-17-

3.3K 345 1.4K
                                    

Mrb 2,5k'lık bir bölümle geldik. İyi okumalar dileriz falan filan.

 İyi okumalar dileriz falan filan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

💜💜💜

[Seokjin]

"Ship hesapları bile açmışlar şimdiden, inanabiliyor musun Kook? 'Namjin'miş! Neden onun ismi başta bir kere?.."

Jungkook yaklaşık yarım saattir söylenmelerimi dinleyip onaylıyordu. Bunu yaparken de hâlâ sıcak olan ve bizzat kendi ellerimle yaptığım mükemmel kurabiyelerden yiyordu.

Övünmek gibi olmasın ama her şeyde olduğu gibi tatlı ve yemek hazırlamakta da mükemmeldim. Tabii sadece kendim ve biricik Kookie'm için pişirirdim. Dünya üzerinde benim mükemmel yemeklerimi tatmayı hak eden çok kişi yoktu.

"Hyung tamam ama bunu fazla kafaya takmıyor musun sence de? Yani seni sürekli birileriyle shipliyorlar, yeni bir şey değil ki bu."

Belki birazcık haklıydı ama daha önce hiçbir sahte ilişki haberim bu kadar büyümemişti.

Bu saçma haber hem hiç hoşlanmadığım biri olan Namjoon'a takipçi kazandırmıştı, hem de benim bir sürü hayranım bundan hoşlanmayıp ona ve bana hakaretler yağdırmıştı. Homofobik yorumlardan ve ikimizin hayranları arasındaki fanwardan bahsetmiyorum bile! Bütün medya gerçek bile olmayan ilişkimiz hakkında konuşurken sinirlenmemek mümkün değildi.

Yani o benim yanıma yakışmıyordu bile, fazla abartılmış acemi bir oyuncuyu nasıl benimle yakıştırabilirlerdi ki? Benimle kıyaslamalarından bile daha kötüydü bu!

" O başka bir mesele Kook, daha önce insanların beni yakıştırdığı kişilerin hepsi arkadaşımdı. Onlardan nefret ettiğim falan yoktu. Ama Namjoon sinirimi fazlasıyla bozan ukala bir aptal! " Çenem kasılırken sakinleşmek için bitki çayımdan bir yudum aldım. O an Jungkook yanaklarını şişirip söylendi.

"Hyung ama demiştin ki elini kesince onu evime getirdim, sen hoşlanmadığın kimsenin evine girmesine izin vermezsin ki? Hatta şimdiye kadar benim dışımda kimsenin evine girdiğini sanmıyorum."

Öyleydi, sonuçta Jungkook benim dünya üzerinde önemsediğim tek kişiydi. Minik kuzenim olduğu için demiyorum ama hem aşırı sevimli hem de fazlasıyla yetenekliydi. Tıpkı benim gibi mükemmeldi anlayacağınız. Evime girmesine izin verdiğim tek kişi de oydu doğal olarak.

Yani Namjoon da var ama o acil bir durumdu. Anlıyor musunuz?

" Saçmalama Jungkook, senle o ukala bir misiniz? Kalpsiz olmadığım için orada bırakmadım, yoksa izin vermezdim tabii ki." Göz devirerek konuştuğumda omuz silkip ağzına bir kurabiye daha atmıştı.

" Hyung bence sen gereksiz yere sinirleniyorsun. Başka bir dizide çalışmaya başlasan hayranların bu olayları unutur ve tekrar konuşulan tek şey mükemmel oyunculuğun olur. Her zaman böyle oldu."

Lights, Camera, Action!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin