Aku bingkas bangun apabila aku merasakan sesuatu yang hangat ditubuhku. Aku melihat Ben menyelimuti aku.
"Selamat pagi, Medina," ujar Ben. Aku diam.
"Jangan takut, Mog dan Keith tak ada. Dia orang tidur lagi," sambung Ben. Aku tersenyum sinis.
"Apa beza dengan you?" soalku.
"Tak ada beza, cuma lebih better dari dia orang," selamba Ben menjawab. Aku melihat sekeliling.
"Ni bukan bilik yang I tidur kan?" tanyaku. Ben tersenyum.
"Ye. Kita taknak you lari lagi, jadi kita tukar you duduk dalam stor ni," balas Ben. Aku tunduk.
"Hari ini semua kerja. You duduk sendiri dalam ni. Itu ada baju, tuala, berus gigi dan sikat. You boleh mandi dekat sana," Ben menujukkan bilik air yang berada dalam bilik stor ni.'Dalam stor pun ada bilik air?' desis ku.
"Nanti I pergi beli makanan, you mesti lapar kan? Dua hari tak makan," sambung Ben sebelum meninggalkan aku.Benar, aku tidak makan sejak aku datang ke sini. Membersihkan diri juga sama. Aku dan Elhan cuma keluar membuang air saja, itu pun mereka akan teman sampai didalam bilik air. Nasib baik lah dua hari itu perut aku tak meragam, kalau tidak pasti aku tebal muka menahan malu bila mereka melihat aku.
Aku bergerak masuk ke bilik air.
"Ah kotornya," aku merungut. Tandas yang dipenuhi tahi lipas, serta bau yang sangat tidak enak. Dengan perut yang kosong, bila-bila aku boleh muntah. Nasib lah aku duduk dalam stor, jadi segala berus dan sabun dapat aku gunakan untuk membersihkan bilik air ini.Jam berapa aku sendiri tidak tahu, aku membersihkan bilik mandi, lalu aku membersihkan diri.
"Nikmatnya dapat mandi," aku tersenyum. Aku membelek diri ku di hadapan cermin. Bibirku pecah, seluruh muka dan tubuhku lebam-lebam dek pukulan Mog dan Keith. Aku mula sebak sendiri.
"Kalau aku tak mula melayan, benda ni tak akan jadi," aku berkata sendiri. Entah sampai bila aku duduk di bilik kecil ini. Tiada tingkap, tiada tv, telefon juga tiada. Di pandangan aku sekarang hanyalah berberapa rak yang dipenuhi barang tidak berguna, sebuah kipas berdiri, dan katil. Aku mengeluh sendiri.
Aku mengenakan baju tanpa mengenakan pakaian dalam. Sweatshirt yang labuh paras lutut menghangatkan aku. Aku duduk di birai katil, rasa takut, sedih menyelubungi diri. Kalau ada pisau, dah lama aku bunuh diri.
"Hello," pintu dikuak. Aku menoleh.
"Ini," Ben menghulur berberapa plastik. Satu bungkus nasi, satu plastik makanan ringan dan sebungkus air. Aku mengambil perlahan.
"Ini kalau you bosan. Benda ni akan tenangkan you kalau you takut ke sedih ke," Ben menghulur sesuatu.
"Apa ni?" aku tertanya-tanya.
"Ini mesin, ini batu," jawab Ben.Ben menunjukkan demo di hadapan aku. Batu yang disebutnya tadi, diambil sedikit dan di masukkan ke dalam mesin. Lalu dibakar dengan api yang perlahan sambil mulutnya terlekat di tiub kecil yang berada di mesin itu. Nafas ditarik dalam, sebelum menghembuskannya. Asap yang banyak menyesakkan aku.
"Asap ni jangan kena muka. Tak cantik nanti muka you," Ben berpesan. Dia menyuruh aku membuatnya tapi aku menolak. Ben seakan memberi masa pergi meninggalkan aku.
Aku tidak memedulikan benda itu. Aku cepat-cepat membuka bungkusan nasi yang baru dibeli oleh Ben. Aku makan dengan lahap nasi lemak ayam, dua hari tak makan benar-benar membuat aku kelaparan.
Usai makan, aku letakkan sisa makanan di tepi bilik air lalu aku kembali ke katil dan terlena.
......................
