Biliyorum biraz geç geldi ama bu fici yazmak çok zor, gerçekten çok zor. Çok zamanımızı alıyor. Bir fice tam dört farklı senaryo düşündük, ki bu daha başlangıç :'(
İyi okumalar ve gidin ders çalışın amk 😔
____________________
[Seokjin]
" Bu kadar eşsiz senaryoları nasıl bulabiliyorsun Yoongi? Bu sıradışı bir yetenek olmalı. "
" Ben bu işe yıllarımı verdim Seokjin, tıpkı senin gibi. "
" Her neyse, ne kadar geçiştirerek anlatsanda bayıldım senaryoya. Sözleşmeyi imzalayacağım. "
Dememe karşılık yüzünde gizleyemediği tehlikeli bir sırıtmayla sözleşmeyi ve kalemi uzatmıştı. Yüz ifadesini önemsemeden sözleşmeye kısaca göz gezdirdim. Sınırlarımı aşacak bir şey yoktu, fazla düşünmeden imzalayarak kağıdı tekrar uzattım.
" Neden sırıttığını sorabilir miyim? "
Sırıtmasından rahatsız olduğumda, yanaklarını ısırarak ciddileşmişti.
" Sadece ileride çekeceğimiz profesyonel sahneleri düşünüyordum. Bu arada diğer başrol ile de sözleşmeyi imzaladık. İki gün sonra tüm kadro olarak tanışmanız için bir randevu düzenleyeceğim. Saat ve mekanı haber veririm sana. "
Dediğinde göz devirdim. Yıllardır beraber çalıştığım meslektaşımın adını dahi yeni öğreniyordum ben. Şimdi oturup herkesle tanışmanın ne anlamı vardı? Bu şey aşırı saçmaydı.
" Ben almayayım, set alanında tanışırız zaten. Gerek yok. "
Ayaklanacağım zaman kolumu tutarak durdurmuştu beni.
" Hadi ama Seokjin, bu benim bir geleneğimdir. Unutma ki, kaliteli yapımlar sağlam bir kadro sonucu ortaya çıkar. Setten önce bir buluşma düzenliyorum ve hepiniz geliyorsunuz. "
Kolumdaki eline baktım tersçe, ben temas sevmiyorum dedikçe evren bana orta parmak çekiyordu sanırım. Bu ne yakınlıktı yani?
" Gelmek zorunda değilim Yoongi? "
" Gelmek zorundasın Seokjin. "
İfadesizce konuştuğunda göz devirdim. Emir kipi ile konuşması sinirimi bozmuştu. Ama itiraz etmeden kafa salladım, az da olsa yakın bir zamanda oldukça yakın temasta bulunacağım partnerimi merak ediyordum.
" Pekala, geleceğim fakat benimle konuşurken emir kiplerini kelime haznenden kaldırırsan daha iyi anlaşabiliriz. "
Göz devirmek istese de kafa salladığında sırıtmamı genişlettim.
" İki gün sonra görüşürüz o halde. Gidip rolüme hazırlanmalıyım. "
Ayaklandığımda o da ayağa kalkarak elini uzatmıştı. Kısaca elini sıktığımda ikimizde yüzümüzde durduramadığımız bir sırıtma ile ayrılmıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lights, Camera, Action!
Fanfiction[Yeni bölüm gelmeyecek] Işıklar hazır, kamera hazır, oyuncularımız ve sahne hazır. O zaman en mükemmel sahneyi çekmek için ne bekliyoruz? [NamJin] Yazarlar: @Namjinisreelerthanme @iridescentarmy