so looooonngg" "Shut up Louis!" Ik giechelde en ging naast Niall zitten, ook voor de openhaard natuurlijk. Nadat alle marshmallows op waren vroeg ik of ze allemaal een kopje warme Choco wilde ze riepen allemaal ja en liep naar de keuken om het klaar te maken. Ik zag dat Niall achter me aanliep om te helpen en betrapte er mezelf op dat ik een grote glimlach op m'n gezicht had. We maakte samen de choco klaar en brachten het naar de rest en gingen ook weer zitten. Op een gegeven moment zag ik dat het al half 1 was en zei dat ik moe was "yeah me to" zei Liam en hij rekte zich uit. Alle jongens gingen naar huis en Harry & Liam brachten Danique & Moska nog naar huis. Jinke zei dat ze ook ging slapen en bleven alleen Niall en ik nog over in de woonkamer. Ik legde m'n hoofd op z'n borst en hij streelde m'n haar, mean wat is i lief! Na een half uur zo gezeten te hebben zij ik tegen Niall dat ik ook ging slapen. Toen vroeg i nog wat ik morgen ging doen. Ik antwoorde dat ik de komende 2 dagen vrij had en dat ik met de 3 andere meiden zou gaan shoppen hij knikt gaf me een kusje en ging ook naar bed.

Eenmaal boven zag ik dat Jinke al sliep, ik ging naar de badkamer om gauw me tanden te poetsen en me make-up eraf te halen. Trok me pyjama aan die bestond uit; een wit hempje en een kort sport shortje. Ik ging in bed liggen en viel in slaap.

Niall p.o.v.

Ik kreeg een super plan!! Ik dacht wat nou als we een soort sleepover houden, want ik zag ook wel dat de andere jongens een oogje hadden op de meiden dus vroeg gauw aan Vera wat ze morgen ging doen. Ze zei dat ze ging shoppen dus ik had genoeg tijd om alles te regelen. Daarna besloot ik ook om te gaan slapen.

____________

De volgende ochtend

Jinke p.o.v.

Na lang uitgeslapen te hebben werd ik wakker en zag Vera nog lekker slapen en besloot toen leuk om haar nu eens goed wakker te maken, om haar terug te pakken gilde ik keihard in haar oor; OMG KIJK NIALL IS SHIRTLESS. Zo snel was ze nog nooit wakker en ik lachte me kapot, nadat ze me doorhad kreeg ik ervan langs en kreeg ik de kieteldood en kwamen daarna allebei niet meer bij van het lachen. Maar natuurlijk pakte Vera haar handdoek en rende naar de badkamer en draaide hem opslot. Toen ze eindelijk klaar was kwam ze de badkamer weer uit en sprong ik snel onder de douche, want we hadden nog een halfuurtje en dan stonden Moska en Danique voor de deur.

Vera p.o.v.

Ik werd vrolijk wakker gemaakt door Jinke... Not! Ik gaf haar de kieteldood en kwam daarna zelf ook niet meer bij, ik pakte gauw m'n handdoek en rende naar de douche en was haar nu eindelijk voor. Nadat ik klaar was met douche ging Jinke, ik was al helemaal aangekleed en deed gauw m'n haar en make-up toen ik klaar was stond Jinke nogsteeds onder de douche en ik besloot om even op me iPhone te kijken en zag een smsje van Niall, verstuurd op 3 uur s'nachts, wat bezielde hem?! Maar er stond dus; 'when you and youre friends are tired of shopping text me oke? Have fun cutie! Xx Niall' ik vroeg me af waarom en besloot even naar z'n kamer te gaan, toen ik de deur opendeed zag ik hem nog zachtjes slapen en op me tenen ging ik naast het bed staan en gaf hem gauw een kusje op zijn wang en ging toen ook zachtjes weer weg. Terug in de kamer was Jinke er ook klaar voor en liepen naar benden en hoorde toen de deurbel. Ik deed open en daar waren de andere meiden al. Jinke en ik hadden nog niet ontbeten maar besloten onderweg wel iets te halen.

Na een heledag geshopt te hebben was ik bek af! Ik had gelukkig wel een super leuk bloesje gekocht en een heel mooi jurkje. Ik smste Niall dat we eraan zouden komen en gingen toen met z'n alle richting huis. "Hè girls" zei Niall " i got a surprise for you" "you 2 are Going upstares and pack some stuff that you think you need for to night" "and you 2" hij wees onder tussen naar Moska en Danique "are Going to youre own house and do the same, and then comeback here oke?" "Why?" Vroeg ik verbaasd. "That's a suprise" "allright then" we deden allemaal netjes wat hij vroeg en stonden na een half uurtje weer in de gang en klaar om te gaan. "Where are we Going to?" Vroeg Jinke. Na 5 minuten kwamen we aan bij Louis z'n appartement en Niall klopte op de deur maar Liam deed open. "Hè guyz" "hè Liam" zei ik, we gaven hem allemaal een knuffel en liepen naar binnen en zagen 10 matrassen liggen. Toen kwamen de rest van de boys en Eleanor binnen en riepen hard "WELCOME AT THE SLEEPOVER!!" "Ahw so cool!" Riep Moska. "Yep that was the surprise" zei Niall ik gaf hem een knuffel en hij zij tegen ons dat we allemaal een bed mochten uitzoeken, niet dat er nog veel keus was want de jongens hadden allemaal al een bed gekozen. Natuurlijk lagen Eleanor en Louis naast elkaar en dan verrassend genoeg lag eerst Liam en toen een leeg bed toen zayn en dan weer een leeg bed toen Harry en weer een leeg bed toen Niall en toen weer een leeg bed. Ik snapte waarom dat zo was en fluisterde het in Jinke der oor en zag dat ze ook moest lachen, Jinke vertelde het aan Moska en Moska aan Danique we keken elkaar aan en gingen op een random bed zitten, zo zat ik op het bed van Zayn Jinke op het bed van Liam Moska op het bed van Niall en Danique op het Bed van Harry. We zagen de jongens hun gezichten langzaam veranderen in een verbaasde blik maar wij met ze vieren lagen helemaal in een deuk! Nadat de jongens het ook doorhadden ging ik op het bed naast Niall liggen Jinke naast Zayn danique naast Liam en Moska naast Harry. Want dat was de bedoeling. Zayn had ondertussen de pizzabezorger gebeld en die was nu onderweg met 15 pizza's aangezien Niall en ik 2 grote eters zijn en de rest ook mega honger had. Het was pas half 6 en de pizzabezorger stond voor de deur dus we vielen meteen aan.

Nadat alles opwas gingen ik en de andere 4 meiden ons omkleden in de badkamer en de jongens in de woonkamer. Jinke riep naar de jongens "HÈ ARE YOU READY?" "YEAH YOU CAN COME" riep Harry, voorzichtig deden we de deur open en liepen we richting de woonkamer en daar zaten 5 shirtloze jongens. Ik keek achterom en zag de andere meiden verschrikt kijken, die dachten hetzelfde als ik behalve Eleanor die zag bet blijkbaar vaker... Ik zag dat de jongens ook naar ons keken, wij droegen allemaal een hempje en een kort shortje. We liepen allemaal richting de bank om een film te kijken Liam deed de film erin en Louis en Eleanor liepen naar de keuken om wat te eten en drinken te pakken. Toen hoorde we opeens keihard gegil uit de keuken en het leek op Eleanor...

__________________________

Cliffhanerrrr

Wat vinden jullie van het verhaal?? Vote/comment/fan?

Xx enjoy

Een leuk schoolreisje...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu