Uzun yıllar oldu ama geri döndük bebeler, bizi özlediniz mi?💜 -nar
4,7k'lı bir bölüm oldu, umarım seversiniz. Biz pek sevemedik, içinize sinmediği için de atamadık uzun bir süre :(
İyi okumalar🐨💜
Bu da ufak bir spoi bölümden:
-Namjoon-
"Namjoon kes şunu, kendine gel!"
Seokjin yüksek sesle konuşunca benim de sinirlerim gerilmiş ve sesimi yükseltmiştim.
"Asıl sen kes şunu, inanamıyorum sana ya! Bana vurdun resmen Seokjin! Uzak dur benden, kafanı yararım yoksa bu vazoyla. Uzaklaş!"
"Dur! Bak şimdi indir onu, düzgünce konuşalım.."
"Vazoyla konuş sen terbiyesiz!" Vazoyu tam kafasına fırlatmamla önce gözleri irileşmiş sonraysa yüksek sesli bir çığlık atmıştı.
"Ay öldürdüm kazayla.."
"Kazayla demek?..." Bana ters bir bakış atıp oyun kumandasını yanına bırakınca masumca gülümsedim. Kazayla tabii ki canım.
Gülerek başını iki yana sallayan sevgilimi izliyordum, beni kınıyordu sanırım..
Olay şu ki, Seokjin'le her şeyi siktir edip oyun oynama gibi dahice bir karar almıştık. Ama korku oyunu seçince birbirimizi öldürmemiz gerekmişti tabii ki... Biraz ihanet, kan ve göz yaşı içeren bir oyun olmuştu.
Gerçi canavar karakterini ben oynadığım hâlde korkunç ve canavarsı yöntemlerle onu öldürememiştim bile. Çığlık atıp duruyordu çünkü. Vazoyla öldürüyordum resmen, vazo fırlatarak öldüren canavar mı olur?
"Bu oyunu sevmedim, çok kan var." Yüzümü buruşturup geriye yaslanınca gülmüştü.
Bu rahatlık nereden geliyor diyebilirsiniz, açıkçası o manyağın Jackson olduğunu öğrenince ilk başta biraz psikolojik çöküntü yaşamıştım. Fakat polis çoktan onun yerini bulmuştu bile. Hatta biz o pisliğin Jackson olduğunu onlara söyleyemeden bulmuşlardı. Hesabın sahip olduğu adresi takip etmelerinin ardından da sonuç şaşırtmamıştı, adres Jackson'ın üzerine kayıtlı olan şehir dışında bir yerdeydi. Bu da şüphelerimizin doğruluğunu kanıtlıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lights, Camera, Action!
Fanfiction[Yeni bölüm gelmeyecek] Işıklar hazır, kamera hazır, oyuncularımız ve sahne hazır. O zaman en mükemmel sahneyi çekmek için ne bekliyoruz? [NamJin] Yazarlar: @Namjinisreelerthanme @iridescentarmy