Aku tersengih sendiri teringatkan kejadian di klinik kelmarin. Dengan keadaan perutku yang semakin membesar, masih sempat nak menyundal.
"Hei, menung apa?" soal Mog.
Aku memandang kosong wajah Mog. Mukanya yang bulat, bermata sepet, tatu penuh di lengannya dan ada tindik di telinganya. Memang style dia macam ni dari awal dia bekerja.
"Tak ada apa," jawab ku ringkas. Hari ini kurang pelanggan, jadi banyak masa nak berbual dan mengular.
"Itu hari I call you, tanya. U tak jawab lagi," ujar Mog
"You rasa ni anak you ke?" soalku.
"Yes. Sebab I tahu you main dengan I and Naufal saje,"
Aku senyum nipis. 'Ni yang kau tau, yang kau taktau,' getus hatiku.
"So, kalau rasa ni anak you, you kena tanggung lah kan?" soal ku bersahaja. Mana tau dia boleh dapat duit poket lebih.
"I boleh tanggung, tapi I nak tahu ini anak siapa," tegas nadanya.
"I taktahu lah Mog. Bukan you saje. Ben & Yen pun I ada main jugak lah," ujarku.
"Whattt!" Mog menjerit halus. Aku sengih macam kerang busuk.........................
Malam tu sebelum menutup kedai, aku, Ben, Yen dan Mog berkumpul di bahagian belakang kedai.
"Ni anak siapa?" soal Ben. Aku mengangkat bahu.
"Takkan you tak tahu?" soal Mog pulak.
"You tak tulis ke?" Yen pulak menyoal.
"Ish, I tak tahuuuuuuu," jawabku geram.
Suasana yang tenang tiba tiba dipenuhi dengan suara 3 lelaki di hadapanku berbahasa cina. Entah apa dikatakan, aku diam sahaja."Last, I nak tanya. Selain kami bertiga and Naufal, ada lagi?" soal Mog.
Aku geleng. "Buat masa ni, tak ada,"
"Okay, kami setuju," ujar Yen.
"Setuju apa?" soalku pelik.
"Kami bertiga akan tanggung you, bila you beranak nanti, setiap bulan kami bagi you RM500 seorang. Untuk jaga anak tu dengan baik," ujar Ben.
"Tapi kalau kami nak, you pun kena bagi lah. of course you akan dapat lebih," Yen mencelah.
Aku senyum. "Mestilah nak" aku membalas. Mereka senyum puas.
"Dengan syarat," Mog menunjukkan jari telunjuknya.
"Syarat lagi?" soalku.
"You kena layan kami bertiga ini malam," ujar Mog bersahaja.
Aku gigit bibir, "Of courseeeee," aku menjerit kecil..........................
Aku dibawa ke hotel 5 bintang. Agak privasi suasananya. Aku meminta untuk membersihkan diri dahulu, yelah baru lepas kerja. busuk kan.
Aku masuk ke bilik air, menanggalkan satu demi satu pakaianku. Air pancut dibuka. Bunyi air mengalir membisingkan suasana. Sedang aku membasahkan badanku, ada satu tangan menjalar ke perutku. Aku menoleh, ahhh si Yen rupanya.
"Macam mana you masuk?" tanyaku.
"You yang tak kunci pintu," jawab Yen.
"I nak mandi," ujarku.
"Mandi sekali dengan I," jawab Yen. Aku diam sahaja. Tangannya terus menjalar ke dadaku, badanku yang membelakanginya dipusingkan menghadapnya. Yen menarik mukaku dekat ke mukanya. Kami berciuman. Bau alkohol menusuk hidungku. Entah bila dia minum.Diramas punggung, dadaku dan dia menyentuh kelaminku. Lembah idaman para lelaki. Aku mendesah. Aku memaut lehernya. Kaki aku rapatkan.
"Stop, bagi I mandi dulu," aku bersuara. Ini bukan mandi ni, ini dah jadi lain. Yen menghentikan pergerakannya. Dia angguk faham. Kami mandi bersama.
YOU ARE READING
S U N D A L
RomanceMedina, gadis liar yang akhirnya mengandung anak luar nikah membuatkan dia bingung dengan keadaannya. Dalam masa yang sama, dia masih melakukan perbuatan terkutuknya bersama lelaki berlainan. Nak tau lebih? Vote & enjoy! 🤗