Aku terbangun bila aku merasakan ada tangan kasar yang menjalar di tubuhku. Aku melihat ada beberapa orang yang tidak aku kenal bersama Keith.
"Si.... siapa kau orang?" tergagap aku tanya.
"Oh you sudah bangun. Kenalkan Medina, client you," ucap Keith. Aku tergamam.
"Client?" tanyaku bingung. Keith mendekatkan mukanya. Mencium aku rakus. Aku menolak semampu aku.
"Jangan lawan. Ni semua kawan I, you kena layan dia orang," pesan Keith lalu keluar meninggalkan aku.
"Keith! Keith!" Aku memanggil.Aku melihat 5 orang yang berada dihadapan aku sudah tersenyum. Aku segera duduk di hujung katil sambil memeluk lutut.
"Jangan.... jangan.. Jangan sentuh," aku yang ketakutan tidak mereka hiraukan. Salah seorang dari mereka mendekati aku. Dia menarik rambut aku sekuat hati.
"Ah sakit," aku memegang kepalaku.
"Suara you sakit pun sedap, lagi kan mengerang," ujar dia. Sorang demi sorang datang kepada aku, memegang tangan dan kaki.Mereka mula melondehkan seluar.
"Taknak... taknak," aku menutup mulut bila ada 'senjata' yang menekan di mulutku. Pipiku dicengkam sebelum ditampar beberapa kali, saat aku mengaduh kesakitan, dia mengambil peluang memasukkan senjatanya. Kepala aku ditolak tarik mengikut rentak nafsunya.Kedua tangan aku dipaksa mengenggan dua senjata yang lainnya. Aku yang berposisi baring terlentang memudahkan kerja mereka. Kakiku juga tidak kurang menjadi mangsa nafsu serakah. Senjata mereka diltekkan antara dua jari kakiku sebelum memulakan aksi melancap.
"Ahhh.... ahhh," mereka mendesah serentak sebelum memancutkan air hangat di seluruh tubuhku. Salah seorang dari mereka menarik baju aku. Nah, berbogel lah aku di hadapan mereka.
"Besar gila boobs!" salah seorang berkata riang. Aku dipusingkan berposisi doggie, mungkin lebh mudah untuk mereka menyumbat senjata mereka.
Satu di lubang hadapan, satu di lubang belakang. Dua lagi mengunakan tangan dan seorang lagi memaksa aku mengulum senjatanya.
Aku yang tidak rela diperlakukan begitu, tidak mampu bersuara. Sesekali mereka menampar pipiku, punggungku, tidak kurang juga menarik rambut aku. Aku hanya mengikut rentak mereka, ahh! sungguh aku tak mahu!
Mereka mengejang, kali kedua aku dibasahi air mani mereka. Jijiknya aku dengan diri sendiri. Aku menangis kesakitan sementara mereka memakai baju dan keluar membiarkan aku keseorangan.
Keith masuk lalu menampar aku.
"Kan I cakap, layan dia orang. Jangan lawan!" jerkah Keith.
"I... I tak lawan. I layan je dia orang," balas aku teresak-esak.
"Memang you layan, tapi dia orang tak puas. Dia orang nak dengar suara you! Tak guna pun you menangis, you memang suka kan buat kerja macam ni? You kan sundal!" dulu kata-kata ini sedikit pun tak menghiriskan hati aku, tapi sekarang? Ahh!
"Kalau you terus macam ni, you tahu la apa nasib you. Sebagai hukuman, malam ni you jangan makan!" bentak Keith lalu menghempaskan pintu.Aku memeluk lutut, menangis semahunya. Aku memandang mesin yang diberi oleh Ben.
Benda ni akan tenangkan you kalau you takut ke you sedih ke
Kata-kata Ben menghantui fikiranku. Aku mengambilnya dan membuat seperti yang Ben ajarkan.
Entah kenapa kepala aku rasa pusing, dunia seakan berputar laju, aku seperti hilang dalan dunia aku sendiri. Aku terbaring sambil aku melayan dunia aku. Makin lama, makin aku menghayati dunia ini.
'Apakah ini?'
YOU ARE READING
S U N D A L
RomanceMedina, gadis liar yang akhirnya mengandung anak luar nikah membuatkan dia bingung dengan keadaannya. Dalam masa yang sama, dia masih melakukan perbuatan terkutuknya bersama lelaki berlainan. Nak tau lebih? Vote & enjoy! 🤗