PART 27

15.4K 62 0
                                    

Getaran dildo semakin buat aku tak keruan. Aku memandang Elhan dengan mata yang kuyu.

"Awak okay?" soal Elhan. Aku menggeleng. Aku mengerming senjata Elhan, semakin keras. Mungkin dia juga rasa berahi melihat keadaanku. Aku turun di katil, aku berjalan terkepit-kepit kerana dildo itu tidak keluar dari alat sulitku.

Aku mencium Elhan rakus.
" Sorry, tapi saya tak boleh tahan," ujarku.
"Saya kalah dengan permainan ni," sambungku lagi.
"Macam mana dengan tekad awak?" Elhan menyoal. Aku diam.
"Saya.. saya tak tahu. Saya.. ahh!" aku terduduk. Getaran ini menyesakkan!
Aku tidak menunggu lama, aku menncium senjata Elhan dari luar. Aku ingin melepaskan 'rasa' ini. Sedang aku mencium,aku terfikir sejenak.

Aku batalkan hasrat mencium, aku bergerak ke belakang Elhan. Aku membuka ikatan tali di tangan Elhan menggunakan gigiku. Susah! Tapi aku usaha, aku cuba tak pedulikan getaran dildo ini, walaupun aku mendesah beberapa kali.

"Yes! Terlepas" aku tersenyum. Elhan yang sedar tali di tangannya sudah terlerai, segera menolong aku melepaskan tali.

"Dah, jom! Kita lari," ujar Elhan. Aku terdiam. Aku menggeleng.
"Kenapa taknak? Kita ada masa," soal Elhan. Aku sekadar menunjukkan dildo yang masih tidak dikeluarkan.
"Apa maksud awak?" soal Elhan. Aku menolak Elhan sehingga terduduk di birai katil.

Aku mencium rakus, tangannya aku bawa ke buah dadaku. Elhan cuba menolak.

"Kalau lepas pun, saya bogel. Awak pun tak pakai baju," ujarku perlahan.
"Jadi,awak nak biar kita kat sini ke?" Elhan sedikit berangin. Aku tunduk.
"Habis tu, awak nak kita keluar macam ni? Biar saya bogel macam ni? Okay boleh kalau awak nak," aku bangun. Menjengah tingkap sliding, aku ingin memastikan 3 orang itu tiada di rumah.

Elhan memelukku dari belakang.
"Saya tak sanggup nak biar awak bogel bila keluar nanti," ujar Elhan perlahan. Aku memusingkan badan.
"Tak apa, saya kan sundal. Buat apa nak malu? Ramai dah tengok badan saya," aku menjawab geram.
"Jangan macam ni," pujuk Elhan perlahan. Dipeluk aku kemas. Dah kenapa pulak si Elhan ni! Tadi ajak lari, ni macam nak ajak beromen pulak!

Perlahan Elhan menarik dildo keluar dari celah kangkangku. Aku mendesah. Kami berciuman sekejap. Elhan memasukkan jarinya, bermain di sekitar lubangku. Tak lama, Elhan memasukkan batangnya.

Ah! Nikmat! Kami berposisi aku menyandarkan badan ke dinding, sementara kakiku diangkat oleh Elhan.

"Ahh, El.. Elhan. Laju lagi," aku mendesah. Elhan membawaku ke katil. Kami berposisi doggie.

"Ahh Medina, sedapnya," ujar Elhan.
"Saya pun, more more.." aku menjerit kesedapan. Kami beradu tenaga selama setengah jam sehingga kami berdua terbaring kepuasan.

"Wah, banyak syiok meh?" Soal Mog. Aku terkejut. Entah bila dia masuk. Kelihatan Keith juga turut ada sama. Ben je tidak kelihatan.

Tidak menunggu lama, Mog dan Keith menarik Elhan lalu memukulnya bertubi-tubi.

"Mog! Keith!" aku memanggil. Aku berlari ke arah Elhan. Aku memeluknya dari belakang. Keith yang melihat, menarik rambut aku, lalu menghentak kepala aku di dinding.

"Banyak syiok meh?" tanya Keith. Aku diam. Keith meramas buah dadaku kuat.

"Sa.. sakit," aku mengaduh.
"I tanya, you banyak syiok meh?" Keith tanya lagi. Aku tidak menjawab. Aku mengerling Mog yang masih memukul Elhan sambil memaki hamun.
"Tolong, lepaskan dia. I yang ajak dia main, I yang lepaskan dia, I puas dengan dia!" satu tamparan hebat hinggap di mukaku.
"Lepaskan dia," aku merayu.
"Kenapa you nak kita lepaskan dia?" tanya Keith.
"You nak I layan you orang kan? Biar I je, jangan libatkan dia," aku meberanikan diri bersuara.
"Oh mahu pula? Macam mana yang you kata you dah tak nak tu? Konon janji dengan anak you tu? Okay ke lupakan janji you sebab dia ni? " Keith mengejek.
Aku diam, aku menangis sendiri.
"I tak kisah, lepaskan dia je," jawabku teresak-esak.
"Boleh lepaskan, tapi dia kena mati lah!" Celah Mog. Mog mengeluarkan pisau.

Mataku terbeliak. Aku lari ke arah Mog.
"Jangan Mog," aku merayu. Aku memeluknya.
"Sayang nya you dekat dia," Mog pula memerli. Aku diam.
"okay lah, dia tak mati. Tapi.." Mog meleraikan pelukan. Dia mengeluarkan senjatanya. Aku yang faham kehendaknya hanya menuruti.

"Awak, jangan," Elhan bersuara. Aku tersenyum memadang Elhan, aku buat isyarat tangan 'saya ok,asalkan awak ok'

"Hei, kau patut terima kasih tau, dia buat apa aje asal kau tak mati," ujar Mog kepada Elhan.

S U N D A LWhere stories live. Discover now